Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
nou, niet volgens mij
want met mij en me ex is het al uhm 3 maanden ofzo uit en toch hoop ik diep dat het nog aan komt en dat blijf je toch altijd denken als je nog iets voelt voor die persoon ik weet dat het waarschijnlijk toch niet meer gebeurt, maar toch blijf je het denken echt supervervelend... waarschijnlijk blijf je het altijd wel denken.. |
![]() |
|
als je nog steeds gevoelens hebt voor de ander, zou het best weer wat kunnen worden. Moet het wel wederzijds zijn natuurlijk.
Maar je bent uit elkaar gegaan omdat het gewoon niet goed ging tussen jullie. Als je weer bij elkaar komt zal het ongetwijfeld weer zo aflopen. Dan loop je weer tegen de zelfde eigenaardigheden aan. Als je echt wil dat jullie weer bij elkaar komen, zou je je moeten bedenken of er misschien toch iets met een wat langere termijn in zit. Misschien heb je het wel om de meest idiote dingen uit gemaakt. En als je zeker weet dat het toch niks meer zal worden, kan je alleen maar hopen dat je snel weer op iemand anders verliefd word. Dan ben je alles zo vergeten ![]()
|
Wat gaaf om te weten dat vrouwen ook zo denken...
In principe is het feit dat het in de eerste instantie uitgaat al een indicatie dat het niet botert. Het is heel moeilijk, en afhankelijk van de reden waarom het uit is gegaan is de beste optie echt afstand van elkaar te nemen, hoe moeilijk het ook is. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als hij heel koud doet...je merkt aan de manier waarop hij tegen je praat dat hij nix meer voor je voelt. Hij lacht niet meer lief naar je, klinkt niet meer lief, maar gevoelloos, bot en koud.
Tis moeilijk uit te leggen, maar ik heb het 2x meegemaakt en het doet echt heeeeeeeeel veel pijn.. :/ |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Knutselsmurfie schreef:
Als je niet meer meteen zijn horoscoop natrekt in een tijdschrift -------------------------------------------------------------------------------- Dit vind ik een heel lief en kinderlijk antwoord maar ik denk dat er toch vrij veel waarheid in schuilt dat vind k wel een mooie.. horoscopen boeien me niet, oke als k dr een tegen kom kijk ik wel, ja ook naar die van me ex, dat is nu 2 maanden uit, en ik weet nu sinds gister dat dit niet meer goed komt en dat we elkaar nooit meer zullen spreken, jah misschien over 15 jaar bij "spoorloos" k heb wel gemerkt dat t heel moeilijk is om te zeggen van "ik hou van je en wil je terug" en dat soort kreten, gewoon omdat t uit is geweest, weet ook dat mijn ex waarschijnlijk zo dacht, en het ook niet gewoon eerlijk zo kan zeggen, k ben dr nu ook van overtuigt dat het beter is zo en hoop dat k dr snel vergeet ![]() ![]() geloof me als t over is weet je dat echt heel zeker, je wilt het misschien niet maar ergens weet je t, maar ja je drukt t weg hé |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Het Grote Brieventopic Verwijderd | 57 | 03-03-2008 17:13 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied? topic #666 Trimm Trabb | 500 | 25-07-2007 22:46 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
islam ` =zwart wit= | 193 | 25-02-2005 20:37 | |
Psychologie |
Het "belangrijkste" in je leven is weg, hoe verwerk je dat? Chloe Siere | 11 | 05-04-2004 16:19 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dit gedicht!!!!!!!! is verplicht!!!!!!!!! duidelijkheid over de islam!!! IGRA | 1 | 15-01-2004 16:53 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaaltje..zal die goed genoeg zijn voor verhalenwedstrijd... Carlie | 5 | 30-12-2003 12:56 |