Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-03-2003, 16:01
Verwijderd
Tja en toen was het ineens uit met mijn vriendinnetje... met de reden dat ze vind dat je eigenlijk met iedereen een relatie zou kunnen hebben...

Mijn vriendin is zo onzeker dat ze het daarom uit maakt... en dat na 2,5 jaar met mij. Ik voel me op dit moment heeeeeel erg
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-03-2003, 16:09
Ciskaatje
Ciskaatje is offline
Citaat:
ned441 schreef op 15-03-2003 @ 17:01:
met de reden dat ze vind dat je eigenlijk met iedereen een relatie zou kunnen hebben...
Waarom vind ze dan dat jullie geen relatie kunnen hebben?

maar vind het wel heel kl*te voor je..
misschien kan je nog eens met haar erover gaan praten enz

sterkte
Oud 15-03-2003, 16:11
Verwijderd
ze heeft zoiets als "waarom wil hij mij als vriendin ik ben een 0 en er zijn nog ruim 7 miljoen andere meisjes in nederland waarmee je ook een relatie kan hebben"

(duidelijk(er)?)
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 16:21
Ciskaatje
Ciskaatje is offline
Citaat:
ned441 schreef op 15-03-2003 @ 17:11:
ze heeft zoiets als "waarom wil hij mij als vriendin ik ben een 0 en er zijn nog ruim 7 miljoen andere meisjes in nederland waarmee je ook een relatie kan hebben"

(duidelijk(er)?)
Als dat haar reden is waarom ze het heeft uitgemaakt, zou ik nog eens goed met haar gaan praten als ik jou was.
Als iemand het uitmaakt, omdat diegene je niet meer leuk vind, dan is er weinig aan te doen. Het moet gewoon van 2 kanten komen.
Maar zolang zij jou nog leuk vindt.....
Als dit de enigste reden is waarom ze het heeft uitgemaakt, probeer haar dan duidelijk te maken dat jij haar echt ontzettend leuk vind, en helemaal niet een van die andere 7 miljoen meisjes wil. Want als dit haar enigste reden is, dan vind ze je dus nog steeds leuk. Dan heeft ze het niet uitgemaakt omdat ze niet met je verder wilt, dan heeft ze het uitgemaakt omdat ze denkt dat jij beter af bent bij een ander meisje..
Oud 15-03-2003, 16:24
Miss Helena
Miss Helena is offline
Ik zou ook nog es goed met haar gaan praten. Ik heb ook vaak dat id, 'waarom ik, er zijn zoveel anderen.' Ze is ontzettend onzeker en door met haar te praten dat jij HAAR wil en NIEMAND anders krijgt ze misn meer zelfvertrouwen. t lijkt me dat ze niet zomaar toe zal geven, je zult echt vol moeten houden. Als je nog veel om r geeft zou k zeggen: probeer t. Suc6.
Oud 15-03-2003, 16:25
Verwijderd
Citaat:
Ciskaatje schreef op 15-03-2003 @ 17:21:
Als dat haar reden is waarom ze het heeft uitgemaakt, zou ik nog eens goed met haar gaan praten als ik jou was.
Als iemand het uitmaakt, omdat diegene je niet meer leuk vind, dan is er weinig aan te doen. Het moet gewoon van 2 kanten komen.
Maar zolang zij jou nog leuk vindt.....
Als dit de enigste reden is waarom ze het heeft uitgemaakt, probeer haar dan duidelijk te maken dat jij haar echt ontzettend leuk vind, en helemaal niet een van die andere 7 miljoen meisjes wil. Want als dit haar enigste reden is, dan vind ze je dus nog steeds leuk. Dan heeft ze het niet uitgemaakt omdat ze niet met je verder wilt, dan heeft ze het uitgemaakt omdat ze denkt dat jij beter af bent bij een ander meisje..
Dat is dus het probleem ben al een week met haar aan het praten maar ze kan het niet geloven (accepteren??) dat ik dat niet vind
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 16:27
Ciskaatje
Ciskaatje is offline
Citaat:
ned441 schreef op 15-03-2003 @ 17:25:
Dat is dus het probleem ben al een week met haar aan het praten maar ze kan het niet geloven (accepteren??) dat ik dat niet vind
Maar blijf proberen. Als je opgeeft en niks van je laat horen ben je haar zeker kwijt. Dan zal ze denken "zie je wel, ik had wel gelijk"
En hoe lang je moet doorgaan? Zolang als jij het waard vindt om haar, en wat jullie hadden, terug te krijgen.

Laatst gewijzigd op 15-03-2003 om 16:36.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 17:59
SkAnOuK
SkAnOuK is offline
Citaat:
ned441 schreef op 15-03-2003 @ 17:01:
Tja en toen was het ineens uit met mijn vriendinnetje... met de reden dat ze vind dat je eigenlijk met iedereen een relatie zou kunnen hebben...

Mijn vriendin is zo onzeker dat ze het daarom uit maakt... en dat na 2,5 jaar met mij. Ik voel me op dit moment heeeeeel erg
Dat is suuuuuuper kut! Rare reden trouwens want ze heeft het toch al 2,5 jaar met je uitgehouden ondanks haar onzekerheid?????
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 18:07
Verwijderd
ja klopt, dat maakt het nog erger, maar geloof me het is echt de enige reden..
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 18:11
SkAnOuK
SkAnOuK is offline
Citaat:
ned441 schreef op 15-03-2003 @ 19:07:
ja klopt, dat maakt het nog erger, maar geloof me het is echt de enige reden..
Echt met dr praten hoor...serieus doen!
Na 2,5! laat dr niet zomaar gaan!
Als ze trouwens echt van je houdt komt ze bij je terug
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 01:54
Verwijderd
Ach, wat. Fuck houden van. Mensen denken toch alleen maar aan zichzelf en het kan ze geen reet schelen van wie ze houden, ze doen toch alleen wat ze zelf willen.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 11:17
Verwijderd
Hmz, dit is eigenlijk een mededeling, maar ik laat em toch open..

Ik verplaats em echter wel naar L&R, daar hoort ie meer thuis.

Psychologie -------> Liefde & Relatie
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 13:20
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Citaat:
Ciskaatje schreef op 15-03-2003 @ 17:27:
Maar blijf proberen. Als je opgeeft en niks van je laat horen ben je haar zeker kwijt. Dan zal ze denken "zie je wel, ik had wel gelijk"
En hoe lang je moet doorgaan? Zolang als jij het waard vindt om haar, en wat jullie hadden, terug te krijgen.
Inderdaad...
Blijf proberen zolang jij nog van haar houdt!
Oud 16-03-2003, 17:40
Verwijderd
Citaat:
ned441 schreef op 15-03-2003 @ 17:11:

(duidelijk(er)?)
Zo voel ik me ook vaak als ik bij mn vriend ben. Je vriend kan dan nog zo vaak zeggen dat je echt mooi bent, en lief en weet ik veel wat nog meer, maar je moet er zelf aan gaan werken, dus jouw vriendin moet er aan werken. Je kan haar wel helpen door contact te blijven houden, te laten merken dat je haar echt terug wil, dat zij het fout heeft en op deze manier zichzelf en jou veel pijn doet!
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 17:47
Verwijderd
Nou ja, het lijkt me dat er inderdaad wel meer redenen zullen zijn. Ik begrijp wel hoe ze denkt, waarom ze zo denkt, enz. Maar na 2,5 jaar zou dat toch wel opgehouden moeten zijn zou ik denken. Ik hoop dat ze nog wel meer redenen zal geven dan alleen deze, want dit komt wel raar over na 2,5 jaar.
Misschien dat ze zelf ook zoiets begint te krijgen van "ik heb hem al 2,5 jaar, er zijn nog zoveel anderen".

Nou ja, veel meer dan met haar praten, om duidelijkheid vragen en uiteindelijk haar beslissing respecteren kun je niet doen denk ik..
sterkte
xx
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten