Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   hoe voel je dat het echt over is? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=396235)

jenniffer 03-03-2003 21:28

hoe voel je dat het echt over is?

Hoe en wanneer voel je dat het echt over is tussen jou en je ex, dat het echt niet meer aan komt? Dit moet k echt ff weten,

Kusje

Thomas 03-03-2003 21:30

Als je niets meer voor hem/haar voelt.

Iotje 03-03-2003 21:33

Citaat:

Wawl schreef:
Als je niets meer voor hem/haar voelt.
het probleem is dat je vaak ook als eenr elatie gewoon niet meer goed kán gaan toch nog iets voor diegene voelt anders zou het wel heel makkelijk zijn om iemand te dumpen. en dat is het zeker niet...

Cubanlink 03-03-2003 21:39

nou, niet volgens mij
want met mij en me ex is het al uhm 3 maanden ofzo uit
en toch hoop ik diep dat het nog aan komt en dat blijf je toch altijd denken als je nog iets voelt voor die persoon
ik weet dat het waarschijnlijk toch niet meer gebeurt, maar toch blijf je het denken echt supervervelend...
waarschijnlijk blijf je het altijd wel denken..

G.T.C. 03-03-2003 21:59

als je nog steeds gevoelens hebt voor de ander, zou het best weer wat kunnen worden. Moet het wel wederzijds zijn natuurlijk.
Maar je bent uit elkaar gegaan omdat het gewoon niet goed ging tussen jullie.
Als je weer bij elkaar komt zal het ongetwijfeld weer zo aflopen. Dan loop je weer tegen de zelfde eigenaardigheden aan.

Als je echt wil dat jullie weer bij elkaar komen, zou je je moeten bedenken of er misschien toch iets met een wat langere termijn in zit. Misschien heb je het wel om de meest idiote dingen uit gemaakt.

En als je zeker weet dat het toch niks meer zal worden, kan je alleen maar hopen dat je snel weer op iemand anders verliefd word. Dan ben je alles zo vergeten (y)

kHebTrekInWatLekkers 03-03-2003 22:23

Citaat:

jenniffer schreef:
Hoe en wanneer voel je dat het echt over is tussen jou en je ex, dat het echt niet meer aan komt? Dit moet k echt ff weten,

Kusje

Als je van je onzekerheid af wil, dan is er maar één manier. In het hol van de leeuw kruipen.....

Dotcom 04-03-2003 02:04

Wat gaaf om te weten dat vrouwen ook zo denken...

In principe is het feit dat het in de eerste instantie uitgaat al een indicatie dat het niet botert. Het is heel moeilijk, en afhankelijk van de reden waarom het uit is gegaan is de beste optie echt afstand van elkaar te nemen, hoe moeilijk het ook is.

Lethalis 04-03-2003 08:07

Citaat:

Dotcom schreef:
Wat gaaf om te weten dat vrouwen ook zo denken...
Wow, vrouwen zijn ook menselijk :eek:

spacegirl 04-03-2003 08:41

gewoon dat t niet meer aankomt, hij niet meer voor je is dan een gemiddelt stoeptegel

Dusjcrib 04-03-2003 09:03

Wanneer jij nog gevoelens voor hem hebt/houdt zul je het nooit weten want bijf je denk ik voortdurend hopen..

Wanneer er van jou kant geen gevoelens meer zijn voor hem, ja, dan weet je zeker dat het niets meer wordt :P

Knutselsmurfie 04-03-2003 11:07

Als je niet meer meteen zijn horoscoop natrekt in een tijdschrift :)

~Dark Voice~ 04-03-2003 14:11

Citaat:

Knutselsmurfie schreef:
Als je niet meer meteen zijn horoscoop natrekt in een tijdschrift :)
Dit vind ik een heel lief en kinderlijk antwoord maar ik denk dat er toch vrij veel waarheid in schuilt :)

Alicia Silverstone 04-03-2003 19:29

Als hij heel koud doet...je merkt aan de manier waarop hij tegen je praat dat hij nix meer voor je voelt. Hij lacht niet meer lief naar je, klinkt niet meer lief, maar gevoelloos, bot en koud.

Tis moeilijk uit te leggen, maar ik heb het 2x meegemaakt en het doet echt heeeeeeeeel veel pijn.. :/

Talon 04-03-2003 21:09

als je in elkaar gehoekt word op het moment dat je te weinig geld binnen brengt..

Thomas 04-03-2003 22:41

Citaat:

Iotje schreef:
het probleem is dat je vaak ook als eenr elatie gewoon niet meer goed kán gaan toch nog iets voor diegene voelt anders zou het wel heel makkelijk zijn om iemand te dumpen. en dat is het zeker niet...
Dan heb je het dus gewoon over een gewoonte. Die jongen of meisje is er altijd en die wil je niet uit je leven, ookal voel je niets meer voor hem/haar. Dat is iets heel anders. ;)

ElMiE 13-03-2003 20:41

Citaat:

Cubanlink schreef op 03-03-2003 @ 22:39:
nou, niet volgens mij
want met mij en me ex is het al uhm 3 maanden ofzo uit
en toch hoop ik diep dat het nog aan komt en dat blijf je toch altijd denken als je nog iets voelt voor die persoon
ik weet dat het waarschijnlijk toch niet meer gebeurt, maar toch blijf je het denken echt supervervelend...
waarschijnlijk blijf je het altijd wel denken..

Jaaaaaaaaaa idd :(

Bright Halo 13-03-2003 20:46

Als de gedachte aan hem of haar je niets meer doet. Dat het puur een herinnering is geworden. Dan is het écht voorbij.

Of wanneer hij of zij iemand anders heeft. Dat helpt ook.

black rabbit 13-03-2003 20:57

Knutselsmurfie schreef:
Als je niet meer meteen zijn horoscoop natrekt in een tijdschrift
--------------------------------------------------------------------------------

Dit vind ik een heel lief en kinderlijk antwoord maar ik denk dat er toch vrij veel waarheid in schuilt

dat vind k wel een mooie.. horoscopen boeien me niet, oke als k dr een tegen kom kijk ik wel, ja ook naar die van me ex, dat is nu 2 maanden uit, en ik weet nu sinds gister dat dit niet meer goed komt en dat we elkaar nooit meer zullen spreken, jah misschien over 15 jaar bij "spoorloos" k heb wel gemerkt dat t heel moeilijk is om te zeggen van "ik hou van je en wil je terug" en dat soort kreten, gewoon omdat t uit is geweest, weet ook dat mijn ex waarschijnlijk zo dacht, en het ook niet gewoon eerlijk zo kan zeggen, k ben dr nu ook van overtuigt dat het beter is zo en hoop dat k dr snel vergeet :( zij heeft trouwens nog wel dr vriend (de nieuwe :mad:, vond ik echt behoorlijk scheinheilig) gedumpt voor mij, oké uiteindelijk gaan wij t ook niet op nieuw proberen, maar t is voor mij nu wel heel duidelijk dat het echt over is, dat wil zeggen, k weet dat het afgelopen is als zij niet binnen 2/3 dagen besluit, als zij nog wat voor mij voelt, mij te bellen of te smsen..

geloof me als t over is weet je dat echt heel zeker, je wilt het misschien niet maar ergens weet je t, maar ja je drukt t weg hé

Jadis 15-03-2003 14:44

uit = uit
Of ik nou nog wat voel voor die persoon of niet, het is gewoon uit. Dat gaan we niet meer goedpraten.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:03.