![]() |
Mortal Kombat: Deadly Alliance
Tot mijn grote verbazing staat hier nog geen topic over dit spel.
Ik heb het vandaag aangeschaft en moest uit herkenning weer een traantje wegpinken toen Kung Lao zijn hoed in het hoofd van zijn tegenstander wierp :). Natuurlijk zal het spel nooit meer het meesterlijke niveau van de eerste MK's halen, maar het is een verdraaid goede poging. Wat vinden jullie van de laatste telg van de MK-familie? |
|
Die is zo dood als het maar kan, en toen kwam het spel er nog als het ware aan. Je hebt het spel dus blijkbaar niet gespeeld.
Als er ergens een slot op moet komen moet het op jou irritante accountje. Volgens mij heeft hij niet voor niet-onderbebouwd hersenloos strontgezeik gevraagd ok? Ok, on topic weer :) Ik heb alle characters unlocked en die speciaal moves blijven leuk, dat impale (je steekt je wapen in het lichaam van je tegestander en blijft maar bloeden en bloeden die ronde :D :o :D ) is machtig mooi. Veel nieuwe characters maar toch jammer dat die lui kang (ofsow :o ) wel dood is aan het begin van het spel en die eindfilmpjes zijn toch soms nog wel eens vaag. |
Ik ga hem denk ik morgen kopen, mag eigelijk toch niet ontbreken in m'n collectie ;).
Inderdaad jammer dat Lui Kang dood gaat in het begin, maar die voorballen van hem waren best irritant. Heel de tijd vuurballen achter elkaar en je had als het ware al gewonnen. |
Citaat:
PS, impale is leuk, vooral met kitana :D 1 waaier door het hart ongeveer en de ander door het hoofd. En maar door blijven vechten :rolleyes: Maar ja, deze zal toch zo gesloten worden. |
Citaat:
Ook gaaf is als Frost haar daggers in je tegenstanders zijn knieen steekt :D Maarre... leuk systeempje met die Koins, maar na 32 kistjes open maken was ik al die nutteloze plaatjes zo zat dat ik eerst een krypt-FAQ van internet heb gehaald. Ze hadden er wat mij betreft hogere prijskaartjes op mogen plakken (die koffens dan) en alle plaatjes weg mogen laten :) |
lol ,Oude medewerkers van de eerste MK's ( nu aan Tao Fang aan het werken ) gaven toe dat de oude MK's zuigen .
|
Citaat:
PS, wordt dit topic nog gelsoten/bijgezet in de al bestaande? Op feedback was er nog een topic over een forumbaas die lomp bezig was en een topic sloot omdat er een jaar geleden al op een ander forum over hetzelfde onderwerp een topic was. |
Ik heb niet gezegd dat ze slecht zijn . Misschien komt het wel zo over, maar ik vond MK3 de beste beat em up op de Megadrive na SF 2 turbo dan :)
|
Mk 1,2,3 waren Super
uit de mortal kombat serie vond ik (persoonlijk) mk4 de slechtse. MK Deadly Alliance is mooi maar is niet super die hele 3d omgeving is niet zu leuk het haalt de nostalgie uit het spel. |
Ik vind em vet! ... maar goed nog wachten op tao feng : fist of the lotus ( of zo :) )
|
Citaat:
|
Het is bijna feit dat na MK3 het bergafwaards ging met MK. MK Gold ging nog, maar de andere titels waren niet zo geweldig.
Persoonlijk vind ik Mortal Kombat 2 het beste. :cool: |
Oeps, is deze nog open? Gaarne in de andere topic met het zelfde onderwerp verder te gaan met discussieren.
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=278799 |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:24. |