![]() |
Die gasten onlien zijn echt suf met UT2003 !!
Speel het voor de eerste keer en win elke gevecht :cool:
Is 2003 nou makkelijker of de rest gewoon slecht :confused: |
vraag eens welke FPS ze halen
en ben je wel echt online ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Er zitten inderdaad veel n00bs online met UT2k3. Als je wat meer uitdaging wil moet je een clanserver joinen. Veel UT-clans zetten hun server gewoon open voor het publiek wanneer ze geen war hebben, en vaak spelen leden van die clans dan ook op hun eigen server. De gasten die daar spelen zijn meestal wel redelijk goed (natuurlijk zijn er ook ontzettende n00b-clans, daar niet van ;)) |
hee, ik kon bij UT de bots op Godlike verslaan, zal me dat dan ook lukken in 2003 of zijn ze daar slimmer? en eigenlijk zou ik nu ff online moeten spelen kan ik n00bs inmaken, altijd leuk, maar EvilSmiley, bedoel je niet FPH?
|
Citaat:
Maar je kan bots haast niet combineren met mensen van internet, tis compleet anders. Hmm, hij zal wel FHP bedoelen, FPS heeft niks te maken met dat gevecht in UT oid. :) |
Citaat:
|
FPS
Frames per Second. probeer maar eens te fraggen met 20 fps tegen iemand met 100 :p |
Wat is FHP?
Ik ken wel FPH - Frags Per Hour. Aan het eind van het potje wel leuk om te zien wie de meeste kills maakt. Overigens 'ik win elk gevecht': wat bedoel je daarmee? Je ziet heel vaak in Free for All-deathmatch online dat n00bs bovenaan staan, maar met evenveel deaths als kills. In clanverband wordt alleen Team Deathmatch gespeeld, en daarbij is het aantal deaths heel belangrijk - immers elke death op je eigen team is een kill voor het andere. |
Citaat:
Maar na 4 jaar iedereen ownen wordt ook saai (comment comment!! :p :p) |
Citaat:
Unreal Tournament 2003 draait absoluut niet alleen op de graphics, sterker nog de gameplay is juist hartstikke verbeterd ten opzichte van Unreal Tournament. Kon je in UT alleen gewoon dodgen, in UT2003 kun je doublejumpen en walldodgen, zodat je veel beweeglijker bent in het level. Zo komt het niet alleen aan op degene met de grootste gun maar ook op je eigen behendigheid. Ook zijn de wapens in UT2003 veel beter in balans: de Lightning Gun schiet niet meer zo belachelijk snel als de Sniper Rifle uit UT, de Minigun is minder sterk en ook de raketwerper is beter in balans met de andere wapens. Zo te horen weet jij niet eens waar je het over hebt, ben jij een kneusje wat ervan baalt dat hij UT2003 niet kan spelen op z'n pappie's PC met PII-350 en 32mb intern, en heb je nog nooit echt goed gespeeld tegen mensen die verstand van zaken en kennis van spelen hebben. De groeten. |
Citaat:
Ben het voor de rest 100% met nare man eens........speel het zelf ook maar ik houd niet zoveel van dat soort spellen dus ik zal er wel een N00B in zijn...geef mij maar Age of Kings |
Citaat:
misschien ben jij zo een amateuristische camper, waar de huidige wapens perfect op afgestemd zijn. lekker flak happen :p 2- het riekt hier naar eigendunk, en de geur komt uit jouw richting. |
Citaat:
|
in 1 woord:
blij spel |
Iemand de hele versie??
*zit voorlopig nog vast aan de demo:o* moet ff loon hebben |
Citaat:
|
hehe het kan ook zijn dat je een server joint met bots erin :P
of misschien zijn in de demo wel meer n00bs ja er zijn veel losers in publics maar om nou te gillen van waaaah IEDEREEN is gaar valt ook wel mee |
FPS hoort bij de monitor FPH bij UT(2k3)... als je frags per second gaat tellen wordt t nog al vreemd :D maar das niet best als de bots beter zijn ja, en je hebt gelijk, mensen speln echt heel anders ook in Jedi Knight 2 -> bots lopen steeds achteruit en vallen dan ineens aan, mesnen lopen erder vooruit dan achteruit en dat soort dingen
BTW als je echt uitdaging wilt: (kweenie of t ook bij 2k3 wil) moet je bot op Godlike en dan alles op best (strafing, geen camping, allertness, accurcy enzo) en Jumpy behaviour, dan is ie echt bijna niet te raken en bijna t zelfde als een Ut-pro en speeld an niet op instagib... (hoog accuracy = dood) |
Ik wist het :D ik vroeg al om comment omdat jullie te voorspelbaar worden :o :o oei oei oei, nu wordt het gevaarlijk :)
ff serieus, voor de echte unreal tournament speler is ut2k3 dom, en dan ook echt dom. Epic games heeft geen rekening gehouden met de aanhangers, ze hebben nu andere aanhangers, ik zeg niet slechtere aanhangers maar andere aanhangers. Zo kon je in UT gwn met een sniper riffle rond springen IN HET MIDDEN VAN DE MAP, aangezien ik geen verdome kutcamper ben, moet je t nu toch echt ff gaan sproeien in elke hoek van de map, tja, ik hou er niet van. Meningen verdeeld, en btw, je kan geen doelpunt scoren als je als keeper al weg gaat ;) |
hoe zit het eigelijk met unreal 2? is die al uit of wat?
|
maat van me schijnt t te hebben, hij's net als ik zeer pessimistisch over spellechies :)
hij vond t zuigen. Maar je kan het blijkbaar al (il)legaal spelen.... |
met instagib CTF vermaak ik me meestal wel...maar ik vnd het niet vermakelijk genoeg om het elke dag wars, competities ect. te spelen. Het verveelt nogal snel.
|
met joopie kannik praten :D :D
|
echte 1337 spelers spelen geen FFA op public servers.
ik zal je wel eens introduceren aan m'n maat un1ty.xhanatos :p |
Citaat:
Die hele clan sucks gewoon ass. Als die gast 1337 is, dan eet ik m'n schoen op. |
InstaGIB :cool:
|
haha. wie had dat gedacht? nare man een game nerd :>
|
Counter-strike blijft toch roelen :o :D :cool:
|
Citaat:
ze pwnen jou.. maar goed, vanwaar die haat? en wie mag jij wel zijn op clanbase of irc? |
Citaat:
Hij legt toch duidelijk uit dat het om het gedrag gaat? |
Citaat:
|
liever een sportieve verliezer dan een arrogante winnaar...
er zijn altijd wel mensen beter dan jij. |
Citaat:
|
het schijnt dat je een beetje hun slaafje bent :D :D
|
Citaat:
yeah sure :D |
Ik speel ook UT2003 maar sinds kort komen er steeds blokjes in de meeste levels, waardoor je niet goed kan richten..
Weet iemand van jullie hoe dit komt? ( Aan mijn computer kan het niet liggen want hij heeft het altijd gedaan en ik heb de orginele versie.. ) |
Citaat:
als je echt een goede speler bent. en dan hoeft dat neit per-sé je sklls te zijn, geef je het ook gewoon toe als iemand je mooi neermaaide. het is tenslotte een spel. neit 1 of andere primaire levensbehoefte, dus behandel het ook als een spel. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:48. |