![]() |
De zomer komt er aan..
Goh ja heel verassend natuurlijk,
maaarrrr wat ga jij allemaal doen voordat jeje in je bikini/zwembroek op het strand vertoond? Radicaal lijnen? Langdurige zonnebankkuur? Je hele lijf weg ongeveer weg laten harsen? etc :) |
Veeeeeel buikspieroefeningen :D
Lijnen ,daar doe ik niet aan mee,heb het ook niet echt nodig vind ik :) En scheren(benen),natuurlijk :) |
Als het echt zo lekker weer is om te zonnen/naar het strand te gaan, ben ik na 5 minuutjes scheren weg. Ik heb niet nog een bepaald stranddoel. Al zouden iets meer buikspiertjes en iets meer kleur op het lijf wel fijn zijn.
|
Ik ben al een tijdje aan het lijnen. En de rest boeit me niet zo verschrikkelijk
|
Ik weiger te lijnen...kheb wel wat beters te doen en het helpt toch niet, want daarna kom je weer evenveel aan.
Maar ik eet zowiezo heel gezond, dus dat zet ik dan gewoon verder :D. Scheren doe ik ook, maar dat doe ik ook altijd. |
mjah 'k ga maar 'ns wat fitnessen
|
Beetje sporten, beetje zonnebanken, minimaal 2 dagen winkelen voor ik de goeie bikini's heb, dat was het wel zo'n beetje...
|
Uhmz ik ga niet bijzondere dingen daarvoor doen..
Ik lijn gewoon al een tijdje en verder..mjah misschien van te voren alvast ff een daggie in de tuin liggen zodat niet iedereen zo vreselijk schrikt :) En eerst nog een leuke bikini vinden (dat is erg moeilijk, vooral met een beetje rottige maat). |
Ik ga niet lijnen, buikspieroefeningen doen of onder de zonnebank. Ik doe alleen scheren, maar dat doe ik altijd :)
|
ik ga niet onder de zonnebank, ga ook niet afvallen of buikspieroefeningen doen. ga gwoon lekker in de zon liggen en zwemmen meer niet
|
Het grote drama van de bikini's kopen komt er weer aan... Dus dat allereerst, verder een beetje bruin worden (anders reflecteert het zo hard:S:)) en gewoon gezond blijven eten :) en scheren doe ik toch altijd wel.
zomer!:D |
Ik ben weer begonnen met sporten, maar dat is niet omdat ik wil afvallen ( dat vind ik niet heel erg nodig ) maar gewoon voor de lol. Al is bijkomend voordeel natuurlijk wel dat je er gelijk wat strakker uit gaat zien.
Ik ga al zo vroeg mogelijk in de zon liggen, hier op het balkon. Daar is het erg snel warm, dus in de meivakantie kun je daar al prima een dag in je blote kont bivakkeren. Ik voel er namelijk niks voor om op vakantie nog te moeten beginnen met bruinen... :p En ik scheer in de winter ook nog, dus dat hoeft niet verandert te worden. En natuurlijk nog even op jacht naar een leuke bikini! :) |
Alleen buikspieroefeningen en scheren
|
Gatverdamme ja...:S
Ik ben nog nooit aan het strand geweest, en dat ga ik dit jaar ook niet doen! |
Ik vertoon me gewoon helemaal niet op het strand :p
|
neuh
sporten lijkt me een hopeloze zaak, en ik heb er ook een bloedhekel aan :D en verder bruin ik altijd zo snel dat ik na 1 dagje op het strand al lekker bruin ben dus dat is het probleem ook niet.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Work out!
|
Citaat:
|
Ik laat in ieder geval mijn benen harsen, maar dat verschilt niet van de winter.
|
Citaat:
|
Beetje zonnen en scheren hier en daar, geen punt.
|
waarom hebben mensen het over 'bikini's'? je kunt er toch maar 1tje tegelijk aan? en je draagt t niet meteen elke dag, dus waarom heb je er meer dan 1 nodig?
ik moet dus nog 1 bikini kopen:P of nouja, moet... zou praktisch zijn, want oudste bikini is praktisch doorzichtig van slijtage en op-één-na-oudste bikini is eigenlijk te groot... en verder ehm... niets:) scheren doe ik toch al. |
Citaat:
lijnen heb ik nooit zin in, lukt toch niet wel altijd even wennen trouwens als je weer voor het eerst na de winter in openbaar in bikini moet :D |
Benen en bikinilijn weghalen net als de winterbossen onder me oksels (wil je dit ECHT weten?)..
Verder doe ik er niets aan, kom ik ben een Nederlander ik heb gewoon het RECHT om zo wit mogelijk op het strand te verschijnen :D :D En ik ga binnenkort nog eens op jacht naar een mooie zwarte bikini (kheb nu een beetje kinderachtig dingetje.. Met een gigantisch stuk over je borsten heen :p).. |
scheren doe ik altijd. ik heb 'n hekel aan 't strand eigenlijk. en zwembad ga ik ook bijna nooit heen. ik heb 't niet zo op zwemmen. maar ik ben van mezelf al best wit en bruin word ik niet zo gauw. dus, wit ben ik sowieso.
|
Scheren doe ik sowieso altijd..
Zonnebank-kuurtje en misschien wat sporten.. |
gewoon sexy blijven
|
Citaat:
|
Onder de zonnebank voordat je het strand op gaat .. wat een onzin :D
En ik trek mn bikini van vorig jaar wel weer aan. Dus.. hier en daar wat scheren, maar dat doe ik altijd, dus geen extra voorbereiding.. |
Joint roken in het zonnetje
|
Niets... ja ik wil een felrode trianglebikini en een van Burberry, dus die ga ik kopen. Lijnen of zonnebanken doe ik niet aan
|
he-le-maal-nix
|
ik heb het makkelijk, want ik ga niet zwemmen.
|
En het verschil is?
|
harsen en de rest boeit me niet
|
Ik denk dat ik toch maar even flink ga proberen wat babyvet van m'n buik af te krijgen.
|
ik heb eigenlijk geen zon nodig want ik ben al lekker bruin :p :rolleyes:
|
ik ben te lui om aan mn lijf te werken
iets minder eten en meer sporten, maar fitnessen is niet aan mij besteed |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik moet echt wat gaan sporten, daar knapt je figuur altijd erg van op. Vooral zwemmen, maar ja, dat moet in bikini en daar was dat zwemmen nou net weer voor nodig.
Kip-Ei-probleem. |
Tja... met afvallen bén ik al bezig, beetje buikspieren zouden ook leuk zijn... En scheren natuurlijk
|
Citaat:
|
niet veel...wel een zonnebankkuurtje natuurlijk!!! ;)
|
mwah....niet veel...proberen de eerste zonnestralen mee te pakken....zodat ik niet heel erg spierwit ben. En nee, ik ga niet onder de zonnebank. Wij hebben hier thuis zo'n ding staan, en ik vind het een verschrikking. Geef mij de echte zon maar.
|
Bij dit weer krijg ik weer helemaal zin in de zomer. Dan ga ik weer graag naar buiten, sporten, etc. Deze week ga ik m'n fiets maar weer eens even een onderhoudsbeurt geven. Ik sport niet zozeer om een strak figuur te krijgen (ben eigenlijk nooit dik, ook al eet en drink ik veel), maar meer om weer conditie te krijgen.
Hele dagen zwemmen, voetballen, etc hou ik nu echt nog niet vol ;) |
buikspieroefeningen doen (als ik het langer dan twee weken vol houd tenminste). Een nieuwe bikini zoeken (ik wil er een in roze,oranje,paars of rood). Benen scheren of harsen en gezonder eten, maar daar ben ik al mee bezig (op dat patatje van vandaag na dan....).
|
Niks bijzonders; word redelijk snel bruin zonder te verbranden, dus zonnebanken hoeft niet. Lijnen doe ik niet aan, ten eerste vind ik het niet nodig en ten tweede lijkt het bij vrijwel niemand echt effect te hebben op de lange termijn..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:55. |