Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik ga mijn internet missen!! *HUILT*
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Blijkbaar is er dus wel een groot verschil tussen forummers die vaak online zijn en forummers die niet vaak online zijn..
Forummers die vaak online zijn zijn nog "sane" omdat ze gewoon online kunnen als ze weer last krijgen van ontwenningsverschijnselen.. En de forummers die niet vaak online zijn.. Tsjaaa "COLD TURKEY!"
|
Verwijderd
|
Ik zit dagelijk op i-net, ik studeer dus heb mega veel vrije tijd enzo
![]() ![]() Tjaah alleen nu ligt de compu thuis plat dankzij mijn fijne broertje ![]() ik ga vanaaf maar proberen winhoos te installeren ofzo *ieeh* dus vandaag zit ik " toevallig" heel lang op school achter de computer ![]() ![]() ben niet verslaafd hoor..neeheeee.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() en geloof mij, ik neem het er goed van!! En in de weekenden, zal ik u allen verblijden door zo veel mogelijk op het forum te zitten *kuch*
||
Citaat:
*kijkt schuldig* Ik verander het forum dadelijk nog in een chatbox *trekt pruillip..*
|
Verwijderd
|
Ik deed eerst ook dagelijks forummen en msnen, tot dat ik op kamers ging.. ik heb geen internet op mn kamertje, en op de universiteit kan ik niet msnen..
Ik was bang dat ik het wel heel erg ging missen, maar dat viel gelukkig wel mee.. nadeel is alleen dat ik nu in weekenden en vakanties nog meer achter internet zit dan ik normaal al deed ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
"The truth and nothing but the truth..": Ik moet worden opgenomen.. In een psychotherapeutisch Centrum, voor een jaar.. En nee nu hoeft niet iedereen te zeggen: ow wat erg, wat zonde, wat jammer.. Het is en zo zij het ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar gek genoeg ben ik nu niet nerveus.. Ik dringt niet eens echt tot me door joh.. En mijn vriendjes doen heel lief vandaag. Dus dat maakt een hoop goed.. ![]()
||
Citaat:
![]() zullen we een grouphug? ![]() Ik weet niet of dat nog gaat goedkomen met jou, je bent al zwaar forumverslaafd
||
Citaat:
Jaaaaaaaaaaaaa GROUPHUG.. *houdt haar armen heel wijd uit elkaar* "Kom maar kom maar kom maar" Het komt nooit meer goed!!!!!!!! *huilt* ![]()
||
Citaat:
Jaaaaaaa.. Dus ik blijf toch een écht forummer??? *lacht verlegen*
||
Citaat:
RSI dat is toch iets met een muishand ofzow.. Tennisbalogen?? Ik weet het niet meer precies.. En trouwens.. U maakt een grote fout in uw opmerking; "een voordeel van weinig internet".. Daar zitten toch nooit voordelen aan!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Nieuw netwerk ---> bij vlagen traag internet Verwijderd | 10 | 21-06-2010 14:54 | |
Psychologie |
Internetidentiteit Antoni | 29 | 20-08-2006 10:49 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
VN wilt meer landen betrekken bij inrichten internet ijscoman | 14 | 30-03-2004 16:00 | |
Beleidszaken |
Help! ik kan niets vinden op Google! Verwijderd | 41 | 10-03-2004 15:11 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Help! ik kan niets vinden op Google! Verwijderd | 7 | 20-02-2004 09:36 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Help! Ik kan niks vinden op Google! alpha | 0 | 03-02-2004 09:11 |