![]() |
Slapen- seksen
Als jij en je vriend(in) bij elkaar slapen, hoe vaak seksen jullie dan meestal? En komt het ook wel eens voor dat jullie gewoon braaf gaan slapen?
|
Dat laatste: nooit :D
Maar we sliepen amper bij elkaar. En gemiddeld... tja, vaak, tot we niet meer konden. |
We gaan nooit slapen zonder eerst seks te hebben, dat gaat bijna niet :) haha .. en meestal doen we het voor we gaan slapen dan een keertje .. 's nachts worden we weer wakker en meestal doen we het dan weer .. en 's ochtends na t wakker worden :)
|
twee of drie keer
dat laatste kwam alleen voor vóórdat we met sex waren begonnen |
3 keer per dag ofzo
|
eigenlijk iedere avond wel een keer. totdat we samen gingen wonen, toen werd het langzaamaan iets minder. nu doen we het nooit meer, maar ja, tis dan ook uit :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar dat komt omdat wij veel bij elkaar blijven slapen denkik (4x per week ofzo) |
we slapen vrij weinig bij elkaar (gemiddeld 1 keer in de 2 weken, nu is het al 3 weken geleden trouwens).. en dan doen we het ook lang niet iedere keer.. echt sex maar 1 keer in de 1,5 a 2 maanden... mijn vriendin heeft er niet zo'n behoefte aan.. en dat accepteer ik ook wel
|
We slapen tot nu toe altijd bij elkaar.
Maar slaap vatten gebeurt niet >>> seks ook niet :p Knuffelen de gekste :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ligt er aan in wat voor bui ik ben, maar meestal komt t wel weer uit op sex en daarna heerlijk in zijn armen in slaap vallen.. hmmm... ik heb al weer zin in het weekend :D
|
Citaat:
|
Ik slaap best vaak bij mijn vriendje, en we hebben niet altijd seks, maar de meeste keren wel, gelukkig:)
En hoe vaak verschilt per keer, soms alleen 's avonds, maar het kan ook 6 keer in 1/5 dag. |
Tegen elkaar aanliggen en braaf gaan slapen is ook fijn :)
Ik vraag me af waar je de energie vandaan haalt om elke keer weer te gaan seksen. Stel je komt terug van een lange dag op je drukke stageplek en je bent helemaal uitgeteld. Denk je dan niet ook dat je liever gewoon met je vriend of vriendin wilt knuffelen? In slaap vallen tijdens de seks is ook niet alles :D |
we slape best wel regelmatig bij elkaar, het ligt er dan ook aan wat we die avond gaan doen, soms als we laat weggaan sexen we daarvoor nog weleens, soms alleen manueel oraal, als we thuiskomen bijna altijd, dan ligt het er ook weer aan hoelaat we thuiskomen, anders doen we het nog weleens rond 2 uur ofzo :) en als we tijd hebben uiterraard sochtends, das chill (y)
|
en soms gebeurt het overdag ook nog weleens
|
's avonds voor het slapen gaan alleen elkaar masturberen, soms worden we dan midden in de nacht wakker en hebben we sex, en dan 's morgens als we net wakker zijn ook weer.. (y)
|
Citaat:
hehe idd :D (y) |
Nog niet bij mijn vriendin mogen slapen. :(
|
ik ook niet bij mijn vriend, maar al wel weekendje weg geweest (2 avonden sex gehad en 's ochtends beetje knuffelen enzo) en laatst hebben we samen ergens anders geslapen, toen hebben we geen sex gehad, maar wel andere dingen gedaan....was wel cool. De andere keren dat we bij elkaar slapen zijn er meestal ook anderen in de buurt...en dan heb ik niet echt de behoefte om sex te hebben....
|
Braaf slapen niet, bij niemand niet denk ik.
(of ze zouden uitgeweest moeten zijn tot later dan 5uur en straal bezopen) |
Citaat:
|
Knuffelen is idd vaak ook genoeg (y)
|
joa ben ook wel es lekker tegen mn vriend aangekropen en in slaap gevallen... was hij misschien niet altijd even blij mee, maar dat boeit nie zow...
|
We slapen elke week een keer bij elkaar, we hebben dan gemiddeld (in dat weekend) twee keer seks. Behalve als ze ongesteld is.
|
ik en miijn vriendin mogen 1 keer in de week bij elkaar slapen. we zijn beiden 17. en we doen het dan niet altijd. soms ligt ze in mijn armen en aai ik door haar haren terwijl zij leest. andere keren hebben we de hele tijd sex. kvindt dat dat ook hoort in een relatie. niet alleen maar neuke neuke neuke. maar ook gewoon lekker hangen..................kdoe het trouwens wel vaker in de week(als we niet bij elkaar slapen)
|
we slapen elk weekend samen, en ja we gaan weleens gewoon slapen want we hebben niet alleen snachts sex hoor.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik geloof er niets van |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:14. |