Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lifestyle (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50)
-   -   Wat is jouw Favorieten MODE blad waarom wel waarom niet..! (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=381493)

Billy_bob 18-02-2003 10:21

Wat is jouw Favorieten MODE blad waarom wel waarom niet..!

Laat het maar horen!

poorleno 18-02-2003 10:33

ELLE :)

omdat er opzicht best wel veel informatie instaat en leuke plaatjes, recensies etc.

ButterflyBee 18-02-2003 10:38

Citaat:

poorleno schreef:
ELLE :)

omdat er opzicht best wel veel informatie instaat en leuke plaatjes, recensies etc.

Pan Am 18-02-2003 11:52

Ik lees bijna alleen vrouwenbladen :o

Starstyle
Geweldige glossy, heel fatsoenlijke mode, erg up to date. En best wel humor (y)

Vanity Fair
Amerikaans blad, erg leuk om te lezen, veel reportages. Soms is de mode helaas van een wat bedroevende kwaliteit, maar ja, neem het ze kwalijk, het blijven Amerikanen :)

De mannenbladen zoals Maxim, FHM en Squeeze lees ik ook wel, maar de mode in die bladen is echt gruwelijk meestal. Alhoewel Squeeze nog wel eens goede modereportages heeft, maar dat komt vast omdat het een homo-glossy is :cool: :rolleyes:

Hukkie 18-02-2003 11:54

Blvd. Het heeft niveau en er staan originele dingen in.de Squeeze is hip! :cool:

Scarlett 18-02-2003 12:04

Citaat:

Hukkie schreef:
Blvd. Het heeft niveau en er staan originele dingen in.de Squeeze is hip! :cool:
JA! De BLVD staat bij mij ook op nummer 1, gevolgd door The Face. De Elle en de Vogue vind ik wel zo onorigineel he. :/

Hukkie 18-02-2003 12:06

Ik zal niet zeggen dat er niks leuks in staat, maar de intervieuws in de Blvd. vind ik leuker en de collumns zijn geweldig :)

Scarlett 18-02-2003 12:10

Citaat:

Hukkie schreef:
Ik zal niet zeggen dat er niks leuks in staat, maar de intervieuws in de Blvd. vind ik leuker en de collumns zijn geweldig :)
.. En de geweldige fotografie. :)

Hukkie 18-02-2003 12:10

Ja ook! :) *fan*

Billy_bob 18-02-2003 12:14

En MAN....? laatste versie...? vind ik wel leuk alleen je bladert er zo doorheen en onwijs veel MODE kan je er niet in vinden.

bertbart 18-02-2003 13:27

Citaat:

Billy_bob schreef:
En MAN....? laatste versie...? vind ik wel leuk alleen je bladert er zo doorheen en onwijs veel MODE kan je er niet in vinden.
precies... dat is heel erg jammer...

en de britse vogue vind ik ook altijd erg fijn. Overzichtelijker en duidelijker dan de Amerikaanse.

WishfulDreaming 18-02-2003 14:32

lees zelf de starstyle en de celebrity, niet echte modebladen, maar gewoon leuk. Staan leuke dingen in, leuke modeplaatjes, interessant, leuke sites, gezellig etc :)

Rocksaan 18-02-2003 14:32

Wallpaper

"Beltaine" 18-02-2003 14:35

Citaat:

terror koe schreef:
Tina. Vooral de diepgaande interviews kunnen me uren blijven boeien.
oooo... moet je eens aan de fancy beginnen (y)

Taeke 18-02-2003 15:20

Uhmmm geen???

Sweet-Sugar 18-02-2003 15:40

Uhm ik vind de

- Cosmopolitan
- Fancy
- Celibrity

wel okaay.. niet allemaal mode maar toch

Paranoide 18-02-2003 15:40

Tienvoudig stappenplan voor het herkennen van een internetverslaafde, deel 1: Bij 'favorieten' denkt een internetverslaafde gelijk aan de links in de map "favourites". :o

..Ik heb geen favoriet modeblad, omdat ik alleen de Psychologie Magazine en soms de Aardschok lees. Stiekem.

