![]() |
Knorr Wereldgerechten
Welke zijn jouw favorieten? Voor mij:
1. Kip Tandoori 2. Kip Palava 3. Saigon Sticks Voor wie de knorr wereldgerechten niet kent, je mist echt wat! :P |
wie koopt nu pakjes? (n)
maak gewoon alles lekker zelf! |
Kip tandoori
Kip Madras da was't wa (of zijn de world Wide Wraps ook van Honig? Ja toch?) |
Kip Madras roeleert echt.
|
Kip Siam! (y)
|
Citaat:
en de burrito's vind ik ook wel koel ach... ik vind al die pakken wle ok. en natuurlijk het aloude handwerk |
1. Burritos
2. Kip Tandoori |
1. kip tandoori
2. saigon sticks 3. paella 4. kip madras 5. burritos De pakken van de Conimes zijn trouwens ook errug lekker, kweet alleen ff niet hoe die heten, Asian selection ofzow |
Citaat:
Dat gevit altijd op elkaar. On topic: Teriyaki, Burrito's, Kip Tandoori, Kofta. Conimex is inderdaad ook heel erg lekker, vooral sukiyaki (lijkt wel heel erg op teriyaki). |
Ik vind al die knorr pakken wel lekker... en handig om klaar te maken!
En idd... knorr pakken is geen pakjes eten, het zijn alleen de kruidenmixen die voor je gemaakt zijn! |
Lekker een pakje zout (n)
|
burrito's en paella
|
Citaat:
TANSTAAFL |
Citaat:
|
kip siam, kip madras, burrito's. Eigenlijk vind ik ze bijna allemaal goed. Bij de lasagnette gooi ik wel zelf flink wat spicey kruiden, want die vind ik een beetje flauw.
Maarreh, hoe smaakt de paella? Wil hem namelijk graag uitproberen maar heb gehoord dat hij niet zo lekker is. Toch mensen die hem wel heel lekker vinden? x primrose |
Kip Tandoori is zzzzoooooooooo lekker.
|
Citaat:
|
Paella is heel erg lekker hoor, je moet alleen er goed opletten hoe lang je de rijst kookt, als je het te kort kookt is alles nog heel nattig en als je het te lang kookt dan gaan het aan je pan vast plakken. Het hangt er natuurlijk ook vanaf of je het met kip doet of met visdingetjes. Ik doe er altijd een bakje zeevruchtencocktail in en een bakje garnalen en dat vind ik altijd errug lekker.
|
Merci: er wordt volgende week dus echt wel paella gegeten
alvast uitproberen voor als ik van de zomer naar barcelona ga ;) |
Citaat:
|
ik heb een keer paellamix gekocht, toen ik voor het eerst paella maakte... maar ik vond die mix die erbij zat, met gedroogde groenten enzo echt ranzig!
voortaan maak ik paella zelf wel, je kan namelijk ook prima gewoon paellakruidenmix kopen, zonder van die rijst en gedroogde vieze groenten erbij... (wel een tip: als je er verse groenten bijdoet in plaats van dat ranzige zakje, is het echt prima... maarja, dan is zo'n gewone kruidenmix dus weer veel goedkoper) |
KIP TANDOORI is echt ZOOOO LEKKER!!
knorr rulez echt!! knorr is DE BOM!! tip: eet er naanbrood bij. |
ik vind knorr wereldgerechten chemish smaken, lang leve alles zelf vers bereiden
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oude topics uppen heeft geen zin.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:06. |