Advertentie | |
|
![]() |
|
kip siam, kip madras, burrito's. Eigenlijk vind ik ze bijna allemaal goed. Bij de lasagnette gooi ik wel zelf flink wat spicey kruiden, want die vind ik een beetje flauw.
Maarreh, hoe smaakt de paella? Wil hem namelijk graag uitproberen maar heb gehoord dat hij niet zo lekker is. Toch mensen die hem wel heel lekker vinden? x primrose
||
Citaat:
|
![]() |
|
Paella is heel erg lekker hoor, je moet alleen er goed opletten hoe lang je de rijst kookt, als je het te kort kookt is alles nog heel nattig en als je het te lang kookt dan gaan het aan je pan vast plakken. Het hangt er natuurlijk ook vanaf of je het met kip doet of met visdingetjes. Ik doe er altijd een bakje zeevruchtencocktail in en een bakje garnalen en dat vind ik altijd errug lekker.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ik heb een keer paellamix gekocht, toen ik voor het eerst paella maakte... maar ik vond die mix die erbij zat, met gedroogde groenten enzo echt ranzig!
voortaan maak ik paella zelf wel, je kan namelijk ook prima gewoon paellakruidenmix kopen, zonder van die rijst en gedroogde vieze groenten erbij... (wel een tip: als je er verse groenten bijdoet in plaats van dat ranzige zakje, is het echt prima... maarja, dan is zo'n gewone kruidenmix dus weer veel goedkoper)
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eten & Drinken |
Ideeën voor recepten nodig? Vraag ze hier! murwari | 500 | 12-10-2008 14:51 | |
Eten & Drinken |
Knorr wereldgerechten, maar dan vegetarisch! Calyx | 16 | 22-08-2008 13:17 | |
Eten & Drinken |
Welk Knorr Wereldgerecht vind jij het lekkerst? KiMZz | 59 | 24-06-2008 20:27 | |
Eten & Drinken |
voedsel verslaving .... Verwijderd | 27 | 30-03-2003 17:34 | |
De Kantine |
Wat moet ik vannavond eten? Field | 17 | 10-09-2002 21:41 | |
De Kantine |
koken.. heavinly | 45 | 21-04-2002 20:25 |