Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-02-2003, 13:54
honey
honey is offline
Dit moet ik toch ff kwijt. Soms ben ik wel blij dat ik een vrouw ben. Een man kan zichzelf aftrekken, maar op hoeveel echt verschillende manier kan dat. Ik zelf, weet er echt 2 echt verschillende. het topje van de penis bevredigen of de hele penis stimuleren.

Wij vrouwen hebben veel meer mogelijkheden:
1 borsten
2 benen over elkaar
3 bewegen
4 clitoris
5 schaamlippen
6 bij de ingang van de vagina
7 diep in de vagina
8 g-spot
9, 10, 11 enz het combineren van deze 8

Nou, mannen, daar kunnen jullie niet tegen op
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 14:00
3Doentje
3Doentje is offline
Zie je wel, de wereld is gewoon super oneerlijk verdeeld
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 14:02
Verwijderd
haha nee hoor....
want vrouwen worden ongesteld en 'moeten' baren....
dus mond dicht
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 14:03
Verwijderd
Ik ben VOOR het herverdelen van de gevoelige plekjes!
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 14:10
elledc
elledc is offline
Citaat:
Rebby schreef:

1 borsten
2 benen over elkaar
3 bewegen
4 clitoris
5 schaamlippen
7 diep in de vagina
8 g-spot

Ik kan enkel klaarkomen door de clitoris of de g-spot te stimuleren hoor. Wat bedoel je met bewegen? Door de schaamplippen of de borsten te stimuleren kom ik al helemaal niet klaar dus het komt erop neer dat de vrouw haar erogene zones meer over het lichaam verspreid zijn (zoals oor, tepel, nek...) en die van de mannen enkel aan de penis zelf.
Zo bevoordeeld zijn we dus niet, de vrouw moet alle pijn van de maandstonden en zwangerschap doorstaan enzo.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 14:50
Qimm
Qimm is offline
1 borsten

Bij tijden ook lastig vind ik

2 benen over elkaar

das alleen leuk modat meeste mannen dat niet zo kunnen

3 bewegen

mannen mijn niet immobiel, tenmiste, zag er net nog een op de fiets langs komen (oke flauw, maar ook mannen kunnen zich sexy bewegen)

4 clitoris

mannen hebben nog een eikel... dus hier zit geen logica aan vast...

5 schaamlippen

ben er ook niet uit waarom die leuk zijn...

...

7 diep in de vagina

...

8 g-spot

Ja ook mannen hebben een G-spot

...

waar gaat deze topic eigenlijk over?
Oud 19-02-2003, 15:05
Studentje
Studentje is offline
Maar wij kunnen tegen een boom piesen! Dat maakt alles goed!
Oud 19-02-2003, 15:16
sofie3
sofie3 is offline
Vrouwen kunnen tegenwoordig ook rechtstaand piesen hoor...
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 15:17
3Doentje
3Doentje is offline
Citaat:
Studentje schreef:
Maar wij kunnen tegen een boom piesen! Dat maakt alles goed!
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 15:17
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
sofie3 schreef:
dat toch anders
Ik wil ook op een natuurlijke manier een boom bezeiken!
Oud 19-02-2003, 16:17
*black rose*
*black rose* is offline
Citaat:
AePiE schreef:
Ik ben VOOR het herverdelen van de gevoelige plekjes!
dan ben ik VOOR her herverdelen van de lasten, laat die mannen maar ongesteld zijn
Oud 19-02-2003, 16:39
3Doentje
3Doentje is offline
Laten we het dan eerlijk verdelen, dan worden we allemaal 1 keer ongesteld in de 2 maanden
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 19:07
Tox
Tox is offline
Citaat:
3Doentje schreef:
Zie je wel, de wereld is gewoon super oneerlijk verdeeld
Oud 19-02-2003, 19:14
knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
utopia5 schreef:
Ik kan enkel klaarkomen door de clitoris of de g-spot te stimuleren hoor. Wat bedoel je met bewegen? Door de schaamplippen of de borsten te stimuleren kom ik al helemaal niet klaar dus het komt erop neer dat de vrouw haar erogene zones meer over het lichaam verspreid zijn (zoals oor, tepel, nek...) en die van de mannen enkel aan de penis zelf.
Zo bevoordeeld zijn we dus niet, de vrouw moet alle pijn van de maandstonden en zwangerschap doorstaan enzo.
Dat jij op die manieren niet kan klaar komen is dan lekker jou probleem

Ik kan er trouwens ook niets aan doen dat al die vrouwen van die lastige kinderen willen, die als ze iets ouder worden iritante antwoorden geven op forum
Oud 19-02-2003, 19:32
Verwijderd
Kun jij dan door stimulatie op één van die lichaamsdelen, bij élk lichaamsdeel dat je noemde, er een orgasme door krijgen? Goh...

als je alleen erogene zone's bedoelde: die hebben mannen ook wel meer dan alleen de penis, hoor. Doe maar eens een jongen over de binnenkant van z'n bovenbeen wrijven, kijken hoe lang het duurt voordat-ie een erectie heeft of oor, nek, ballen..
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 19:38
Verwijderd
Ik denk niet dat vrouwen bevoorrecht zijn... ik bedoel, als je de voor- en nadelen afweegt zijn we vast wel ongeveer gelijk: vrouwen kunnen dan misschien 'lekkerder' klaarkomen dan mannen, maar ze zijn ook elke maand ongesteld en moeten kinderen baren.. Mannen zijn dan wel nooit ongesteld en baren ook geen kinderen, maar ze hebben we last van baardhaar, ongewenste zaadlosingen/erecties etc... mja, ik weet niet hoor.. ik kan niet echt kiezen tussen beide, allebei voor- en allebei nadelen...
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 20:02
Verwijderd
Ik weet niet of het al gezegd is maar bij vrouwen is het wel een stuk moeilijker en duurt het ook (gemiddeld) een stuk langer om klaar te komen. Bij mannen lukt dit vaak vrij snel en gemakkelijk. Dus wij hebben wel van die lekkere plekjes enzo maar dat maakt het des te moeilijker er goed mee te 'werken'.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2003, 01:28
Memnoch
Memnoch is offline
*pist naam in sneeuw en voelt zich koning te rijk*
Oud 20-02-2003, 06:44
Talon
Talon is offline
Citaat:
Qimm schreef:
dat toch anders
er schijnt een techniek voor te zijn waarbij je alleen je handen nodig hebt
Met citaat reageren
Oud 20-02-2003, 07:32
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Talon schreef:
er schijnt een techniek voor te zijn waarbij je alleen je handen nodig hebt

Maargoed, en?
Met citaat reageren
Oud 20-02-2003, 08:10
Verwijderd
Bij mannen komt er ook altijd wat uit

bij vrouwen meestal niet toch.

En trouwens, het lijkt me juist veel relaxer om er langer over te moeten doen, als ik echt goed bezig wil moet ik soms ff stoppen en dan weer ff verder gaan, dat kan redelijk irritant zijn

En tja, vrouwen kunnen niet sprinten met n T-shirt aan zal ik maar zeggen (kan wel , d0h, you get the point right )
En over dat baren, daarvoor hebben ze hogere pijngrens en dan mogen de jongens niet eens de meisjes slaan

niet dat ik dat zou doen natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 20-02-2003, 08:12
Verwijderd
Citaat:
sofie3 schreef:
Heet dat bij jullie dan wild plaster?
Met citaat reageren
Oud 20-02-2003, 09:28
The Chameleon
The Chameleon is offline
Citaat:
Qimm schreef:
2 benen over elkaar

das alleen leuk modat meeste mannen dat niet zo kunnen
... sinds wanneer kunnen mannen dat niet? Heb dat wel eens horen zeggen van een vriend van me, ik vind het een beetje aanstellerij. Als smoes zeggen ze dan dat anders hun 'zaakje' bekneld raakt... nou sorry - maar dan moet je wel kollosaal geschapen zijn wil je daar last van hebben. Of je weet gewoon niet hóe je het moet doen

Kan ook zijn dat jongens dat zeggen omdat ze het nichterig vinden staan.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2003, 09:34
Verwijderd
Citaat:
The Chameleon schreef:
... sinds wanneer kunnen mannen dat niet? Heb dat wel eens horen zeggen van een vriend van me, ik vind het een beetje aanstellerij. Als smoes zeggen ze dan dat anders hun 'zaakje' bekneld raakt... nou sorry - maar dan moet je wel kollosaal geschapen zijn wil je daar last van hebben. Of je weet gewoon niet hóe je het moet doen

Vrouwen kunnen hun benen dubbel over elkaar doen, dus eerst bij de knieën en dan weer bij de enkels, zodat je linkervoet toch weer links zit zeg maar, dat kunnen mannen absoluut niet omdat ze veel smallere heupen hebben... enne, zo dubbel met je benen over elkaar zit nog lekker ook
Met citaat reageren
Oud 20-02-2003, 10:51
rock gek
rock gek is offline
Citaat:
The Chameleon schreef:

nou ik heb een heeel kleintje en als ik met mijn benen over elkaar ga zittendoet dat toch best wel veel pijn hoor
Met citaat reageren
Oud 20-02-2003, 11:02
kastdeur
kastdeur is offline
haleluja
Met citaat reageren
Oud 20-02-2003, 11:36
Verwijderd
amen
Met citaat reageren
Oud 20-02-2003, 13:29
honey
honey is offline
Citaat:
sarahbressers schreef:
Kun jij dan door stimulatie op één van die lichaamsdelen, bij élk lichaamsdeel dat je noemde, er een orgasme door krijgen? Goh...

als je alleen erogene zone's bedoelde: die hebben mannen ook wel meer dan alleen de penis, hoor. Doe maar eens een jongen over de binnenkant van z'n bovenbeen wrijven, kijken hoe lang het duurt voordat-ie een erectie heeft of oor, nek, ballen..
licht aan de manier van opwinding. Inprincipe lukt het me bij allemaal. Alleen bewegen in combinatie met benen. Borsten is me eigenlijk alleen gelukt als mn vriend het bij me doet, wanneer ik het zelf doe, lukt het niet!
Met citaat reageren
Oud 20-02-2003, 13:30
Verwijderd
Citaat:
Rebby schreef:
licht aan de manier van opwinding. Inprincipe lukt het me bij allemaal. Alleen bewegen in combinatie met benen. Borsten is me eigenlijk alleen gelukt als mn vriend het bij me doet, wanneer ik het zelf doe, lukt het niet!
Een orgasme Wow, ik ben jaloers.... dat krijg ik dus gewoon nooit voor elkaar...
Met citaat reageren
Oud 20-02-2003, 13:31
honey
honey is offline
Citaat:
Andijvie schreef:
Een orgasme Wow, ik ben jaloers.... dat krijg ik dus gewoon nooit voor elkaar...
is me ook maar een keer overkomen hoor
Met citaat reageren
Oud 20-02-2003, 13:33
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef:
Vrouwen kunnen hun benen dubbel over elkaar doen, dus eerst bij de knieën en dan weer bij de enkels, zodat je linkervoet toch weer links zit zeg maar, dat kunnen mannen absoluut niet omdat ze veel smallere heupen hebben... enne, zo dubbel met je benen over elkaar zit nog lekker ook
Nou, ik vind dat ook nogal ongemakkelijk zitten, en ik heb absoluut geen smalle heupen. Volgens mij ben jij gewoon te lenig in je benen
Met citaat reageren
Oud 20-02-2003, 18:30
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef:
dat toch anders
ik ook
Met citaat reageren
Oud 20-02-2003, 18:32
Verwijderd
Citaat:
Rebby schreef:
Dit moet ik toch ff kwijt. Soms ben ik wel blij dat ik een vrouw ben. Een man kan zichzelf aftrekken, maar op hoeveel echt verschillende manier kan dat. Ik zelf, weet er echt 2 echt verschillende. het topje van de penis bevredigen of de hele penis stimuleren.

1 borsten
2 benen over elkaar
3 bewegen
4 clitoris
5 schaamlippen
7 diep in de vagina
8 g-spot

Nou, mannen, daar kunnen jullie niet tegen op
kunnen we wel tegen op
op 360 manieren staand
en 360 manieren liggend
en 360 manieren zittend
en 360 manieren hurkend

*blaat verder*
Met citaat reageren
Oud 20-02-2003, 18:33
Verwijderd
Citaat:
utopia5 schreef:
wij moeten anders kampen met het eindeloze gezeur dat ze weer iets nodig hebben en wij moeten de boodschappen doen, en de boodschappen betalen

woot
Met citaat reageren
Oud 20-02-2003, 18:37
Verwijderd
Citaat:
Bazz schreef:
wij moeten anders kampen met het eindeloze gezeur dat ze weer iets nodig hebben en wij moeten de boodschappen doen, en de boodschappen betalen

woot
wij vrouwen zitten emt baby's opgeschept, als mannen zijn ziek, dat zijn echt aanstellers hoor over t algemeen.

En vrouwen doen tegenwoordig nog steeds altijd de boodschappen en werken, dus zullen dat ook wel betalen
Met citaat reageren
Oud 20-02-2003, 18:37
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef:
volgens mij WIL ik dat niet kunnen
Met citaat reageren
Oud 20-02-2003, 18:39
Verwijderd
Citaat:
spacegirl schreef:
wij vrouwen zitten emt baby's opgeschept, als mannen zijn ziek, dat zijn echt aanstellers hoor over t algemeen.

En vrouwen doen tegenwoordig nog steeds altijd de boodschappen en werken, dus zullen dat ook wel betalen
Laatste keer dat ik ziek was is 6 jaar geleden

Ja doen idd de boodschappen, maar wel met de pin pas van hun man
Met citaat reageren
Oud 20-02-2003, 21:19
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef:
Kan wel zijn, maar het is wel heel slecht voor je bloedsomloop als je zo zit heb ik gelezen.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2003, 21:48
Atheïstic Sheep
Atheïstic Sheep is offline
Citaat:
Qimm schreef:
8 g-spot

Ja ook mannen hebben een G-spot
ja maar ik heb bijzonder weinig zin om met een dildo in m'n achterwerk te moeten gaan graven
Met citaat reageren
Oud 20-02-2003, 22:44
Bil-worst
Bil-worst is offline
Aan rukken heb je gewoon genoeg! of vinden jullie dat mannen ineens ook een dikke KUT motten hebben?? Ik ruk me gewoon en spuit mijn gezicht en buik gewoon onder, ben daar tevreden genoeg mee!
Oud 20-02-2003, 23:25
Verwijderd
Citaat:
Bil-worst schreef:
Aan rukken heb je gewoon genoeg! of vinden jullie dat mannen ineens ook een dikke KUT motten hebben?? Ik ruk me gewoon en spuit mijn gezicht en buik gewoon onder, ben daar tevreden genoeg mee!
uh-huh
Met citaat reageren
Oud 21-02-2003, 00:29
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Andijvie schreef:
Altijd geweten dat ik stiekem een halve vrouw ben.

Hoe denk je dat ik m'n benen nu heb?

Juist...

Rechterbeen over linkerknie, maar rechtervoet staat toch rechts.

Is dat dan bijzonder?

Het zit voor mij trouwens ook wel leuk...
(Maar vast niet zo fijn als bij jou... )
Met citaat reageren
Oud 21-02-2003, 02:14
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
Citaat:
Bil-worst schreef:
ge-ni-aal, je eigen gezicht onderspuiten, woest man! *KLETTER KLETTER*
Met citaat reageren
Oud 21-02-2003, 08:43
Atheïstic Sheep
Atheïstic Sheep is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef:
Altijd geweten dat ik stiekem een halve vrouw ben.

Hoe denk je dat ik m'n benen nu heb?

Juist...

Rechterbeen over linkerknie, maar rechtervoet staat toch rechts.

Is dat dan bijzonder?

Het zit voor mij trouwens ook wel leuk...
(Maar vast niet zo fijn als bij jou... )
zo zit mijn grieksleraar ook altijd, die vent zit echt zooo scheef
Met citaat reageren
Oud 21-02-2003, 12:12
faan
faan is offline
vrouwen: mannen:
veel trucjes met bevredigen weinig trucjes met bevredigen
langer klaarkomen korter klaarkomen
ongesteld worden

eerlijk toch?
Oud 21-02-2003, 14:20
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
Citaat:
faen schreef:
vrouwen: mannen:
veel trucjes met bevredigen weinig trucjes met bevredigen
langer klaarkomen korter klaarkomen
ongesteld worden

eerlijk toch?
daar zijn de code-tags nou voor
Met citaat reageren
Oud 21-02-2003, 14:21
Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Het is sowieso veel makkelijker om vrouw te zijn in sexueel opzicht, zoals gezegt zijn er meerdere manieren waarop je met jezelf kun spelen, maar verder is het ook veel makkelijker om sex te hebben, want zeg nou zelf, stap op een willekeurge man/jongen/puber af, en een uur later lig je al te neuken.
Als man hoef je dat niet te proberen.
Oud 21-02-2003, 15:03
very drunk driver
very drunk driver is offline
dat wou ik nou net zeggen.

als de hele wereld zoals mannen waren dan was het een grote orgie
Oud 21-02-2003, 16:03
3Doentje
3Doentje is offline
exact!!! Regel 1: wat willen alle (bijna) mannen?

Precies Seks, wel meer, niet minder
Met citaat reageren
Oud 21-02-2003, 17:14
Verwijderd
bijna alle vrouwen willen óók sex, hoor

alleen, ook nog andere dingen maar dat geldt voor mannen ook...
zo groot is het verschil tussen mannen en vrouwen niet als het om zin in sex gaat, het enige verschil is dat vrouwen er wat moeilijker over doen ('ik heb wel zin, maar ik moet nog dit-en-dat doen' of 'ik heb wel zin, maar ik ken hem niet')
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten