Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Tienvoudig stappenplan voor het herkennen van een internetverslaafde, deel 1: Bij 'favorieten' denkt een internetverslaafde gelijk aan de links in de map "favourites".
![]() ..Ik heb geen favoriet modeblad, omdat ik alleen de Psychologie Magazine en soms de Aardschok lees. Stiekem. |
![]() |
|
![]() |
Ik heb een abonnoment op de NL'se Elle en ik koop de vogue & cosmopolitan, marie claire soms los. ik neem heel vaak de italiaanse vogue (die lopen altijd voorop en qua smaak staan er leukere plaatjes/foto's en mode in) De meeste bladen gebruik ik voor m'n opleiding (collages etc.) ik gebruik ook wel's info voor mijn site en sommige plaatjes hang ik op in m'n kamer als poster
![]() Ik vind bladen als Fancy, celebrity, starstyle etc. ![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 18-02-2003 om 15:58. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Euhm heb op de heen en terugreis naar Rome(met school) in de bus modebladen gelezen.
Waren alleen wel voor dames en met nog best betaalbare dingen erin(ook minder betaalbare dingen natuurlijk). Maar noem es een modeblad voor mannen, ik ken er geen namelijk, ook nog nooit echt naar op zoek gegaan btw. @ ADHD en Bertbart: zijn jullie het forum-gay-tagteam geworden ofzo, jullie kunnen echt zo grappig zijn.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() zo errug was ut trouwns toch nie? Ik ben juist eerlijk: ik zeg wat ik van de fancy, celebrity etc. vind sommige mensen durven dat niet eens te zeggen bang dat ze dit soort commentaar krijgen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
de Starstyle en de Celebrity
-> leuke modereportages, ook dingen over uiterlijke verzorging. Verder staat er niet zoveel onzin in wat betreft advertenties. Dat vind ik bij de ELLE en de Cosmopolitan wel heel erg. Ook staat er naast de wat duurdere en exclusieve kleding ook wat betaabare mode in, dat is iets realistischer voor mijn portomonnee ![]() Gewoon hele leuke lifestyle bladen dus ![]() Laatst gewijzigd op 18-02-2003 om 16:44. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Jaa Blvd.! Maar vaak vind ik het iets te geforceerds hebben. Qua modereportages dan. Maar ik vind het absoluut een tof blad. Verder lees ik Avant Garde omdat het lekker wegleest en leuke reportages heeft, en af en toe eens Elle. Cosmo vind ik echt kut.
||
Citaat:
Argh ik lees Starstyle, Elle, Cosmo, Avantgarde, One allemaal, elke maand ![]()
|
![]() |
Starstyle, voor zover je dat een modeblad kunt noemen. De fotografie is ook vaak mooi. In One staan ook vaak mooie reportages. Draagbaar.
Het dieptepunt qua modereportages: de Yes. Gooi alle catwalk-creaties in 1 outfit, voeg er nog wat truttigheid aan toe, en dat moet dan zogenaamd modieus zijn. Combinaties waar ik nog niet dood in gevonden wil worden (De afzonderlijke kledingstukken kunnen er soms nog wel mee door). |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Ik lees niet graag modebladen...
Misschien dat een blaadje met zeer kunstige foto's van bv. extravagante ontwerpen van onbekende ontwerpers me wel zou interesseren...Dus zonder gekwijl over halfdode modellen of rimpelcremes ofzo of wéér een andere variatie op beige... Als iemand z'n blaadje gevonden heeft, laat het me weten. |
![]() |
|
OT: & nu heb ik Sex Dwarf in mijn hoofd. Dank u.
![]() Mijn favoriete modeblad is i-D, het enige blad met geweldig mooie originele modereportages & geen oeverloos gezeik over creme-tjes ja en nee. Kwa NL bladen vind ik Blvd. wel okee. One vind ik sinds de vernieuwing zwaar achteruit gegaan, het lijkt nu veel te veel op al die andere jonge-vrouwen-bladen. Bah.
|
![]() |
|
|