Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   vrouwen zijn bevoorrecht (naja, kunnen meer) (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=382911)

honey 19-02-2003 13:54

vrouwen zijn bevoorrecht (naja, kunnen meer)

Dit moet ik toch ff kwijt. Soms ben ik wel blij dat ik een vrouw ben. Een man kan zichzelf aftrekken, maar op hoeveel echt verschillende manier kan dat. Ik zelf, weet er echt 2 echt verschillende. het topje van de penis bevredigen of de hele penis stimuleren.

Wij vrouwen hebben veel meer mogelijkheden:
1 borsten
2 benen over elkaar
3 bewegen
4 clitoris
5 schaamlippen
6 bij de ingang van de vagina
7 diep in de vagina
8 g-spot
9, 10, 11 enz het combineren van deze 8

Nou, mannen, daar kunnen jullie niet tegen op :)

3Doentje 19-02-2003 14:00

Zie je wel, de wereld is gewoon super oneerlijk verdeeld

fiepje 19-02-2003 14:02

haha nee hoor....
want vrouwen worden ongesteld en 'moeten' baren....
dus mond dicht :P :D

Dr. Aep 19-02-2003 14:03

Ik ben VOOR het herverdelen van de gevoelige plekjes! (y) :D

elledc 19-02-2003 14:10

Citaat:

Rebby schreef:

1 borsten
2 benen over elkaar
3 bewegen
4 clitoris
5 schaamlippen
7 diep in de vagina
8 g-spot

Ik kan enkel klaarkomen door de clitoris of de g-spot te stimuleren hoor. Wat bedoel je met bewegen? Door de schaamplippen of de borsten te stimuleren kom ik al helemaal niet klaar dus het komt erop neer dat de vrouw haar erogene zones meer over het lichaam verspreid zijn (zoals oor, tepel, nek...) en die van de mannen enkel aan de penis zelf.
Zo bevoordeeld zijn we dus niet, de vrouw moet alle pijn van de maandstonden en zwangerschap doorstaan enzo.

Qimm 19-02-2003 14:50

1 borsten

Bij tijden ook lastig vind ik

2 benen over elkaar

das alleen leuk modat meeste mannen dat niet zo kunnen

3 bewegen

mannen mijn niet immobiel, tenmiste, zag er net nog een op de fiets langs komen (oke flauw, maar ook mannen kunnen zich sexy bewegen;))

4 clitoris

mannen hebben nog een eikel... dus hier zit geen logica aan vast...

5 schaamlippen

ben er ook niet uit waarom die leuk zijn...

...

7 diep in de vagina

...

8 g-spot

Ja ook mannen hebben een G-spot

...

waar gaat deze topic eigenlijk over?

Studentje 19-02-2003 15:05

Maar wij kunnen tegen een boom piesen! Dat maakt alles goed!

sofie3 19-02-2003 15:16

Vrouwen kunnen tegenwoordig ook rechtstaand piesen hoor...

3Doentje 19-02-2003 15:17

Citaat:

Studentje schreef:
Maar wij kunnen tegen een boom piesen! Dat maakt alles goed!
(y) (y) (y)

Qimm 19-02-2003 15:17

Citaat:

sofie3 schreef:
dat toch anders :(
Ik wil ook op een natuurlijke manier een boom bezeiken!

*black rose* 19-02-2003 16:17

Citaat:

AePiE schreef:
Ik ben VOOR het herverdelen van de gevoelige plekjes! (y) :D
dan ben ik VOOR her herverdelen van de lasten, laat die mannen maar ongesteld zijn :D

3Doentje 19-02-2003 16:39

Laten we het dan eerlijk verdelen, dan worden we allemaal 1 keer ongesteld in de 2 maanden

Tox 19-02-2003 19:07

Citaat:

3Doentje schreef:
Zie je wel, de wereld is gewoon super oneerlijk verdeeld

knijtert! 19-02-2003 19:14

Citaat:

utopia5 schreef:
Ik kan enkel klaarkomen door de clitoris of de g-spot te stimuleren hoor. Wat bedoel je met bewegen? Door de schaamplippen of de borsten te stimuleren kom ik al helemaal niet klaar dus het komt erop neer dat de vrouw haar erogene zones meer over het lichaam verspreid zijn (zoals oor, tepel, nek...) en die van de mannen enkel aan de penis zelf.
Zo bevoordeeld zijn we dus niet, de vrouw moet alle pijn van de maandstonden en zwangerschap doorstaan enzo.

Dat jij op die manieren niet kan klaar komen is dan lekker jou probleem :p

Ik kan er trouwens ook niets aan doen dat al die vrouwen van die lastige kinderen willen, die als ze iets ouder worden iritante antwoorden geven op forum :p

Sarah 19-02-2003 19:32

Kun jij dan door stimulatie op één van die lichaamsdelen, bij élk lichaamsdeel dat je noemde, er een orgasme door krijgen? Goh... :)

als je alleen erogene zone's bedoelde: die hebben mannen ook wel meer dan alleen de penis, hoor. Doe maar eens een jongen over de binnenkant van z'n bovenbeen wrijven, kijken hoe lang het duurt voordat-ie een erectie heeft:) of oor, nek, ballen.. :p

Andijvie 19-02-2003 19:38

Ik denk niet dat vrouwen bevoorrecht zijn... ik bedoel, als je de voor- en nadelen afweegt zijn we vast wel ongeveer gelijk: vrouwen kunnen dan misschien 'lekkerder' klaarkomen dan mannen, maar ze zijn ook elke maand ongesteld en moeten kinderen baren.. Mannen zijn dan wel nooit ongesteld en baren ook geen kinderen, maar ze hebben we last van baardhaar, ongewenste zaadlosingen/erecties etc... mja, ik weet niet hoor.. ik kan niet echt kiezen tussen beide, allebei voor- en allebei nadelen...

! am mE 19-02-2003 20:02

Ik weet niet of het al gezegd is maar bij vrouwen is het wel een stuk moeilijker en duurt het ook (gemiddeld) een stuk langer om klaar te komen. Bij mannen lukt dit vaak vrij snel en gemakkelijk. Dus wij hebben wel van die lekkere plekjes enzo maar dat maakt het des te moeilijker er goed mee te 'werken'.

Memnoch 20-02-2003 01:28

*pist naam in sneeuw en voelt zich koning te rijk*

Talon 20-02-2003 06:44

Citaat:

Qimm schreef:

er schijnt een techniek voor te zijn waarbij je alleen je handen nodig hebt :o

Thomas 20-02-2003 07:32

Citaat:

Talon schreef:
er schijnt een techniek voor te zijn waarbij je alleen je handen nodig hebt :o
:eek:

Maargoed, en?

Dr0_ol 20-02-2003 08:10

Bij mannen komt er ook altijd wat uit :D

bij vrouwen meestal niet toch.

En trouwens, het lijkt me juist veel relaxer om er langer over te moeten doen, als ik echt goed bezig wil moet ik soms ff stoppen en dan weer ff verder gaan, dat kan redelijk irritant zijn :rolleyes:

En tja, vrouwen kunnen niet sprinten met n T-shirt aan zal ik maar zeggen (kan wel , d0h, you get the point right :o )
En over dat baren, daarvoor hebben ze hogere pijngrens en dan mogen de jongens niet eens de meisjes slaan

niet dat ik dat zou doen natuurlijk :D

Dr0_ol 20-02-2003 08:12

Citaat:

sofie3 schreef:
Heet dat bij jullie dan wild plaster? :eek: :confused:

The Chameleon 20-02-2003 09:28

Citaat:

Qimm schreef:
2 benen over elkaar

das alleen leuk modat meeste mannen dat niet zo kunnen

... sinds wanneer kunnen mannen dat niet? Heb dat wel eens horen zeggen van een vriend van me, ik vind het een beetje aanstellerij. Als smoes zeggen ze dan dat anders hun 'zaakje' bekneld raakt... nou sorry - maar dan moet je wel kollosaal geschapen zijn wil je daar last van hebben. Of je weet gewoon niet hóe je het moet doen :D:D

Kan ook zijn dat jongens dat zeggen omdat ze het nichterig vinden staan. :rolleyes:

Andijvie 20-02-2003 09:34

Citaat:

The Chameleon schreef:
... sinds wanneer kunnen mannen dat niet? Heb dat wel eens horen zeggen van een vriend van me, ik vind het een beetje aanstellerij. Als smoes zeggen ze dan dat anders hun 'zaakje' bekneld raakt... nou sorry - maar dan moet je wel kollosaal geschapen zijn wil je daar last van hebben. Of je weet gewoon niet hóe je het moet doen :D:D

Kan ook zijn dat jongens dat zeggen omdat ze het nichterig vinden staan. :rolleyes:

Vrouwen kunnen hun benen dubbel over elkaar doen, dus eerst bij de knieën en dan weer bij de enkels, zodat je linkervoet toch weer links zit zeg maar, dat kunnen mannen absoluut niet omdat ze veel smallere heupen hebben... enne, zo dubbel met je benen over elkaar zit nog lekker ook :)

rock gek 20-02-2003 10:51

Citaat:

The Chameleon schreef:

nou ik heb een heeel kleintje en als ik met mijn benen over elkaar ga zittendoet dat toch best wel veel pijn hoor

kastdeur 20-02-2003 11:02

haleluja

DeltaOne 20-02-2003 11:36

amen

honey 20-02-2003 13:29

Citaat:

sarahbressers schreef:
Kun jij dan door stimulatie op één van die lichaamsdelen, bij élk lichaamsdeel dat je noemde, er een orgasme door krijgen? Goh... :)

als je alleen erogene zone's bedoelde: die hebben mannen ook wel meer dan alleen de penis, hoor. Doe maar eens een jongen over de binnenkant van z'n bovenbeen wrijven, kijken hoe lang het duurt voordat-ie een erectie heeft:) of oor, nek, ballen.. :p

licht aan de manier van opwinding. Inprincipe lukt het me bij allemaal. Alleen bewegen in combinatie met benen. Borsten is me eigenlijk alleen gelukt als mn vriend het bij me doet, wanneer ik het zelf doe, lukt het niet!

Andijvie 20-02-2003 13:30

Citaat:

Rebby schreef:
licht aan de manier van opwinding. Inprincipe lukt het me bij allemaal. Alleen bewegen in combinatie met benen. Borsten is me eigenlijk alleen gelukt als mn vriend het bij me doet, wanneer ik het zelf doe, lukt het niet!
Een orgasme :eek: :eek: Wow, ik ben jaloers.... dat krijg ik dus gewoon nooit voor elkaar...

honey 20-02-2003 13:31

Citaat:

Andijvie schreef:
Een orgasme :eek: :eek: Wow, ik ben jaloers.... dat krijg ik dus gewoon nooit voor elkaar...
is me ook maar een keer overkomen hoor ;)

Freyja 20-02-2003 13:33

Citaat:

Andijvie schreef:
Vrouwen kunnen hun benen dubbel over elkaar doen, dus eerst bij de knieën en dan weer bij de enkels, zodat je linkervoet toch weer links zit zeg maar, dat kunnen mannen absoluut niet omdat ze veel smallere heupen hebben... enne, zo dubbel met je benen over elkaar zit nog lekker ook :)
Nou, ik vind dat ook nogal ongemakkelijk zitten, en ik heb absoluut geen smalle heupen. Volgens mij ben jij gewoon te lenig in je benen :p

Jadis 20-02-2003 18:30

Citaat:

Qimm schreef:

ik ook :(

Bazz 20-02-2003 18:32

Citaat:

Rebby schreef:
Dit moet ik toch ff kwijt. Soms ben ik wel blij dat ik een vrouw ben. Een man kan zichzelf aftrekken, maar op hoeveel echt verschillende manier kan dat. Ik zelf, weet er echt 2 echt verschillende. het topje van de penis bevredigen of de hele penis stimuleren.

1 borsten
2 benen over elkaar
3 bewegen
4 clitoris
5 schaamlippen
7 diep in de vagina
8 g-spot

Nou, mannen, daar kunnen jullie niet tegen op :)

kunnen we wel tegen op (y)
op 360 manieren staand
en 360 manieren liggend
en 360 manieren zittend
en 360 manieren hurkend

*blaat verder* :p

Bazz 20-02-2003 18:33

Citaat:

utopia5 schreef:

wij moeten anders kampen met het eindeloze gezeur dat ze weer iets nodig hebben :eek: en wij moeten de boodschappen doen, en de boodschappen betalen

:o
woot

spacegirl 20-02-2003 18:37

Citaat:

Bazz schreef:
wij moeten anders kampen met het eindeloze gezeur dat ze weer iets nodig hebben :eek: en wij moeten de boodschappen doen, en de boodschappen betalen

:o
woot

wij vrouwen zitten emt baby's opgeschept, als mannen zijn ziek, dat zijn echt aanstellers hoor over t algemeen.

En vrouwen doen tegenwoordig nog steeds altijd de boodschappen en werken, dus zullen dat ook wel betalen

Bazz 20-02-2003 18:37

Citaat:

Andijvie schreef:
volgens mij WIL ik dat niet kunnen :eek:

Bazz 20-02-2003 18:39

Citaat:

spacegirl schreef:
wij vrouwen zitten emt baby's opgeschept, als mannen zijn ziek, dat zijn echt aanstellers hoor over t algemeen.

En vrouwen doen tegenwoordig nog steeds altijd de boodschappen en werken, dus zullen dat ook wel betalen

Laatste keer dat ik ziek was is 6 jaar geleden :p

Ja doen idd de boodschappen, maar wel met de pin pas van hun man :p

perseus 20-02-2003 21:19

Citaat:

Andijvie schreef:
Kan wel zijn, maar het is wel heel slecht voor je bloedsomloop als je zo zit heb ik gelezen.

Atheïstic Sheep 20-02-2003 21:48

Citaat:

Qimm schreef:
8 g-spot

Ja ook mannen hebben een G-spot

ja maar ik heb bijzonder weinig zin om met een dildo in m'n achterwerk te moeten gaan graven

Bil-worst 20-02-2003 22:44

Aan rukken heb je gewoon genoeg! of vinden jullie dat mannen ineens ook een dikke KUT motten hebben?? Ik ruk me gewoon en spuit mijn gezicht en buik gewoon onder, ben daar tevreden genoeg mee!

Bazz 20-02-2003 23:25

Citaat:

Bil-worst schreef:
Aan rukken heb je gewoon genoeg! of vinden jullie dat mannen ineens ook een dikke KUT motten hebben?? Ik ruk me gewoon en spuit mijn gezicht en buik gewoon onder, ben daar tevreden genoeg mee!
uh-huh :rolleyes:

Rabbi Daniel 21-02-2003 00:29

Citaat:

Andijvie schreef:
Altijd geweten dat ik stiekem een halve vrouw ben. :)

Hoe denk je dat ik m'n benen nu heb?

Juist... :o :)

Rechterbeen over linkerknie, maar rechtervoet staat toch rechts.

Is dat dan bijzonder? :)

Het zit voor mij trouwens ook wel leuk... :)
(Maar vast niet zo fijn als bij jou... :D)

DJ Incompetent 21-02-2003 02:14

Citaat:

Bil-worst schreef:
ge-ni-aal, je eigen gezicht onderspuiten, woest man! *KLETTER KLETTER*

Atheïstic Sheep 21-02-2003 08:43

Citaat:

Fleet Admiral schreef:
Altijd geweten dat ik stiekem een halve vrouw ben. :)

Hoe denk je dat ik m'n benen nu heb?

Juist... :o :)

Rechterbeen over linkerknie, maar rechtervoet staat toch rechts.

Is dat dan bijzonder? :)

Het zit voor mij trouwens ook wel leuk... :)
(Maar vast niet zo fijn als bij jou... :D)

zo zit mijn grieksleraar ook altijd, die vent zit echt zooo scheef

faan 21-02-2003 12:12

vrouwen: mannen:
veel trucjes met bevredigen weinig trucjes met bevredigen
langer klaarkomen korter klaarkomen
ongesteld worden

eerlijk toch?

DJ Incompetent 21-02-2003 14:20

Citaat:

faen schreef:
vrouwen: mannen:
veel trucjes met bevredigen weinig trucjes met bevredigen
langer klaarkomen korter klaarkomen
ongesteld worden

eerlijk toch?

daar zijn de code-tags nou voor

Cryptic Winterstorm 21-02-2003 14:21

Het is sowieso veel makkelijker om vrouw te zijn in sexueel opzicht, zoals gezegt zijn er meerdere manieren waarop je met jezelf kun spelen, maar verder is het ook veel makkelijker om sex te hebben, want zeg nou zelf, stap op een willekeurge man/jongen/puber af, en een uur later lig je al te neuken.
Als man hoef je dat niet te proberen.

very drunk driver 21-02-2003 15:03

dat wou ik nou net zeggen.

als de hele wereld zoals mannen waren dan was het een grote orgie

3Doentje 21-02-2003 16:03

exact!!! Regel 1: wat willen alle (bijna) mannen?

Precies Seks, wel meer, niet minder

Sarah 21-02-2003 17:14

bijna alle vrouwen willen óók sex, hoor:)

alleen, ook nog andere dingen:) maar dat geldt voor mannen ook...
zo groot is het verschil tussen mannen en vrouwen niet als het om zin in sex gaat, het enige verschil is dat vrouwen er wat moeilijker over doen ('ik heb wel zin, maar ik moet nog dit-en-dat doen' of 'ik heb wel zin, maar ik ken hem niet')

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:25.