Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-04-2002, 20:08
Diablos
Diablos is offline
ik heb het nu 5 dagen gespeeld en het enige woord waarmee je het kan omschrijven is meestelijk..

DOA3 op de xbox? laat me niet lachen

Tekken 4 steekt ver boven de concurrentie uit.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-04-2002, 21:30
D@mien
D@mien is offline
is T4 al uit dan?
of bedoel je TTT?
Oud 07-04-2002, 21:40
Diablos
Diablos is offline
nee niet TTT
ik bedoel echt tekken 4
is nu 2 weken uit in japan
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 17:02
Talon
Talon is offline
ja, echt wel cool spel
jin is helemaal anders, sja cooler geworden
ik ga het zometeen weer spelen!!
Ik kan niet zeggen hoe geweldig het is met woorden, kan alleen omschrijven hoe het is...

alsof iemand net 3 uur aan je eikel heeft liggen zuigen, en je dan opeens het verlossende likje geeft, en je helemaal leeg ejaculeert..
zo'n gevoel krijg je als je tekken 4 speelt

PS2 =
Oud 08-04-2002, 18:05
S
S is offline
Citaat:
Talon schreef:

alsof iemand net 3 uur aan je eikel heeft liggen zuigen, en je dan opeens het verlossende likje geeft, en je helemaal leeg ejaculeert..

PS2 =

WHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAA!

Damn, ik wist niet dat zo'n kewle vergelijking bestaat...
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 18:22
Darvan
Darvan is offline
Citaat:
Talon schreef:
ja, echt wel cool spel
jin is helemaal anders, sja cooler geworden
ik ga het zometeen weer spelen!!
Ik kan niet zeggen hoe geweldig het is met woorden, kan alleen omschrijven hoe het is...

PS2 =
leuke vergelijking lolz
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 18:45
king112
king112 is offline
mortal kombat 4 is ook nog steeds tof
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 18:49
S
S is offline
Citaat:
king112 schreef:
mortal kombat 4 is ook nog steeds tof
Maar (Geloof me) niet te vergelijken met Tekken 4... Komop, ik heb hier ook MK4 liggen, is een leuk spel maar de graphs sucken (dat bloed! )
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 18:51
king112
king112 is offline
vind ik op zicht nog wel mee vallen
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 18:51
S
S is offline
Citaat:
king112 schreef:
vind ik op zicht nog wel mee vallen
Op zich wel, maar die klodders bloed ... Ik had het ze niet kwalijk gevonden als ze dat iets minder hadden gedaan. Gewoon, wat kleine druppels.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 18:59
Kojiroh
Kojiroh is offline
Citaat:
Talon schreef:

PS2 =
PS2 spelen geeft een ongelooflijk zooitje.
Maar het is het waard.

T4 is echt wel kewl ja.

MK4 is idd minder, maarja, dat met dat bloed, het was te verwachten, beodel het is ook echt een splatter titel.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 07:10
Talon
Talon is offline
De meeste spellen moeten zich al schamen als ze vergeleken worden met Tekken 4, maar MK4 slaat echt alles.
Zelfs een jongetje van 5 kan nog zien dat MK4 niks voorsteld, helemaal al niet vergeleken met tekken.
Wat mij betreft mag MK4 niet eens in 1 zin genoemd worden met een van de versies van het spel der spellen; Tekken.
Dit is een grote daad van schande, en een ieder die dat toch deed en doet, ga je mond spoelen ofzo
Oud 09-04-2002, 07:34
S
S is offline
Citaat:
Talon schreef:
De meeste spellen moeten zich al schamen als ze vergeleken worden met Tekken 4, maar MK4 slaat echt alles.
Zelfs een jongetje van 5 kan nog zien dat MK4 niks voorsteld, helemaal al niet vergeleken met tekken.
Wat mij betreft mag MK4 niet eens in 1 zin genoemd worden met een van de versies van het spel der spellen; Tekken.
Dit is een grote daad van schande, en een ieder die dat toch deed en doet, ga je mond spoelen ofzo
Sorry...
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 10:35
Kojiroh
Kojiroh is offline
Tekken 4 en DoA2 zijn de kewlste vechtspellen voor PS2.

En DoA3 zuigt, want die komt op de Crap-Box.
Duzz MK4 had zo exclusief op Crap-Box kunne komen, want die zuigt ook.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 13:42
Diablos
Diablos is offline
even voor alle duidelijkheid we hebben het over tekken 4, niet tekken tag tournament..
en MK4 mag zeker niet in een zin genoemd worden met tekken, dat spel is gewoon niks.. mk2 was toen ooit eens geweldig en daarna is het alleen berg af gegaan met mk, misschien dat deel 5 het weer een beetje op krikt..
DOA2 is opzich niet echt slecht, maar heeft niet echt de speelbaarheid. het enige vechtspel wat een beetje in de buurt komt is virtua fighter 4, die heeft goede speelbaarheid en ziet er vet uit, maar mist net de glans, actie en snelheid waardoor tekken 4 ver boven de rest uitsteekt.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 13:54
king112
king112 is offline

mk 5 word mischien wel erg goed
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 15:21
S
S is offline
Citaat:
king112 schreef:

mk 5 word mischien wel erg goed
Ik denk het wel.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 17:13
Metallinos
Metallinos is offline
Mortal Kombat: Deadly Alliance (geen nummertje meer) lijkt me zeker goed worden. De nadruk gaat veel meer op het vechten en verschillende vechtstijlen liggen, verwacht dus bijna geen vuurballen enzo meer.

Waarom praat niemand over het beste 3D vechtspel ooit, namelijk Soul Calibur? Is ook van Namco (met zelfs enkele Tekken karakters) en heeft een veel betere en diepere gameplay dan Tekken. Ik kan niet wachten op het vervolg.

Laatst gewijzigd op 09-04-2002 om 21:14.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 18:16
Diablos
Diablos is offline
Citaat:
EternalDarkness schreef:
Mortal Kombat: Dark Alliance (geen nummertje meer) lijkt me zeker goed worden. De nadruk gaat veel meer op het vechten en verschillende vechtstijlen liggen, verwacht dus bijna geen vuurballen enzo meer.

Waarom praat niemand over het beste 3D vechtspel ooit, namelijk Soul Calibur? Is ook van Namco (met zelfs enkele Tekken karakters) en heeft een veel betere en diepere gameplay dan Tekken. Ik kan niet wachten op het vervolg.
oja die was ik nog even vergeten.. die is zeker goed ja..
maar heeft echt geen diepere gameplay dan tekken 4.. ook niet als 3 trouwens. maar valt verder weinig negatiefs over te zeggen. deel 2 lijkt me ook zeer goed worden.
Oud 11-04-2002, 15:05
Stilo/Seek
Stilo/Seek is offline
tekken 4 is wel leuk hoor, niet echt veel verbeteringen t.o.v TTT, alleen leukere achtergronden en paar nieuwe moves. Maar drie echt nieuwe characters. En enige nadeel vind ik dat er te weinig spelers in zitten en veel van de spelers die erin zitten zijn niet echt mn favorieten. maarja dat is mijn mening.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 15:50
Diablos
Diablos is offline
Citaat:
Stilo/Seek schreef:
tekken 4 is wel leuk hoor, niet echt veel verbeteringen t.o.v TTT, alleen leukere achtergronden en paar nieuwe moves. Maar drie echt nieuwe characters. En enige nadeel vind ik dat er te weinig spelers in zitten en veel van de spelers die erin zitten zijn niet echt mn favorieten. maarja dat is mijn mening.
niet echt veel verbetering t.o.v TTT? als je ze allebij heel goed doorspeelt, en het ook echt goed kan. zit er op speelbaar gebied heel veel verbetering in. op eerste gezicht lijkt het hetzelfde te spelen, maar dat is echt niet zo, nu je gebruik kan maken van de achter gronden zit er echt veel meer diepgang in. en op grafisch gebied is het ook een goede verbetering als je het eens goed bekijkt.
Oud 12-04-2002, 17:07
Kojiroh
Kojiroh is offline
Ok Sould Caliber II dan die binnekort uit gaat komen voor bijna elke console volgensmij, die gaat ook ff zwaar rulen.

Dikke wapen erin, verhaal zoals de laatste keer gewoon goed en al helemaal de actie zal gaaf zijn.

MK: DA, tja het zal erom hangen. Bedoel zover ik het gezien heb is ie goed, maar op de lange termijn heetf niemand hem nog kunne testen duzz.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 10:56
Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Citaat:
Talon schreef:

Heb je dat zelf ook gedaan? Je doet het zelf ook...maar ja ieder zijn stijl...ik vind beide titels gewoon goed (maar beat'em up is ook mijn favo genre)
Oud 13-04-2002, 11:19
Verwijderd
Citaat:
EternalDarkness schreef:
Mortal Kombat: Deadly Alliance (geen nummertje meer) lijkt me zeker goed worden. De nadruk gaat veel meer op het vechten en verschillende vechtstijlen liggen, verwacht dus bijna geen vuurballen enzo meer.

Bummer dat ze Mortal Kombat zo gaan veranderen. Met Street Fighter samen waren zij de kampioenen van de 2-d vechtspellen. Soul Calibur heb ik alleen 's in de arcade gespeeld: zeer bruut, tekken is er nix bij(vind ik dan) ik heb hier wel soul blade liggen en die is ook al errug bruut.

Mijn vechtspel-champ is en blijft toch MK trilogy Geen vechtspel is bruter(als je van bloed houd) Tekken is leuk, maar ik blijf vrijwel altijd bij de klassiekers.(Doom is bv mijn favo shooter)
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 11:29
Verwijderd
PS. MK is op zich ook niet te vergelijken met tekken aangezien Tekken een 3-d beat 'em up is en Mortal Kombat een 2-d.

Ja, MK4 is OOK gewoon 2-d. Je kan wel opzij stappen, maar dat is zo kut uitgewerkt dat het gewoon beter is om het als een 2-d te spelen. Daarom kun je de 2 spellen eigelijk niet vergelijken omdat ze een andere categorie zijn. Ik bedoel je vergelijkt een of ander boksspel toch ook niet met een worstel spel?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-04-2002, 18:17
kaas187
kaas187 is offline
Citaat:
Morridin schreef:
PS. MK is op zich ook niet te vergelijken met tekken aangezien Tekken een 3-d beat 'em up is en Mortal Kombat een 2-d.

Ja, MK4 is OOK gewoon 2-d. Je kan wel opzij stappen, maar dat is zo kut uitgewerkt dat het gewoon beter is om het als een 2-d te spelen. Daarom kun je de 2 spellen eigelijk niet vergelijken omdat ze een andere categorie zijn. Ik bedoel je vergelijkt een of ander boksspel toch ook niet met een worstel spel?
Pecies, mortal kombat regeert nog steeds, HAJIBALEE!
Oud 17-02-2003, 10:45
Gadje
Gadje is offline
tekken is vet .
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 13:39
Rioto
Tekken suigt
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 19:43
Verwijderd
Tekken is me te traag. Ik baal best wel van de 40 euro die ik ervoor heb moeten betalen. Tactisch is het niet(niet als je Virtua Fighter4 kent) Bruut is het niet(MK5), snel is het niet(DOA/MK5/Bloady roar3).

Ik moet nog steeds weten hoeveel ik ervoor zou kunnen krijgen bij de Nedgame, dan verkoop ik hem.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 20:12
Obi Wan
Obi Wan is offline
Dit is dus weer eens een waardeloze up in een topic van bijna een jaar oud :/
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 20:26
||_()_|_|
||_()_|_| is offline
Citaat:
Tekken is me te traag
Same thing here. Dan heb ik toch nog liever DOA 3. Maar Soul Caliber Beats them all . Kwa snelheid en grafics is het de beste beat em up ( De grafics kicken ass voor een DC spel )
Reageren

Regels voor berichten