Sirenie 18-02-2003 15:45

BLVD. met stip op 1
One

Fornarina 18-02-2003 15:55

Ik heb een abonnoment op de NL'se Elle en ik koop de vogue & cosmopolitan, marie claire soms los. ik neem heel vaak de italiaanse vogue (die lopen altijd voorop en qua smaak staan er leukere plaatjes/foto's en mode in) De meeste bladen gebruik ik voor m'n opleiding (collages etc.) ik gebruik ook wel's info voor mijn site en sommige plaatjes hang ik op in m'n kamer als poster :p

Ik vind bladen als Fancy, celebrity, starstyle etc. (n)

http://www.elizabethgeorgeonline.com...-web_small.jpghttp://www.robertachiarella.com/onli...ogue-cover.jpg

Scarlett 18-02-2003 16:01

Citaat:

Rocksaan schreef:
Wallpaper
Wallpaper is een geweldig tijdschrift. :)

Spirit 18-02-2003 16:04

Citaat:

WishfulDreaming schreef:
lees zelf de starstyle en de celebrity, niet echte modebladen, maar gewoon leuk. Staan leuke dingen in, leuke modeplaatjes, interessant, leuke sites, gezellig etc
http://www.smilies.nl/puke.gif

Spirit 18-02-2003 16:06

Citaat:

Billy_bob schreef:
lees ik soms ook wel :o

WishfulDreaming 18-02-2003 16:07

Citaat:

Spirit schreef:
Tong verloren?

J-roen 18-02-2003 16:09

ik wil incidenteel nog wel eens een The Face inkijken.
en wallpaper is ook koel.

Pan Am 18-02-2003 16:14

Citaat:

Spirit schreef:
Ik vind dat je een beetje moet indimmen, Spirit.... je hebt nog echt niet de status van forum-bitch bereikt....dat duurt nog wel even :rolleyes:

Scarlett 18-02-2003 16:16

Citaat:

ADHD schreef:
Ik vind dat je een beetje moet indimmen, Spirit.... je hebt nog echt niet de status van forum-bitch bereikt....dat duurt nog wel even :rolleyes:
Ik geloof dat jij die rol al op je hebt genomen. ;)

bertbart 18-02-2003 16:24

Citaat:

ADHD schreef:
idd, je moet echt wel meer in huis hebben wil je een echte forum-bitch te zijn... Die paar lullige smileys die ze gepost heeft maken echt geen indruk op mij :rolleyes:

Hydraul!C FunK 18-02-2003 16:31

Euhm heb op de heen en terugreis naar Rome(met school) in de bus modebladen gelezen.
Waren alleen wel voor dames en met nog best betaalbare dingen erin(ook minder betaalbare dingen natuurlijk).

Maar noem es een modeblad voor mannen, ik ken er geen namelijk, ook nog nooit echt naar op zoek gegaan btw.

@ ADHD en Bertbart: zijn jullie het forum-gay-tagteam geworden ofzo, jullie kunnen echt zo grappig zijn.

Pan Am 18-02-2003 16:31

Citaat:

bertbart schreef:
idd, je moet echt wel meer in huis hebben wil je een echte forum-bitch te zijn... Die paar lullige smileys die ze gepost heeft maken echt geen indruk op mij :rolleyes:
Precies....Spirit heeft zojuist mijn respect verloren....beetje jammer.... (n)...maar helaas. Sorry meis....het mocht niet zo zijn...

Pan Am 18-02-2003 16:32

Citaat:

Hydraul!C FunK schreef:
Euhm heb op de heen en terugreis naar Rome(met school) in de bus modebladen gelezen.
Waren alleen wel voor dames en met nog best betaalbare dingen erin(ook minder betaalbare dingen natuurlijk).

Maar noem es een modeblad voor mannen, ik ken er geen namelijk, ook nog nooit echt naar op zoek gegaan btw.

@ ADHD en Bertbart: zijn jullie het forum-gay-tagteam geworden ofzo, jullie kunnen echt zo grappig zijn.

Thanks, sweetie....eik moeten we een soort forum Gay Team oprichten...dan doen we make-overs van de forummers, en die plaatsen we dan in een speciaal foto-topic (y) :cool:

Spirit 18-02-2003 16:33

Citaat:

ADHD schreef:
mag ik? in real-life ben ik een heeeeel verlegen meisje ... :p
zo errug was ut trouwns toch nie? Ik ben juist eerlijk: ik zeg wat ik van de fancy, celebrity etc. vind sommige mensen durven dat niet eens te zeggen bang dat ze dit soort commentaar krijgen ;)

Fornarina 18-02-2003 16:37

Citaat:

Spirit schreef:

zo errug was ut trouwns toch nie? Ik ben juist eerlijk: ik zeg wat ik van de fancy, celebrity etc. vind sommige mensen durven dat niet eens te zeggen bang dat ze dit soort commentaar krijgen ;)

ik vind de starstyle, fancy etc. ook nix aan hoor dus trek je maar nix van ut commentaar aan zou'k zeggen

lareno 18-02-2003 16:41

de Starstyle en de Celebrity

-> leuke modereportages, ook dingen over uiterlijke verzorging. Verder staat er niet zoveel onzin in wat betreft advertenties. Dat vind ik bij de ELLE en de Cosmopolitan wel heel erg. Ook staat er naast de wat duurdere en exclusieve kleding ook wat betaabare mode in, dat is iets realistischer voor mijn portomonnee ;)
Gewoon hele leuke lifestyle bladen dus (y)

rodina 18-02-2003 18:05

De Engelse Vogue
Spruce
Wallpaper
Dutch
Elle

Die vind ik allemaal geweldig, De bovenste 4 voor het plaatjes kijken en de Elle voor domme verhaaltjes lezen :)

rodina 18-02-2003 19:12

Bruid en bruidegom is ook wel leuk, wnat die jurken zijn zoooo mooi

bertbart 18-02-2003 19:18

Citaat:

Spirit schreef:
mag ik? in real-life ben ik een heeeeel verlegen meisje ... :p

ik ben het helemaal met je eens hoor... maar zet dit dan in je reply ipv het plaatsen van kotssmileys(n)

corduroy 18-02-2003 20:13

Jaa Blvd.! Maar vaak vind ik het iets te geforceerds hebben. Qua modereportages dan. Maar ik vind het absoluut een tof blad. Verder lees ik Avant Garde omdat het lekker wegleest en leuke reportages heeft, en af en toe eens Elle. Cosmo vind ik echt kut.

Roos 18-02-2003 20:17

Citaat:

ADHD schreef:
Ik lees bijna alleen vrouwenbladen :o

Starstyle
Geweldige glossy, heel fatsoenlijke mode, erg up to date. En best wel humor (y)

Jep lees ik ook. Veel catwalk en veel make-up, mooie mode-reportages.

Argh ik lees Starstyle, Elle, Cosmo, Avantgarde, One allemaal, elke maand :o

Noé 18-02-2003 20:23

ELLE
Vogue
Avantgarde

(En soms de Beau Monde! :o )

Aurelia AutumnRain 18-02-2003 20:33

Avantagarde
Elle
Strictly
En af en toe een Starstyle.

feline 18-02-2003 21:16

Ik lees meestal de engelse Cosmopolitan.

girl-x 19-02-2003 08:35

Starstyle, voor zover je dat een modeblad kunt noemen. De fotografie is ook vaak mooi. In One staan ook vaak mooie reportages. Draagbaar.

Het dieptepunt qua modereportages: de Yes. Gooi alle catwalk-creaties in 1 outfit, voeg er nog wat truttigheid aan toe, en dat moet dan zogenaamd modieus zijn. Combinaties waar ik nog niet dood in gevonden wil worden (De afzonderlijke kledingstukken kunnen er soms nog wel mee door).

Billy_bob 19-02-2003 08:37

Citaat:

bertbart schreef:
precies... dat is heel erg jammer...

en de britse vogue vind ik ook altijd erg fijn. Overzichtelijker en duidelijker dan de Amerikaanse.

Ja inderdaad, zijn er toch mensen die het er ook mee eens zijn (y) . Weet nog een hele goeie, maar moet even de naam opzoeken daarvan. Erg dik en er staat heeel veel in. vooral plaatjes. Heel mooi boekie. alleen erg duur

Billy_bob 19-02-2003 08:39

Citaat:

ADHD schreef:
Thanks, sweetie....eik moeten we een soort forum Gay Team oprichten...dan doen we make-overs van de forummers, en die plaatsen we dan in een speciaal foto-topic (y) :cool:

haha precies man doe dat (y) :)

Billy_bob 19-02-2003 08:42

Citaat:

WishfulDreaming schreef:
Tong verloren?
:)

attrib 19-02-2003 09:31

geen?

eXo 19-02-2003 09:57

Guns & Ammo
http://206.245.164.154/covers/00010050616001.jpg

Big'uns
http://www.bundovi.cz/images/bigns2.jpg

:D Dat zijn de lifestyle bladen :)

attrib 19-02-2003 09:59

Citaat:

eXo schreef:
Guns & Ammo

Big'uns

:D Dat zijn de lifestyle bladen :)

haha erg.. uhm... erhm..... peaceful namen

~Sjeherazade~ 19-02-2003 10:15

Ik lees niet graag modebladen...
Misschien dat een blaadje met zeer kunstige foto's van bv. extravagante ontwerpen van onbekende ontwerpers me wel zou interesseren...Dus zonder gekwijl over halfdode modellen of rimpelcremes ofzo of wéér een andere variatie op beige...
Als iemand z'n blaadje gevonden heeft, laat het me weten.

[trm] 19-02-2003 11:31

OT: & nu heb ik Sex Dwarf in mijn hoofd. Dank u. ;)

Mijn favoriete modeblad is i-D, het enige blad met geweldig mooie originele modereportages & geen oeverloos gezeik over creme-tjes ja en nee. Kwa NL bladen vind ik Blvd. wel okee. One vind ik sinds de vernieuwing zwaar achteruit gegaan, het lijkt nu veel te veel op al die andere jonge-vrouwen-bladen. Bah.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:49.