Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
dit is jou uitspraak... ! Gezien je reacties houd je, jezelf vrij veel bezig met je uiterlijk zo niet dan wel met andermans ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Haha ik heb dan tenminste nog een leuk innerlijk, en daar gaat het om he
![]() WTF kan het mij schelen wat jij van m'n uiterlijk vindt ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik denk dat'r een soort evenwicht moet bestaan tussen al die dingen innerlijk/uiterlijk/geestelijk.. bij jou zie ik geen evenwicht ![]() |
![]() |
||
Citaat:
(en ik ben geen kakker...) Ik maak zeker contact met mijn hart. Nu stuiten we dus precies op het grootste vooroordeel dat mensen over mij hebben, als ze me niet kennen. Blijkbaar zie ik er simpel/eenvoudig uit ![]() Ik drink nauwelijks, en dingen als seks en kleding zijn leuk, maar spelen alles behalve een hoofdrol in mijn leven. Nou ja, waarom schiet ik zo in de verdediging eigenlijk? Je kent me niet eens ![]()
||
Citaat:
Maar je zat wel met die lakschoentjes buiten in de tuin! En God knows, niemand zou die lelijke dingen aantrekken als het hen niet ingegeven was door een sociale roedel. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() en ut lijkt me juist een goed idee omdat je men er van wilt overtuigen zich meer op't innerlijk te richten... moet je duzz ook met 'sterke' argumentjes komen |
Advertentie |
|
![]() |
|
|