![]() |
'Wat is de voornaamste reden dat je op ut lifestyle forum zit?'
Nou vertel .....
En zit je ook wel's op andere forums.. Ik zit wel eens op onzin voor de rest beperk ik me hier wel :D Ik heb lifestyel even in lifestyle voor je veranderd (black sugar) |
jeetje wat ben ik goed in spellen
correctie lifestyel = lifestyle :o |
Hmm altijd wel leuk om catwalk plaatjes te kijken :o
En te kijken wat mensen aan hebben. |
Om mensen proberen over te halen een leven te gaan leiden dat minder om uiterlijk draait en meer om innerlijk.
|
Omdat ik geen leven heb..
Nee ik vind t meestal wel leuk om dingen te lezen over het leven van andere mensen: hun denkbeelden en kleding etc |
Citaat:
|
ik vind het wel geinig
soms om inspiratie op te doen (heel soms) en om het dreadtopic meestal lifestyle, soms onzin |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik ben iig wel verantwoordelijk voor iets van vijf extra replies in dit topic. Fortuyn had ook een beetje zo'n mentaliteit, we weten wat er met hem gebeurde. :( |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dit is jou uitspraak... ! Gezien je reacties houd je, jezelf vrij veel bezig met je uiterlijk zo niet dan wel met andermans :o |
Citaat:
|
verveling
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Haha ik heb dan tenminste nog een leuk innerlijk, en daar gaat het om he ;)
WTF kan het mij schelen wat jij van m'n uiterlijk vindt :D Ik vind jouw persoonlijkheid nou ook niet echt intrigrerend en daarnaast: post zelf eerst eens een foto voordat je over mijn hoofd begint ;) |
oja, ik zit hier ook omdat ik geil op mijn eigen naam
is echt :cool: om die overal terug te zien (y) maar daar hebben we allemaal last van ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik denk dat'r een soort evenwicht moet bestaan tussen al die dingen innerlijk/uiterlijk/geestelijk.. bij jou zie ik geen evenwicht :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(en ik ben geen kakker...) Ik maak zeker contact met mijn hart. Nu stuiten we dus precies op het grootste vooroordeel dat mensen over mij hebben, als ze me niet kennen. Blijkbaar zie ik er simpel/eenvoudig uit :confused: Geen idee waarom, iedereen die me kent weet dat ik helemaal niet zo oppervlakkig ben, maar goed. Ik drink nauwelijks, en dingen als seks en kleding zijn leuk, maar spelen alles behalve een hoofdrol in mijn leven. Nou ja, waarom schiet ik zo in de verdediging eigenlijk? Je kent me niet eens :) |
Citaat:
Maar je zat wel met die lakschoentjes buiten in de tuin! En God knows, niemand zou die lelijke dingen aantrekken als het hen niet ingegeven was door een sociale roedel. |
Ik wil een foto zien :D
|
Citaat:
|
Citaat:
als je zo praat lijkt't me duidelijk dat je 'ergens' voor staat? of brabbel je maar wat.... :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en ut lijkt me juist een goed idee omdat je men er van wilt overtuigen zich meer op't innerlijk te richten... moet je duzz ook met 'sterke' argumentjes komen |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:20. |