![]() |
Vaak of weinig op internet!!!???
Ik vroeg mij af of het enig verschil is tussen forummers die iedere dag internet tot hun beschikking hebben of forummers die alleen in het weekend ofzow op internet kunnen..
Mis je dan veel dingen, is het minder leuk, etc. etc. Dat vraag ik mij natuurlijk niet zonder reden af, maar ik heb vanaf morgen alleen nog maar in het weekend internet.. |
Ja er is een verschil forummers die er elke dag zitten hebben geen leven.
't is zwaar maar je went eraan |
Citaat:
|
Euhm . . . tja ik weet het niet, ik heb 24 uu rper dag internet tot mijn beschikking, op mijn kamer, op mijn werk . . . en ik zit er ook praktisch altijd achter . . . behalve als ik train dan.
Zou ik het missen . . . internet opzich niet, het contact met bepaalde mensjes wel ik ga wel eens op vakantie dus ik moet het soms wel 2 weken missen |
'Had a life. Got a modem.' (Avatar Masj)
Ik zit er vaker dan me lief is. zoals nu. |
Citaat:
|
We zullen jou ook missen :( :emosmiley:
|
ja, zo word je natuurlijk nooit een echte truie forumverslaafde
|
Citaat:
Ik ga mijn internet missen!! *HUILT* |
Citaat:
Awww wat schattig.. Ik zit nog geen drie dagen op het forum en ik word al gemist.. Ik zal jullie toch nog zo vaak als mogelijk lastig vallen hoor! |
Joah het is zeker leuk maar er moeten ook dingen gedaan worden zoals huiswerk enzo *bibber*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En dan kán ik niet op internet!!! *GILT EN RENT WEG* |
Citaat:
|
Blijkbaar is er dus wel een groot verschil tussen forummers die vaak online zijn en forummers die niet vaak online zijn..
Forummers die vaak online zijn zijn nog "sane" omdat ze gewoon online kunnen als ze weer last krijgen van ontwenningsverschijnselen.. En de forummers die niet vaak online zijn.. Tsjaaa "COLD TURKEY!" |
Ik zit dagelijk op i-net, ik studeer dus heb mega veel vrije tijd enzo (y) ;)
Tjaah alleen nu ligt de compu thuis plat dankzij mijn fijne broertje :( *emo crie* en das nie liev. ik ga vanaaf maar proberen winhoos te installeren ofzo *ieeh* dus vandaag zit ik " toevallig" heel lang op school achter de computer :o :p ben niet verslaafd hoor..neeheeee.. |
Citaat:
|
Forum-afkick therapie
1. Pak hamer 2. Loop naar pc 3. Leef u uit 4. Krijg leven |
Ow mensen.. Ik heb gewooon voor een JAAR alleen maar internet in het weekend en héél soms doordeweeks.. HOE KOM IK DAT JAAR DOOR???
Ach, ik schrijf gewoon briefjes naar britt, en dan post zij de dingen die ik zeg :D |
Citaat:
Voor iemand die vind dat mensen die vaak online zijn geen leven hebben, bent u toch érg vaak online! |
Citaat:
|
Citaat:
en geloof mij, ik neem het er goed van!! En in de weekenden, zal ik u allen verblijden door zo veel mogelijk op het forum te zitten *kuch* |
Waar ga je heen dan? *mist wat* :o
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik weet niet of ik die vraag wel naar alle eerlijkheid moet beantwoorden.. Je weet nooit hoe mensen reageren, je weet het niet.. |
Citaat:
*kijkt schuldig* Ik verander het forum dadelijk nog in een chatbox *trekt pruillip..* |
Citaat:
|
Oh naja als je het niet wilt zeggen, dan niet :) je maakt mensen alleen wel nieuwsgierig idd ;) :p maarja boeiend
|
Ik deed eerst ook dagelijks forummen en msnen, tot dat ik op kamers ging.. ik heb geen internet op mn kamertje, en op de universiteit kan ik niet msnen..
Ik was bang dat ik het wel heel erg ging missen, maar dat viel gelukkig wel mee.. nadeel is alleen dat ik nu in weekenden en vakanties nog meer achter internet zit dan ik normaal al deed :o |
Citaat:
|
Citaat:
"The truth and nothing but the truth..": Ik moet worden opgenomen.. In een psychotherapeutisch Centrum, voor een jaar.. En nee nu hoeft niet iedereen te zeggen: ow wat erg, wat zonde, wat jammer.. Het is en zo zij het :) |
Citaat:
|
Idd sterkte! (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar gek genoeg ben ik nu niet nerveus.. Ik dringt niet eens echt tot me door joh.. En mijn vriendjes doen heel lief vandaag. Dus dat maakt een hoop goed.. :rolleyes: |
Nu lijkt dit potverdorie wel een praatgroep-topic.. En daar ging het me dus echt niet om.. Het gaat me echt om het internet :D..
Op dit moment is dat gek genoeg het enigste waar ik me echt druk om maak.. |
OPROEP!
wil iemand mij een laptop kopen?? :rolleyes: |
Citaat:
zullen we een grouphug? ;) Ik weet niet of dat nog gaat goedkomen met jou, je bent al zwaar forumverslaafd |
Citaat:
Jaaaaaaaaaaaaa GROUPHUG.. *houdt haar armen heel wijd uit elkaar* "Kom maar kom maar kom maar" Het komt nooit meer goed!!!!!!!! *huilt* :P |
Citaat:
oeh we zijn erg. wtf, tis jouw topic :p |
Citaat:
|
*grouphugt*
ik denk dat het wel kan alleen in het weeeknd zeker dit forum :rolleyes: omdat het altijd over je sokken gaat! oftewijl saai is ja dat had je niet gedacht. maar ik hbe nog steeds de foto als bewijs |
Citaat:
Jaaaaaaa.. Dus ik blijf toch een écht forummer??? *lacht verlegen* |
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajaaaaa..
Jullie zijn me een stel grapjassen.. Niets zeggen.. Nou zeg phoeh.. Ik moet toch het er nog van nemen! Ik ben verslaafd.. Voed mijn verslaving dan toch ook! |
Citaat:
RSI dat is toch iets met een muishand ofzow.. Tennisbalogen?? Ik weet het niet meer precies.. En trouwens.. U maakt een grote fout in uw opmerking; "een voordeel van weinig internet".. Daar zitten toch nooit voordelen aan! |
Citaat:
RSI is repetitive strain injury, idd een muis / tennis arm |
*grouphugt* ook maar.. ook al ben ik niet 't huggende type
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:54. |