Advertentie | |
|
![]() |
|
hee, ik kon bij UT de bots op Godlike verslaan, zal me dat dan ook lukken in 2003 of zijn ze daar slimmer? en eigenlijk zou ik nu ff online moeten spelen kan ik n00bs inmaken, altijd leuk, maar EvilSmiley, bedoel je niet FPH?
||
Citaat:
![]() Maar je kan bots haast niet combineren met mensen van internet, tis compleet anders. Hmm, hij zal wel FHP bedoelen, FPS heeft niks te maken met dat gevecht in UT oid. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat is FHP?
Ik ken wel FPH - Frags Per Hour. Aan het eind van het potje wel leuk om te zien wie de meeste kills maakt. Overigens 'ik win elk gevecht': wat bedoel je daarmee? Je ziet heel vaak in Free for All-deathmatch online dat n00bs bovenaan staan, maar met evenveel deaths als kills. In clanverband wordt alleen Team Deathmatch gespeeld, en daarbij is het aantal deaths heel belangrijk - immers elke death op je eigen team is een kill voor het andere. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar na 4 jaar iedereen ownen wordt ook saai (comment comment!! ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Unreal Tournament 2003 draait absoluut niet alleen op de graphics, sterker nog de gameplay is juist hartstikke verbeterd ten opzichte van Unreal Tournament. Kon je in UT alleen gewoon dodgen, in UT2003 kun je doublejumpen en walldodgen, zodat je veel beweeglijker bent in het level. Zo komt het niet alleen aan op degene met de grootste gun maar ook op je eigen behendigheid. Ook zijn de wapens in UT2003 veel beter in balans: de Lightning Gun schiet niet meer zo belachelijk snel als de Sniper Rifle uit UT, de Minigun is minder sterk en ook de raketwerper is beter in balans met de andere wapens. Zo te horen weet jij niet eens waar je het over hebt, ben jij een kneusje wat ervan baalt dat hij UT2003 niet kan spelen op z'n pappie's PC met PII-350 en 32mb intern, en heb je nog nooit echt goed gespeeld tegen mensen die verstand van zaken en kennis van spelen hebben. De groeten. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ben het voor de rest 100% met nare man eens........speel het zelf ook maar ik houd niet zoveel van dat soort spellen dus ik zal er wel een N00B in zijn...geef mij maar Age of Kings |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
misschien ben jij zo een amateuristische camper, waar de huidige wapens perfect op afgestemd zijn. lekker flak happen ![]() 2- het riekt hier naar eigendunk, en de geur komt uit jouw richting. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
FPS hoort bij de monitor FPH bij UT(2k3)... als je frags per second gaat tellen wordt t nog al vreemd
![]() BTW als je echt uitdaging wilt: (kweenie of t ook bij 2k3 wil) moet je bot op Godlike en dan alles op best (strafing, geen camping, allertness, accurcy enzo) en Jumpy behaviour, dan is ie echt bijna niet te raken en bijna t zelfde als een Ut-pro en speeld an niet op instagib... (hoog accuracy = dood)
|
Verwijderd
|
Ik wist het
![]() ![]() ![]() ![]() ff serieus, voor de echte unreal tournament speler is ut2k3 dom, en dan ook echt dom. Epic games heeft geen rekening gehouden met de aanhangers, ze hebben nu andere aanhangers, ik zeg niet slechtere aanhangers maar andere aanhangers. Zo kon je in UT gwn met een sniper riffle rond springen IN HET MIDDEN VAN DE MAP, aangezien ik geen verdome kutcamper ben, moet je t nu toch echt ff gaan sproeien in elke hoek van de map, tja, ik hou er niet van. Meningen verdeeld, en btw, je kan geen doelpunt scoren als je als keeper al weg gaat ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Die hele clan sucks gewoon ass. Als die gast 1337 is, dan eet ik m'n schoen op. |
![]() |
||
Citaat:
ze pwnen jou.. maar goed, vanwaar die haat? en wie mag jij wel zijn op clanbase of irc?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() als je echt een goede speler bent. en dan hoeft dat neit per-sé je sklls te zijn, geef je het ook gewoon toe als iemand je mooi neermaaide. het is tenslotte een spel. neit 1 of andere primaire levensbehoefte, dus behandel het ook als een spel. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|