Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar het is het waard. T4 is echt wel kewl ja. MK4 is idd minder, maarja, dat met dat bloed, het was te verwachten, beodel het is ook echt een splatter titel. |
![]() |
|
De meeste spellen moeten zich al schamen als ze vergeleken worden met Tekken 4, maar MK4 slaat echt alles.
Zelfs een jongetje van 5 kan nog zien dat MK4 niks voorsteld, helemaal al niet vergeleken met tekken. Wat mij betreft mag MK4 niet eens in 1 zin genoemd worden met een van de versies van het spel der spellen; Tekken. Dit is een grote daad van schande, en een ieder die dat toch deed en doet, ga je mond spoelen ofzo ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
even voor alle duidelijkheid we hebben het over tekken 4, niet tekken tag tournament..
en MK4 mag zeker niet in een zin genoemd worden met tekken, dat spel is gewoon niks.. mk2 was toen ooit eens geweldig en daarna is het alleen berg af gegaan met mk, misschien dat deel 5 het weer een beetje op krikt.. DOA2 is opzich niet echt slecht, maar heeft niet echt de speelbaarheid. het enige vechtspel wat een beetje in de buurt komt is virtua fighter 4, die heeft goede speelbaarheid en ziet er vet uit, maar mist net de glans, actie en snelheid waardoor tekken 4 ver boven de rest uitsteekt. |
![]() |
|
![]() |
Mortal Kombat: Deadly Alliance (geen nummertje meer) lijkt me zeker goed worden. De nadruk gaat veel meer op het vechten en verschillende vechtstijlen liggen, verwacht dus bijna geen vuurballen enzo meer.
Waarom praat niemand over het beste 3D vechtspel ooit, namelijk Soul Calibur? Is ook van Namco (met zelfs enkele Tekken karakters) en heeft een veel betere en diepere gameplay dan Tekken. Ik kan niet wachten op het vervolg. Laatst gewijzigd op 09-04-2002 om 21:14. |
![]() |
||
Citaat:
maar heeft echt geen diepere gameplay dan tekken 4.. ook niet als 3 trouwens. maar valt verder weinig negatiefs over te zeggen. deel 2 lijkt me ook zeer goed worden.
|
tekken 4 is wel leuk hoor, niet echt veel verbeteringen t.o.v TTT, alleen leukere achtergronden en paar nieuwe moves. Maar drie echt nieuwe characters. En enige nadeel vind ik dat er te weinig spelers in zitten en veel van de spelers die erin zitten zijn niet echt mn favorieten. maarja dat is mijn mening.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Ok Sould Caliber II dan die binnekort uit gaat komen voor bijna elke console volgensmij, die gaat ook ff zwaar rulen.
Dikke wapen erin, verhaal zoals de laatste keer gewoon goed en al helemaal de actie zal gaaf zijn. MK: DA, tja het zal erom hangen. Bedoel zover ik het gezien heb is ie goed, maar op de lange termijn heetf niemand hem nog kunne testen duzz. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn vechtspel-champ is en blijft toch MK trilogy Geen vechtspel is bruter(als je van bloed houd) Tekken is leuk, maar ik blijf vrijwel altijd bij de klassiekers.(Doom is bv mijn favo shooter) |
![]() |
|
Verwijderd
|
PS. MK is op zich ook niet te vergelijken met tekken aangezien Tekken een 3-d beat 'em up is en Mortal Kombat een 2-d.
Ja, MK4 is OOK gewoon 2-d. Je kan wel opzij stappen, maar dat is zo kut uitgewerkt dat het gewoon beter is om het als een 2-d te spelen. Daarom kun je de 2 spellen eigelijk niet vergelijken omdat ze een andere categorie zijn. Ik bedoel je vergelijkt een of ander boksspel toch ook niet met een worstel spel? |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
Tekken is me te traag. Ik baal best wel van de 40 euro die ik ervoor heb moeten betalen. Tactisch is het niet(niet als je Virtua Fighter4 kent) Bruut is het niet(MK5), snel is het niet(DOA/MK5/Bloady roar3).
Ik moet nog steeds weten hoeveel ik ervoor zou kunnen krijgen bij de Nedgame, dan verkoop ik hem. |
![]() |
|
|