Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-02-2003, 17:06
Woestijnpinguin
Woestijnpinguin is offline
Speel het voor de eerste keer en win elke gevecht

Is 2003 nou makkelijker of de rest gewoon slecht
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-02-2003, 17:13
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
vraag eens welke FPS ze halen

en ben je wel echt online
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 17:41
Woestijnpinguin
Citaat:
EvilSmiley schreef:

en ben je wel echt online
tuurlijk!
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 18:14
Verwijderd
Citaat:
Woestijnpinguin schreef:

Leuk, een blije newbie *evil*

Er zitten inderdaad veel n00bs online met UT2k3. Als je wat meer uitdaging wil moet je een clanserver joinen. Veel UT-clans zetten hun server gewoon open voor het publiek wanneer ze geen war hebben, en vaak spelen leden van die clans dan ook op hun eigen server. De gasten die daar spelen zijn meestal wel redelijk goed (natuurlijk zijn er ook ontzettende n00b-clans, daar niet van )
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 18:53
Retinite
Retinite is offline
hee, ik kon bij UT de bots op Godlike verslaan, zal me dat dan ook lukken in 2003 of zijn ze daar slimmer? en eigenlijk zou ik nu ff online moeten spelen kan ik n00bs inmaken, altijd leuk, maar EvilSmiley, bedoel je niet FPH?
Oud 17-02-2003, 18:59
Phreak
Phreak is offline
Citaat:
Retinite schreef:
hee, ik kon bij UT de bots op Godlike verslaan, zal me dat dan ook lukken in 2003 of zijn ze daar slimmer? en eigenlijk zou ik nu ff online moeten spelen kan ik n00bs inmaken, altijd leuk, maar EvilSmiley, bedoel je niet FPH?
Ik kan ook Godlike bots verslaan in UT, maar 't heeft érg veel verschil tussen Godlike-bots en gewoon via internet ( multiplayer) Ik heb tegen Godlike-bots gespeeld in UT2003, en ik kan al zeggen dat ze flink moeilijker zijn, in UT2003 ben ik een niveau van Masterful.

Maar je kan bots haast niet combineren met mensen van internet, tis compleet anders.

Hmm, hij zal wel FHP bedoelen, FPS heeft niks te maken met dat gevecht in UT oid.
Oud 17-02-2003, 19:24
Verwijderd
Citaat:
Courage schreef:

Hmm, hij zal wel FHP bedoelen, FPS heeft niks te maken met dat gevecht in UT oid.
Nou...het aantal FPS dat je haalt kan wel degelijk het verschil uitmaken. Vooral tijdens actie-scenes kan je framerate aardig inkakken. Als je dan onder de 30 terecht komt, kan je het helemaal wel shaken.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 20:34
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
FPS
Frames per Second.

probeer maar eens te fraggen met 20 fps tegen iemand met 100
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 00:06
Verwijderd
Wat is FHP?

Ik ken wel FPH - Frags Per Hour. Aan het eind van het potje wel leuk om te zien wie de meeste kills maakt.

Overigens 'ik win elk gevecht': wat bedoel je daarmee? Je ziet heel vaak in Free for All-deathmatch online dat n00bs bovenaan staan, maar met evenveel deaths als kills. In clanverband wordt alleen Team Deathmatch gespeeld, en daarbij is het aantal deaths heel belangrijk - immers elke death op je eigen team is een kill voor het andere.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 11:15
Verwijderd
Citaat:
Woestijnpinguin schreef:

UT2k3 is een zwaar triest spel vind ik, volledig op de graphics af gegaan, ik kan het heus wel spelen internet ook geen probleem (786 kbps) maar het is zo triest, pak een wapentje, druk het knopje in en move die muis, het is gewoon sproeien daar, met de originele UT was er nog skills nodig

Maar na 4 jaar iedereen ownen wordt ook saai (comment comment!! )
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 11:29
Verwijderd
Citaat:
F0_ol schreef:
UT2k3 is een zwaar triest spel vind ik, volledig op de graphics af gegaan, ik kan het heus wel spelen internet ook geen probleem (786 kbps) maar het is zo triest, pak een wapentje, druk het knopje in en move die muis, het is gewoon sproeien daar, met de originele UT was er nog skills nodig

Wat ben jij voor ongelooflijke n00b?

Unreal Tournament 2003 draait absoluut niet alleen op de graphics, sterker nog de gameplay is juist hartstikke verbeterd ten opzichte van Unreal Tournament. Kon je in UT alleen gewoon dodgen, in UT2003 kun je doublejumpen en walldodgen, zodat je veel beweeglijker bent in het level. Zo komt het niet alleen aan op degene met de grootste gun maar ook op je eigen behendigheid.

Ook zijn de wapens in UT2003 veel beter in balans: de Lightning Gun schiet niet meer zo belachelijk snel als de Sniper Rifle uit UT, de Minigun is minder sterk en ook de raketwerper is beter in balans met de andere wapens.

Zo te horen weet jij niet eens waar je het over hebt, ben jij een kneusje wat ervan baalt dat hij UT2003 niet kan spelen op z'n pappie's PC met PII-350 en 32mb intern, en heb je nog nooit echt goed gespeeld tegen mensen die verstand van zaken en kennis van spelen hebben.

De groeten.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 11:51
Sublime85
Sublime85 is offline
Citaat:
Wat ben jij voor ongelooflijke n00b?

Unreal Tournament 2003 draait absoluut niet alleen op de graphics, sterker nog de gameplay is juist hartstikke verbeterd ten opzichte van Unreal Tournament. Kon je in UT alleen gewoon dodgen, in UT2003 kun je doublejumpen en walldodgen, zodat je veel beweeglijker bent in het level. Zo komt het niet alleen aan op degene met de grootste gun maar ook op je eigen behendigheid.

Ook zijn de wapens in UT2003 veel beter in balans: de Lightning Gun schiet niet meer zo belachelijk snel als de Sniper Rifle uit UT, de Minigun is minder sterk en ook de raketwerper is beter in balans met de andere wapens.

Zo te horen weet jij niet eens waar je het over hebt, ben jij een kneusje wat ervan baalt dat hij UT2003 niet kan spelen op z'n pappie's PC met PII-350 en 32mb intern, en heb je nog nooit echt goed gespeeld tegen mensen die verstand van zaken en kennis van spelen hebben.

De groeten.
1-0 voor Nare Man...nu heb je je comment wel gehad neem ik aan.
Ben het voor de rest 100% met nare man eens........speel het zelf ook maar ik houd niet zoveel van dat soort spellen dus ik zal er wel een N00B in zijn...geef mij maar Age of Kings
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 11:52
Verwijderd
Citaat:
F0_ol schreef:

1- valt heel erg mee.
misschien ben jij zo een amateuristische camper, waar de huidige wapens perfect op afgestemd zijn.
lekker flak happen

2- het riekt hier naar eigendunk, en de geur komt uit jouw richting.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 13:39
Woestijnpinguin
Citaat:
EvilSmiley schreef:
FPS
Frames per Second.

probeer maar eens te fraggen met 20 fps tegen iemand met 100
Ik ben niet echt een UT spelen Ik ben pas 4 maannden bezig en heb sins een paardagen UT2003. Waar kan ik zien hoeveel FPS ik heb? en zou iemand mij ook wat andere afkortingen en belangrijke dingen kunnen uitlegen?
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 14:50
Verwijderd
in 1 woord:

blij spel
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 14:59
Woestijnpinguin
Iemand de hele versie??

*zit voorlopig nog vast aan de demo* moet ff loon hebben
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 15:01
Verwijderd
Citaat:
Woestijnpinguin schreef:
Iemand de hele versie??

*zit voorlopig nog vast aan de demo* moet ff loon hebben
ik heb de stoute versie (A)
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 22:43
BendeBen
BendeBen is offline
hehe het kan ook zijn dat je een server joint met bots erin

of misschien zijn in de demo wel meer n00bs

ja er zijn veel losers in publics
maar om nou te gillen van waaaah IEDEREEN is gaar valt ook wel mee
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 20:01
Retinite
Retinite is offline
FPS hoort bij de monitor FPH bij UT(2k3)... als je frags per second gaat tellen wordt t nog al vreemd maar das niet best als de bots beter zijn ja, en je hebt gelijk, mensen speln echt heel anders ook in Jedi Knight 2 -> bots lopen steeds achteruit en vallen dan ineens aan, mesnen lopen erder vooruit dan achteruit en dat soort dingen

BTW als je echt uitdaging wilt: (kweenie of t ook bij 2k3 wil) moet je bot op Godlike en dan alles op best (strafing, geen camping, allertness, accurcy enzo) en Jumpy behaviour, dan is ie echt bijna niet te raken en bijna t zelfde als een Ut-pro en speeld an niet op instagib... (hoog accuracy = dood)
Oud 20-02-2003, 15:46
Verwijderd
Ik wist het ik vroeg al om comment omdat jullie te voorspelbaar worden oei oei oei, nu wordt het gevaarlijk

ff serieus, voor de echte unreal tournament speler is ut2k3 dom, en dan ook echt dom. Epic games heeft geen rekening gehouden met de aanhangers, ze hebben nu andere aanhangers, ik zeg niet slechtere aanhangers maar andere aanhangers.

Zo kon je in UT gwn met een sniper riffle rond springen IN HET MIDDEN VAN DE MAP, aangezien ik geen verdome kutcamper ben, moet je t nu toch echt ff gaan sproeien in elke hoek van de map, tja, ik hou er niet van.

Meningen verdeeld, en btw, je kan geen doelpunt scoren als je als keeper al weg gaat
Met citaat reageren
Oud 20-02-2003, 18:19
Mike
Mike is offline
hoe zit het eigelijk met unreal 2? is die al uit of wat?
Oud 20-02-2003, 19:51
Verwijderd
maat van me schijnt t te hebben, hij's net als ik zeer pessimistisch over spellechies

hij vond t zuigen. Maar je kan het blijkbaar al (il)legaal spelen....
Met citaat reageren
Oud 21-02-2003, 12:41
joopie
joopie is offline
met instagib CTF vermaak ik me meestal wel...maar ik vnd het niet vermakelijk genoeg om het elke dag wars, competities ect. te spelen. Het verveelt nogal snel.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2003, 13:57
Verwijderd
met joopie kannik praten
Met citaat reageren
Oud 21-02-2003, 20:55
Mr`Mugatu
Mr`Mugatu is offline
echte 1337 spelers spelen geen FFA op public servers.

ik zal je wel eens introduceren aan m'n maat un1ty.xhanatos
Oud 22-02-2003, 00:55
Verwijderd
Citaat:
Roc Raida schreef:
un1ty.xhanatos
Dat is toch wel zo'n ongelooflijke kneus. Heel un1ty is trouwens een kutclan. Vooral die xhanatos is een ongelooflijke loser. Elke keer dat je die gast afmaakt is het 'aah met de biorifle, mazzel hoor!' 'aaah flak spammer' ' aaha rocketspammer' 'aah met de lightning gun, echt geluk jonge'. Net zoals pl4gu3, ook al zo'n lamer.

Die hele clan sucks gewoon ass.

Als die gast 1337 is, dan eet ik m'n schoen op.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2003, 13:37
GinnyPig
GinnyPig is offline
InstaGIB
Oud 22-02-2003, 18:12
GRRR
GRRR is offline
haha. wie had dat gedacht? nare man een game nerd :>
Met citaat reageren
Oud 22-02-2003, 19:28
DeSSie
DeSSie is offline
Counter-strike blijft toch roelen
Met citaat reageren
Oud 22-02-2003, 19:33
Mr`Mugatu
Mr`Mugatu is offline
Citaat:
nare man schreef:
Dat is toch wel zo'n ongelooflijke kneus. Heel un1ty is trouwens een kutclan. Vooral die xhanatos is een ongelooflijke loser. Elke keer dat je die gast afmaakt is het 'aah met de biorifle, mazzel hoor!' 'aaah flak spammer' ' aaha rocketspammer' 'aah met de lightning gun, echt geluk jonge'. Net zoals pl4gu3, ook al zo'n lamer.

Die hele clan sucks gewoon ass.

Als die gast 1337 is, dan eet ik m'n schoen op.
muhaha, n00b.

ze pwnen jou.. maar goed, vanwaar die haat?

en wie mag jij wel zijn op clanbase of irc?
Oud 22-02-2003, 19:58
Verwijderd
Citaat:
Roc Raida schreef:
muhaha, n00b.

Lezen!

Hij legt toch duidelijk uit dat het om het gedrag gaat?
Met citaat reageren
Oud 22-02-2003, 20:52
Mr`Mugatu
Mr`Mugatu is offline
Citaat:
PIE schreef:
Lezen!

Hij legt toch duidelijk uit dat het om het gedrag gaat?
hij is gewoon jaloers op hun skill en teamplay
Oud 23-02-2003, 11:09
koffie verkeerd
koffie verkeerd is offline
liever een sportieve verliezer dan een arrogante winnaar...

er zijn altijd wel mensen beter dan jij.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2003, 13:00
Mr`Mugatu
Mr`Mugatu is offline
Citaat:
koffie verkeerd schreef:
liever een sportieve verliezer dan een arrogante winnaar...

er zijn altijd wel mensen beter dan jij.
wat heb ik nou met hun gedrag te maken?
Oud 23-02-2003, 14:10
Verwijderd
het schijnt dat je een beetje hun slaafje bent
Met citaat reageren
Oud 23-02-2003, 15:54
Mr`Mugatu
Mr`Mugatu is offline
Citaat:
F0_ol schreef:
het schijnt dat je een beetje hun slaafje bent
lol

yeah sure
Oud 23-02-2003, 17:26
Roytjuh
Roytjuh is offline
Ik speel ook UT2003 maar sinds kort komen er steeds blokjes in de meeste levels, waardoor je niet goed kan richten..

Weet iemand van jullie hoe dit komt?

( Aan mijn computer kan het niet liggen want hij heeft het altijd gedaan en ik heb de orginele versie.. )
Met citaat reageren
Oud 23-02-2003, 17:33
Verwijderd
Citaat:
Roc Raida schreef:
muhaha, n00b.

en wie mag jij wel zijn op clanbase of irc?
als ze zo goed zijn hoeven ze ook niet constant met smosjes aan te komen

als je echt een goede speler bent.
en dan hoeft dat neit per-sé je sklls te zijn, geef je het ook gewoon toe als iemand je mooi neermaaide.
het is tenslotte een spel.
neit 1 of andere primaire levensbehoefte, dus behandel het ook als een spel.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 14:11
Roytjuh
Roytjuh is offline
Citaat:
Roytjuh schreef:
Ik speel ook UT2003 maar sinds kort komen er steeds blokjes in de meeste levels, waardoor je niet goed kan richten..

Weet iemand van jullie hoe dit komt?

( Aan mijn computer kan het niet liggen want hij heeft het altijd gedaan en ik heb de orginele versie.. )
ben ik de enige die dit heeft?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten