![]() |
|
Wij vrouwen hebben veel meer mogelijkheden:
1 borsten Bij tijden ook lastig vind ik 2 benen over elkaar das alleen leuk modat meeste mannen dat niet zo kunnen 3 bewegen mannen mijn niet immobiel, tenmiste, zag er net nog een op de fiets langs komen (oke flauw, maar ook mannen kunnen zich sexy bewegen ![]() 4 clitoris mannen hebben nog een eikel... dus hier zit geen logica aan vast... 5 schaamlippen ben er ook niet uit waarom die leuk zijn... 6 bij de ingang van de vagina ... 7 diep in de vagina ... 8 g-spot Ja ook mannen hebben een G-spot 9, 10, 11 enz het combineren van deze 8 ... waar gaat deze topic eigenlijk over?
||
Citaat:
![]() Ik kan er trouwens ook niets aan doen dat al die vrouwen van die lastige kinderen willen, die als ze iets ouder worden iritante antwoorden geven op forum ![]()
|
Verwijderd
|
Kun jij dan door stimulatie op één van die lichaamsdelen, bij élk lichaamsdeel dat je noemde, er een orgasme door krijgen? Goh...
![]() als je alleen erogene zone's bedoelde: die hebben mannen ook wel meer dan alleen de penis, hoor. Doe maar eens een jongen over de binnenkant van z'n bovenbeen wrijven, kijken hoe lang het duurt voordat-ie een erectie heeft ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik denk niet dat vrouwen bevoorrecht zijn... ik bedoel, als je de voor- en nadelen afweegt zijn we vast wel ongeveer gelijk: vrouwen kunnen dan misschien 'lekkerder' klaarkomen dan mannen, maar ze zijn ook elke maand ongesteld en moeten kinderen baren.. Mannen zijn dan wel nooit ongesteld en baren ook geen kinderen, maar ze hebben we last van baardhaar, ongewenste zaadlosingen/erecties etc... mja, ik weet niet hoor.. ik kan niet echt kiezen tussen beide, allebei voor- en allebei nadelen...
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik weet niet of het al gezegd is maar bij vrouwen is het wel een stuk moeilijker en duurt het ook (gemiddeld) een stuk langer om klaar te komen. Bij mannen lukt dit vaak vrij snel en gemakkelijk. Dus wij hebben wel van die lekkere plekjes enzo maar dat maakt het des te moeilijker er goed mee te 'werken'.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Bij mannen komt er ook altijd wat uit
![]() bij vrouwen meestal niet toch. En trouwens, het lijkt me juist veel relaxer om er langer over te moeten doen, als ik echt goed bezig wil moet ik soms ff stoppen en dan weer ff verder gaan, dat kan redelijk irritant zijn ![]() En tja, vrouwen kunnen niet sprinten met n T-shirt aan zal ik maar zeggen (kan wel , d0h, you get the point right ![]() En over dat baren, daarvoor hebben ze hogere pijngrens en dan mogen de jongens niet eens de meisjes slaan niet dat ik dat zou doen natuurlijk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Kan ook zijn dat jongens dat zeggen omdat ze het nichterig vinden staan. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() op 360 manieren staand en 360 manieren liggend en 360 manieren zittend en 360 manieren hurkend *blaat verder* ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() woot |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En vrouwen doen tegenwoordig nog steeds altijd de boodschappen en werken, dus zullen dat ook wel betalen |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ja doen idd de boodschappen, maar wel met de pin pas van hun man ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Aan rukken heb je gewoon genoeg! of vinden jullie dat mannen ineens ook een dikke KUT motten hebben?? Ik ruk me gewoon en spuit mijn gezicht en buik gewoon onder, ben daar tevreden genoeg mee!
||
![]() |
Citaat:
![]() Hoe denk je dat ik m'n benen nu heb? Juist... ![]() ![]() Rechterbeen over linkerknie, maar rechtervoet staat toch rechts. Is dat dan bijzonder? ![]() Het zit voor mij trouwens ook wel leuk... ![]() (Maar vast niet zo fijn als bij jou... ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Het is sowieso veel makkelijker om vrouw te zijn in sexueel opzicht, zoals gezegt zijn er meerdere manieren waarop je met jezelf kun spelen, maar verder is het ook veel makkelijker om sex te hebben, want zeg nou zelf, stap op een willekeurge man/jongen/puber af, en een uur later lig je al te neuken.
Als man hoef je dat niet te proberen.
|
Verwijderd
|
bijna alle vrouwen willen óók sex, hoor
![]() alleen, ook nog andere dingen ![]() zo groot is het verschil tussen mannen en vrouwen niet als het om zin in sex gaat, het enige verschil is dat vrouwen er wat moeilijker over doen ('ik heb wel zin, maar ik moet nog dit-en-dat doen' of 'ik heb wel zin, maar ik ken hem niet') |
![]() |
|
|