![]() |
uit door onzekerheid
Tja en toen was het ineens uit met mijn vriendinnetje... met de reden dat ze vind dat je eigenlijk met iedereen een relatie zou kunnen hebben...
Mijn vriendin is zo onzeker dat ze het daarom uit maakt... en dat na 2,5 jaar met mij. Ik voel me op dit moment heeeeeel erg :mad: |
Citaat:
maar vind het wel heel kl*te voor je.. misschien kan je nog eens met haar erover gaan praten enz sterkte |
ze heeft zoiets als "waarom wil hij mij als vriendin ik ben een 0 en er zijn nog ruim 7 miljoen andere meisjes in nederland waarmee je ook een relatie kan hebben"
(duidelijk(er)?) |
Citaat:
Als iemand het uitmaakt, omdat diegene je niet meer leuk vind, dan is er weinig aan te doen. Het moet gewoon van 2 kanten komen. Maar zolang zij jou nog leuk vindt..... Als dit de enigste reden is waarom ze het heeft uitgemaakt, probeer haar dan duidelijk te maken dat jij haar echt ontzettend leuk vind, en helemaal niet een van die andere 7 miljoen meisjes wil. Want als dit haar enigste reden is, dan vind ze je dus nog steeds leuk. Dan heeft ze het niet uitgemaakt omdat ze niet met je verder wilt, dan heeft ze het uitgemaakt omdat ze denkt dat jij beter af bent bij een ander meisje.. |
Ik zou ook nog es goed met haar gaan praten. Ik heb ook vaak dat id, 'waarom ik, er zijn zoveel anderen.' Ze is ontzettend onzeker en door met haar te praten dat jij HAAR wil en NIEMAND anders krijgt ze misn meer zelfvertrouwen. t lijkt me dat ze niet zomaar toe zal geven, je zult echt vol moeten houden. Als je nog veel om r geeft zou k zeggen: probeer t. Suc6.
|
Citaat:
|
Citaat:
En hoe lang je moet doorgaan? Zolang als jij het waard vindt om haar, en wat jullie hadden, terug te krijgen. |
Citaat:
|
ja klopt, dat maakt het nog erger, maar geloof me het is echt de enige reden..
|
Citaat:
Na 2,5! laat dr niet zomaar gaan! Als ze trouwens echt van je houdt komt ze bij je terug ;) |
Ach, wat. Fuck houden van. Mensen denken toch alleen maar aan zichzelf en het kan ze geen reet schelen van wie ze houden, ze doen toch alleen wat ze zelf willen.
|
Hmz, dit is eigenlijk een mededeling, maar ik laat em toch open..
Ik verplaats em echter wel naar L&R, daar hoort ie meer thuis. Psychologie -------> Liefde & Relatie |
Citaat:
Blijf proberen zolang jij nog van haar houdt! |
Citaat:
|
Nou ja, het lijkt me dat er inderdaad wel meer redenen zullen zijn. Ik begrijp wel hoe ze denkt, waarom ze zo denkt, enz. Maar na 2,5 jaar zou dat toch wel opgehouden moeten zijn zou ik denken. Ik hoop dat ze nog wel meer redenen zal geven dan alleen deze, want dit komt wel raar over na 2,5 jaar.
Misschien dat ze zelf ook zoiets begint te krijgen van "ik heb hem al 2,5 jaar, er zijn nog zoveel anderen". :S Nou ja, veel meer dan met haar praten, om duidelijkheid vragen en uiteindelijk haar beslissing respecteren kun je niet doen denk ik.. sterkte xx |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:12. |