Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Als iemand het uitmaakt, omdat diegene je niet meer leuk vind, dan is er weinig aan te doen. Het moet gewoon van 2 kanten komen. Maar zolang zij jou nog leuk vindt..... Als dit de enigste reden is waarom ze het heeft uitgemaakt, probeer haar dan duidelijk te maken dat jij haar echt ontzettend leuk vind, en helemaal niet een van die andere 7 miljoen meisjes wil. Want als dit haar enigste reden is, dan vind ze je dus nog steeds leuk. Dan heeft ze het niet uitgemaakt omdat ze niet met je verder wilt, dan heeft ze het uitgemaakt omdat ze denkt dat jij beter af bent bij een ander meisje..
|
Ik zou ook nog es goed met haar gaan praten. Ik heb ook vaak dat id, 'waarom ik, er zijn zoveel anderen.' Ze is ontzettend onzeker en door met haar te praten dat jij HAAR wil en NIEMAND anders krijgt ze misn meer zelfvertrouwen. t lijkt me dat ze niet zomaar toe zal geven, je zult echt vol moeten houden. Als je nog veel om r geeft zou k zeggen: probeer t. Suc6.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En hoe lang je moet doorgaan? Zolang als jij het waard vindt om haar, en wat jullie hadden, terug te krijgen.
Laatst gewijzigd op 15-03-2003 om 16:36. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Blijf proberen zolang jij nog van haar houdt!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou ja, het lijkt me dat er inderdaad wel meer redenen zullen zijn. Ik begrijp wel hoe ze denkt, waarom ze zo denkt, enz. Maar na 2,5 jaar zou dat toch wel opgehouden moeten zijn zou ik denken. Ik hoop dat ze nog wel meer redenen zal geven dan alleen deze, want dit komt wel raar over na 2,5 jaar.
Misschien dat ze zelf ook zoiets begint te krijgen van "ik heb hem al 2,5 jaar, er zijn nog zoveel anderen". ![]() Nou ja, veel meer dan met haar praten, om duidelijkheid vragen en uiteindelijk haar beslissing respecteren kun je niet doen denk ik.. sterkte xx |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe raak ik mijn onzekerheid weer kwijt? Magaline | 5 | 20-06-2010 12:39 | |
Psychologie |
onzekerheid die uit de hand loopt. meisje-xx | 3 | 08-09-2008 21:08 | |
Liefde & Relatie |
Weer een relatie met haar? Onzeker en een geschiedenis Tadaada | 8 | 02-05-2005 15:43 | |
Psychologie |
vorig leven, zelfde ziel happyyeahhhhh | 41 | 09-10-2004 16:05 | |
Psychologie |
Omschrijf je goede en slechte kanten rijk_v | 59 | 20-05-2004 11:57 | |
Psychologie |
Het syndroom van Asperger: helemaal zo gek nog niet mathfreak | 121 | 20-11-2003 20:57 |