Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-03-2003, 22:17
morlock
Avatar van morlock
morlock is offline
Tot mijn grote verbazing staat hier nog geen topic over dit spel.

Ik heb het vandaag aangeschaft en moest uit herkenning weer een traantje wegpinken toen Kung Lao zijn hoed in het hoofd van zijn tegenstander wierp .

Natuurlijk zal het spel nooit meer het meesterlijke niveau van de eerste MK's halen, maar het is een verdraaid goede poging.

Wat vinden jullie van de laatste telg van de MK-familie?
__________________
Then it comes to me that the soothing light at the end of your tunnel was just a freight-train comin' your way
Advertentie
Oud 03-03-2003, 22:20
lorenzo30
Avatar van lorenzo30
lorenzo30 is offline
http://forum.scholieren.com/showthre...=MORTAL+KOMBAT




JAMMER!!

SLOTJE

en het spel zuigt
__________________
als er WATER STAAT wil de WATERSTAAT weten WAT ER STAAT!!!!
Oud 04-03-2003, 07:31
Verwijderd
Die is zo dood als het maar kan, en toen kwam het spel er nog als het ware aan. Je hebt het spel dus blijkbaar niet gespeeld.

Als er ergens een slot op moet komen moet het op jou irritante accountje. Volgens mij heeft hij niet voor niet-onderbebouwd hersenloos strontgezeik gevraagd ok?

Ok, on topic weer
Ik heb alle characters unlocked en die speciaal moves blijven leuk, dat impale (je steekt je wapen in het lichaam van je tegestander en blijft maar bloeden en bloeden die ronde ) is machtig mooi. Veel nieuwe characters maar toch jammer dat die lui kang (ofsow ) wel dood is aan het begin van het spel en die eindfilmpjes zijn toch soms nog wel eens vaag.
Oud 04-03-2003, 10:40
S
Avatar van S
S is offline
Ik ga hem denk ik morgen kopen, mag eigelijk toch niet ontbreken in m'n collectie .

Inderdaad jammer dat Lui Kang dood gaat in het begin, maar die voorballen van hem waren best irritant. Heel de tijd vuurballen achter elkaar en je had als het ware al gewonnen.
Oud 04-03-2003, 11:20
Verwijderd
Citaat:
F0_ol schreef:


Ik heb alle characters unlocked en die speciaal moves blijven leuk, dat impale (je steekt je wapen in het lichaam van je tegestander en blijft maar bloeden en bloeden die ronde ) is machtig mooi. Veel nieuwe characters maar toch jammer dat die lui kang (ofsow ) wel dood is aan het begin van het spel en die eindfilmpjes zijn toch soms nog wel eens vaag.
Och, ik heb altijd een enorme hekel gehad aan Lui kang, vooral om tegen te vechten dus ik ben nu blij dattie pleite is.

PS, impale is leuk, vooral met kitana 1 waaier door het hart ongeveer en de ander door het hoofd. En maar door blijven vechten

Maar ja, deze zal toch zo gesloten worden.
Oud 04-03-2003, 15:06
morlock
Avatar van morlock
morlock is offline
Citaat:
Morridin schreef:
Och, ik heb altijd een enorme hekel gehad aan Lui kang, vooral om tegen te vechten dus ik ben nu blij dattie pleite is.

PS, impale is leuk, vooral met kitana 1 waaier door het hart ongeveer en de ander door het hoofd. En maar door blijven vechten

Maar ja, deze zal toch zo gesloten worden.
LOL!
Ook gaaf is als Frost haar daggers in je tegenstanders zijn knieen steekt

Maarre... leuk systeempje met die Koins, maar na 32 kistjes open maken was ik al die nutteloze plaatjes zo zat dat ik eerst een krypt-FAQ van internet heb gehaald. Ze hadden er wat mij betreft hogere prijskaartjes op mogen plakken (die koffens dan) en alle plaatjes weg mogen laten
__________________
Then it comes to me that the soothing light at the end of your tunnel was just a freight-train comin' your way
Oud 04-03-2003, 17:03
||_()_|_|
Avatar van ||_()_|_|
||_()_|_| is offline
lol ,Oude medewerkers van de eerste MK's ( nu aan Tao Fang aan het werken ) gaven toe dat de oude MK's zuigen .
__________________
I ownage ^_^
Oud 04-03-2003, 17:23
Verwijderd
Citaat:
||_()_|_| schreef:
lol ,Oude medewerkers van de eerste MK's ( nu aan Tao Fang aan het werken ) gaven toe dat de oude MK's zuigen .
En dat noem jij een goed argument waarom de oude mk´s slecht zouden zijn

PS, wordt dit topic nog gelsoten/bijgezet in de al bestaande?

Op feedback was er nog een topic over een forumbaas die lomp bezig was en een topic sloot omdat er een jaar geleden al op een ander forum over hetzelfde onderwerp een topic was.
Oud 04-03-2003, 17:29
||_()_|_|
Avatar van ||_()_|_|
||_()_|_| is offline
Ik heb niet gezegd dat ze slecht zijn . Misschien komt het wel zo over, maar ik vond MK3 de beste beat em up op de Megadrive na SF 2 turbo dan
__________________
I ownage ^_^
Oud 04-03-2003, 17:46
unpopular
unpopular is offline
Mk 1,2,3 waren Super
uit de mortal kombat serie vond ik (persoonlijk) mk4 de slechtse.
MK Deadly Alliance is mooi maar is niet super die hele 3d omgeving is niet zu leuk het haalt de nostalgie uit het spel.
Oud 04-03-2003, 19:17
Rioto
Ik vind em vet! ... maar goed nog wachten op tao feng : fist of the lotus ( of zo )
Oud 04-03-2003, 21:36
morlock
Avatar van morlock
morlock is offline
Citaat:
||_()_|_| schreef:
lol ,Oude medewerkers van de eerste MK's ( nu aan Tao Fang aan het werken ) gaven toe dat de oude MK's zuigen .
Hmmmm.... ik denk dat die gasten minstens 3 maal daags (na het tandenpoetsen) een potje MK 2 spelen. Dat ze zeggen dat MK zuigt ligt waarschijnlijk aan het feit dat ze dat "Tao Feng" moeten promoten en dat doe je niet door te zeggen dat je MK cool vindt
__________________
Then it comes to me that the soothing light at the end of your tunnel was just a freight-train comin' your way
Oud 04-03-2003, 22:36
S
Avatar van S
S is offline
Het is bijna feit dat na MK3 het bergafwaards ging met MK. MK Gold ging nog, maar de andere titels waren niet zo geweldig.

Persoonlijk vind ik Mortal Kombat 2 het beste.
Oud 05-03-2003, 06:32
Sephiroth
Avatar van Sephiroth
Sephiroth is offline
Oeps, is deze nog open? Gaarne in de andere topic met het zelfde onderwerp verder te gaan met discussieren.

http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=278799
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games Welke games heb je allemaal?
Muzzle
40 27-09-2005 16:26
Software & Hardware [Torrent] Mortal Kombat: DA {PAL}
Motaro
2 03-09-2005 18:42
Games Welke games heb je origineel?
Verwijderd
108 10-01-2004 12:11
Games Mortal Kombat: Deadly Alliance
Vork
107 10-03-2003 11:35
Games Tekken 4... meesterlijk
Diablos
30 17-02-2003 20:26
Games Games: 2002 Releases
NightmareZ
15 29-08-2002 09:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:39.