Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lifestyle (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50)
-   -   'Wat is de voornaamste reden dat je op ut lifestyel forum zit?' (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=382280)

Spirit 18-02-2003 20:27

'Wat is de voornaamste reden dat je op ut lifestyle forum zit?'

Nou vertel .....

En zit je ook wel's op andere forums..
Ik zit wel eens op onzin voor de rest beperk ik me hier wel :D

Ik heb lifestyel even in lifestyle voor je veranderd (black sugar)

Spirit 18-02-2003 20:28

jeetje wat ben ik goed in spellen
correctie
lifestyel = lifestyle :o

Roos 18-02-2003 20:29

Hmm altijd wel leuk om catwalk plaatjes te kijken :o
En te kijken wat mensen aan hebben.

Diovai 18-02-2003 20:29

Om mensen proberen over te halen een leven te gaan leiden dat minder om uiterlijk draait en meer om innerlijk.

Floosje 18-02-2003 20:31

Omdat ik geen leven heb..

Nee ik vind t meestal wel leuk om dingen te lezen over het leven van andere mensen: hun denkbeelden en kleding etc

Spirit 18-02-2003 20:32

Citaat:

Diovai schreef:
Om mensen proberen over te halen een leven te gaan leiden dat minder om uiterlijk draait en meer om innerlijk.
en wil ut een beetje lukken?

Firefly 18-02-2003 20:32

ik vind het wel geinig
soms om inspiratie op te doen (heel soms) en om het dreadtopic
meestal lifestyle, soms onzin

Firefly 18-02-2003 20:32

Citaat:

Diovai schreef:
je verdoet je tijd.

Roos 18-02-2003 20:33

Citaat:

Diovai schreef:
Je bent zelf zeker heel lelijk dan?

WishfulDreaming 18-02-2003 20:33

Citaat:

Diovai schreef:
Ow jemig zeg niet dat we ook in onszelf en onze ziel moeten gaan geloven want dan word ik helemaal gek :|

Firefly 18-02-2003 20:34

Citaat:

WishfulDreaming schreef:
Ow jemig zeg niet dat we ook in onszelf en onze ziel moeten gaan geloven want dan word ik helemaal gek :|
maar zelfs dàn houdt jezus nog van je

Pan Am 18-02-2003 20:34

Citaat:

Diovai schreef:
Whahaha... :rolleyes: Ik lkom niet meer bij :rolleyes: Maar goed, chick on a mission,...suc6 zou ik zeggen (y)

Aurelia AutumnRain 18-02-2003 20:34

Citaat:

Diovai schreef:
Ja, want iedereen die op dit forum zit geeft alleen maar om zijn/haar uiterlijk. :rolleyes:

WishfulDreaming 18-02-2003 20:35

Citaat:

Firefly schreef:
Maar wij niet meer van onszelf en dat is heel triest :(

Spirit 18-02-2003 20:35

Citaat:

Firefly schreef:
jesuslovesyou heeft zeker veel invloed op je :eek:

Diovai 18-02-2003 20:38

Citaat:

Spirit schreef:
en wil ut een beetje lukken?
Nee.
Maar ik ben iig wel verantwoordelijk voor iets van vijf extra replies in dit topic. Fortuyn had ook een beetje zo'n mentaliteit, we weten wat er met hem gebeurde. :(

Firefly 18-02-2003 20:39

Citaat:

WishfulDreaming schreef:
ja maar daar gàat het toch niet om? You're missing the point completely, baby :p

Citaat:

jesuslovesyou heeft zeker veel invloed op je :eek:
Het komt allemaal uit het diepste van mijn ziel.

Diovai 18-02-2003 20:40

Citaat:

Roos schreef:
Nee. Knapper dan jij zelfs! Niet alleen uit bitterheid komen sommigen tot deze conclusie.

Citaat:

WishfulDreaming schreef:
Houd je niet van je ziel dan? Omarm hem toch eens.

Citaat:

Aurelia AutumnRain schreef:
Ja, want iedereen die op dit forum zit geeft alleen maar om zijn/haar uiterlijk. :rolleyes:
Ik zeg toch: Meer/minder

WishfulDreaming 18-02-2003 20:41

Citaat:

Diovai schreef:
Houd je niet van je ziel dan? Omarm hem toch eens.
:D:D

Diovai 18-02-2003 20:41

Citaat:

WishfulDreaming schreef:
Idd. Jij houdt niet van jezelf.

Spirit 18-02-2003 20:42

Citaat:

Diovai schreef:
Nee.
Maar ik ben iig wel verantwoordelijk voor iets van vijf extra replies in dit topic. Fortuyn had ook een beetje zo'n mentaliteit, we weten wat er met hem gebeurde. :(

:rolleyes: wat een vergelijking jij en fortuyn? :confused:

Firefly 18-02-2003 20:42

Citaat:

Diovai schreef:
Nee. Knapper dan jij zelfs!
Oeh. gewaagde uitspraak. Foto!

Diovai 18-02-2003 20:44

Citaat:

Firefly schreef:
Oeh. gewaagde uitspraak. Foto!
Roos is een lelijke kakker. Al was ik President Bush, dan nog was ik slimmer én knapper dan Roos.

Firefly 18-02-2003 20:46

Citaat:

Diovai schreef:
Roos is een lelijke kakker. Al was ik President Bush, dan nog was ik slimmer én knapper dan Roos.
je weet zelf de weg naar het fototopic?

Spirit 18-02-2003 20:48

Citaat:

Diovai schreef:
"Om mensen proberen over te halen een leven te gaan leiden dat minder om uiterlijk draait en meer om innerlijk."

dit is jou uitspraak... ! Gezien je reacties houd je, jezelf vrij veel bezig met je uiterlijk zo niet dan wel met andermans :o

Diovai 18-02-2003 20:48

Citaat:

Firefly schreef:
je weet zelf de weg naar het fototopic?
Ik weet hoe ze eruit ziet hoor. Naja, op haar grijze, storende webcam dan. Een frontface pasfoto van haar heb ik sowieso nog nooit gezien. Of het moet die foto in de tuin zijn met die lakschoentjes aan. Getsie.

Talon 18-02-2003 20:50

verveling

Diovai 18-02-2003 20:51

Citaat:

Spirit schreef:
"Om mensen proberen over te halen een leven te gaan leiden dat minder om uiterlijk draait en meer om innerlijk."

dit is jou uitspraak... ! Gezien je reacties houd je, jezelf vrij veel bezig met je uiterlijk zo niet dan wel met andermans :o

:D Shocktherapie heet dat. Nee ehm, als Roos impliceert dat ik lelijk ben, heeft dat ook gevolgen voor mijn motieven en de rest van mijn verhaal. Dus dat kan ik dan niet zomaar over mijn kant laten gaan, terwijl zo'n opmerking me niet echt boeit.

Firefly 18-02-2003 20:51

Citaat:

Diovai schreef:
Ik weet hoe ze eruit ziet hoor. Naja, op haar grijze, storende webcam dan. Een frontface pasfoto van haar heb ik sowieso nog nooit gezien. Of het moet die foto in de tuin zijn met die lakschoentjes aan. Getsie.
ik had het niet over Roos. Ik had het over jouw foto.

Pan Am 18-02-2003 20:51

Citaat:

Diovai schreef:
Pfffft....Roos is echt een super :cool: sletje ja?! (y)

Roos 18-02-2003 20:52

Haha ik heb dan tenminste nog een leuk innerlijk, en daar gaat het om he ;)

WTF kan het mij schelen wat jij van m'n uiterlijk vindt :D Ik vind jouw persoonlijkheid nou ook niet echt intrigrerend en daarnaast: post zelf eerst eens een foto voordat je over mijn hoofd begint ;)

Talon 18-02-2003 20:53

oja, ik zit hier ook omdat ik geil op mijn eigen naam
is echt :cool: om die overal terug te zien (y)

maar daar hebben we allemaal last van ;)

Diovai 18-02-2003 20:53

Citaat:

Firefly schreef:
ik had het niet over Roos. Ik had het over jouw foto.
Oh. Nou ja, ik weet de weg wel, maar heb op dit moment geen foto. Is dat een probleem? :D

Roos 18-02-2003 20:54

Citaat:

Diovai schreef:
:D Shocktherapie heet dat. Nee ehm, als Roos impliceert dat ik lelijk ben, heeft dat ook gevolgen voor mijn motieven en de rest van mijn verhaal. Dus dat kan ik dan niet zomaar over mijn kant laten gaan, terwijl zo'n opmerking me niet echt boeit.
Ik impliceer niets, want ik heb je foto niet gezien. Ik vroeg iets ;)

Diovai 18-02-2003 20:54

Citaat:

Roos schreef:
Haha ik heb dan tenminste nog een leuk innerlijk, en daar gaat het om he ;)

WTF kan het mij schelen wat jij van m'n uiterlijk vindt :D Ik vind jouw persoonlijkheid nou ook niet echt intrigrerend en daarnaast: post zelf eerst eens een foto voordat je over mijn hoofd begint ;)

Een leuk innerlijk? Maar heb je ook contact met je hart, met je ziel? Of laat jij jezelf ingenomen worden door lichamelijke lusten, zoals de lust naar kleding, seks, aandacht, eten, drinken, etc.?

Diovai 18-02-2003 20:55

Citaat:

Roos schreef:
'zeker'

Spirit 18-02-2003 20:56

Citaat:

Diovai schreef:
Een leuk innerlijk? Maar heb je ook contact met je hart, met je ziel? Of laat jij jezelf ingenomen worden door lichamelijke lusten, zoals de lust naar kleding, seks, aandacht, eten, drinken, etc.?
Gaan we filosofisch doen...
ik denk dat'r een soort evenwicht moet bestaan tussen al die dingen innerlijk/uiterlijk/geestelijk.. bij jou zie ik geen evenwicht :p

Diovai 18-02-2003 20:57

Citaat:

Spirit schreef:
smoesjes, smoesjes :o
Jouw naam vind ik wel leuk. :D

Diovai 18-02-2003 20:57

Citaat:

Spirit schreef:
Gaan we filosofisch doen...
ik denk dat'r een soort evenwicht moet bestaan tussen al die dingen innerlijk/uiterlijk/geestelijk.. bij jou zie ik geen evenwicht :p

Nee, ik zie mijn lichaam als een uitingsmogelijkheid voor mijn ziel!

Roos 18-02-2003 20:57

Citaat:

Diovai schreef:
Heb je ooit een goede, betrouwbare IQ-test gevolgd? Tell me..
(en ik ben geen kakker...)

Ik maak zeker contact met mijn hart. Nu stuiten we dus precies op het grootste vooroordeel dat mensen over mij hebben, als ze me niet kennen. Blijkbaar zie ik er simpel/eenvoudig uit :confused: Geen idee waarom, iedereen die me kent weet dat ik helemaal niet zo oppervlakkig ben, maar goed.
Ik drink nauwelijks, en dingen als seks en kleding zijn leuk, maar spelen alles behalve een hoofdrol in mijn leven.

Nou ja, waarom schiet ik zo in de verdediging eigenlijk? Je kent me niet eens :)

Diovai 18-02-2003 20:59

Citaat:

Roos schreef:
Heb je ooit een goede, betrouwbare IQ-test gevolgd? Tell me..
(en ik ben geen kakker...)

Ik maak zeker contact met mijn hart. Nu stuiten we dus precies op het grootste vooroordeel dat mensen over mij hebben, als ze me niet kennen. Blijkbaar zie ik er simpel/eenvoudig uit :confused: Geen idee waarom, iedereen die me kent weet dat ik helemaal niet zo oppervlakkig ben, maar goed.
Ik drink nauwelijks, en dingen als seks en kleding zijn leuk, maar spelen alles behalve een hoofdrol in mijn leven.

Nou ja, waarom schiet ik zo in de verdediging eigenlijk? Je kent me niet eens :)

Ja! Ik scoorde tussen de 145 en 150!

Maar je zat wel met die lakschoentjes buiten in de tuin! En God knows, niemand zou die lelijke dingen aantrekken als het hen niet ingegeven was door een sociale roedel.

Roos 18-02-2003 20:59

Ik wil een foto zien :D

Diovai 18-02-2003 21:00

Citaat:

Spirit schreef:
nou vertel verder over je levensvisie ik wordt nieuwsgierig ....
Shit, nu moet ik van provocateur en cineast weer overschakelen op serieuze filosoof. :D

Spirit 18-02-2003 21:02

Citaat:

Diovai schreef:
Shit, nu moet ik van provocateur en cineast weer overschakelen op serieuze filosoof. :D
vertel dan of durf je nie...
als je zo praat lijkt't me duidelijk dat je 'ergens' voor staat? of brabbel je maar wat.... :p

Roos 18-02-2003 21:02

Citaat:

Diovai schreef:
Cineast??? :confused:

Diovai 18-02-2003 21:04

Citaat:

Spirit schreef:
vertel dan of durf je nie...
als je zo praat lijkt't me duidelijk dat je 'ergens' voor staat? of brabbel je maar wat.... :p

Nee, ik sta ook zeker ergens voor. Maar het is nogal een lang verhaal, en het lijkt me niet de plaats hier om dat verhaal te gaan houden. Ik heb er ook niet zo'n zin in. En dat meen ik, serieus. :) Ik durf WEL! :D

Pan Am 18-02-2003 21:04

Citaat:

Diovai schreef:
Werk jij bij de film??? :rolleyes: :confused:

Spirit 18-02-2003 21:04

Citaat:

Diovai schreef:
Nee, ik sta ook zeker ergens voor. Maar het is nogal een lang verhaal, en het lijkt me niet de plaats hier om dat verhaal te gaan houden. Ik heb er ook niet zo'n zin in.
dit vind ik echtt zwak .. (n)
en ut lijkt me juist een goed idee omdat je men er van wilt overtuigen zich meer op't innerlijk te richten...
moet je duzz ook met 'sterke' argumentjes komen

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:20.