Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
|
Benen en bikinilijn weghalen net als de winterbossen onder me oksels (wil je dit ECHT weten?)..
Verder doe ik er niets aan, kom ik ben een Nederlander ik heb gewoon het RECHT om zo wit mogelijk op het strand te verschijnen ![]() ![]() En ik ga binnenkort nog eens op jacht naar een mooie zwarte bikini (kheb nu een beetje kinderachtig dingetje.. Met een gigantisch stuk over je borsten heen ![]()
|
scheren doe ik altijd. ik heb 'n hekel aan 't strand eigenlijk. en zwembad ga ik ook bijna nooit heen. ik heb 't niet zo op zwemmen. maar ik ben van mezelf al best wit en bruin word ik niet zo gauw. dus, wit ben ik sowieso.
|
mwah....niet veel...proberen de eerste zonnestralen mee te pakken....zodat ik niet heel erg spierwit ben. En nee, ik ga niet onder de zonnebank. Wij hebben hier thuis zo'n ding staan, en ik vind het een verschrikking. Geef mij de echte zon maar.
|
![]() |
Bij dit weer krijg ik weer helemaal zin in de zomer. Dan ga ik weer graag naar buiten, sporten, etc. Deze week ga ik m'n fiets maar weer eens even een onderhoudsbeurt geven. Ik sport niet zozeer om een strak figuur te krijgen (ben eigenlijk nooit dik, ook al eet en drink ik veel), maar meer om weer conditie te krijgen.
Hele dagen zwemmen, voetballen, etc hou ik nu echt nog niet vol ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Iran - VS Supersuri | 440 | 23-04-2007 11:19 | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 | |
Muziek |
ZOMER, om maar ff in de stemming te komen.. gekmeisje18 | 52 | 27-05-2005 10:45 | |
Lifestyle |
Je leven beteren Verwijderd | 56 | 05-03-2004 17:32 | |
Lifestyle |
Gezondheid rodina | 52 | 25-03-2003 12:13 | |
Lifestyle |
Accepteren jullie Gothics? Death-Britney | 348 | 18-03-2003 18:26 |