![]() |
Vrijen onderf douche
Heb een vraagje, heb vandaag proberen te vrijen onder de douche maar krijg men penis moeilijk ter hoogte vh gaatje en als ek er dan geraak schuift ie niet naar binne,oe kan je dit verhelpe??
|
Haar op haar knieen laten zitten, kont omhoog laten doen en hard van achter nemen!
|
Citaat:
|
En dan uitglijden over de zeep en knalhard met je kop tegen de kraan bonken. Geen succes, sex onder de douche.
|
je moet haar haar benen om jouw laten slaan , en dan til je haar op zeg maar en dan kan jouw penis er beter in schuiven, en gaat ie dr ook niet gemakkelijk uit...!!!! maar een beetje beffen en zuigen is veeel geiler onder de dousche dan neuken.. vin ik...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ehmzz zelf kies ik meer voor het handenwrek onder de douche dan het andere. Heb ook weer probs dat ik geen water in mijn oor mag krijgen dus sommige dingen kan ook niet ech ofzo als je warm wil blijven..hehe :D |
Citaat:
Nee, het klinkt heel spannend, maar na teveel blauwe plekken, builen en zere knieen, een wastafel op half zeven en een uitgescheurd douchgordijn doen wij het maar niet meer in de badkamer. |
sex onder de douche is heel lekker. Maar inderdaad is gepijpt worden of beffen veel lekkerder.
|
en nog een nadeel: wie staat er met haar schonkige schoudertjes tegen de koude tegelmuur?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
heb je niet iets van een krukje ofzo. ik neem tenminste aan dat zij kleiner is? of anders moet je iets door je knieen zakken zeg maar. t kan wel. mijn ex en ik scheelden ook zeker 10cm.... maar vonnet geen succes. op het bed, bank of waasmachine gaat tcoh beterr
|
Citaat:
*hapt naar adem* |
Wij kunnen er nu zelf ook wel weer om lachen..vooral omdat het de badkamer in het studentenhuis was en alle tandenborstels en toilettroepjes van de huisgenoten ook nog over de vloer keilden. En een waaaaterballet dat het was!
|
Citaat:
|
Het punt is dat al het natuurlijke glijmiddel door het water wordt weggespoeld, en dan gaat het veel stroever. Bovendien spant het meisje haar bekkenbodemspieren automatisch aan als ze staat en probeert om niet om te vallen in de douchebak, en dan krijg je hem er ook moeilijker in.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nee.. sorry.. niet mijn soort humor..
en k moest het ff kwijt.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
yep :D
|
duw er hoofd naar beneden laat er je ff pijpen daarna gaat ze braaf tegen de muur aan staan met der benen wijd en dan pak je er gewoon staand in der gaatje heel simpel allemaal :)....*najah zo doe ik het altijd en het werkt wel lol*
|
hmmzz..de keruh dat ik het gedaan heb, tilde ik altijd gewoon een van haar benen op, hbe juh iets meer ruimte.. :D Vin ut wel iets hebbuh hoor onder de douche! :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou als je onder de douche sex heb dan voeld Het net als of je nie klaar ben gekomen door da stomme water ofzo is echt heel vaag :)
|
hmm
ok.. das idd wel vaag :) |
idd, da heb ik nog nooit gehad maar goed :D Alhoewel, staand klaarkomen wel raar is! :D
|
yup grin :) alleen ik denk omdat er steets water op je piemol komt dat het dan raar voeld ofzo terwijl het gewoon het zelfde is :)
|
Citaat:
|
Het is gewoon voornamelijk erg onpraktisch:
"aaah..." *BONK* "AU!" "Sorry..." *BONK* *GLIJ* *DOUCHEKNOPJE OP KOUD* "AAAAARGH!!" Nou ja, you get my point. |
hmmz ik heb t dit weekend ook gedaan en t werkt gewoon niet..
op een gegeven moment ook zo van "hej, waar issie nou gebleven dat condoom??" wij zoeken... nix op de vloer of bodem.. in t putje... ook niet... zat dat klote ding met sperma nog in me.. was afgegleden....hmzzz.. :o *geneert zich dood...* :D |
ik heb een tip:
wel onder de douche gaan met z'n 2en, maar het niet doen, wel een beetje opgeilen. Daarna niet afdrogen maar gelijk naar bed met zijn 2en, is super fijne sex. (y) |
Neuken is te lastig onder de douche. En haar optillen enz lijkt me niet handig ivm uitglijden en dat soort nare dingen. Neuh, gewoon zoenen, voelen en likken, wel zo veilig en handig.
|
Citaat:
Dan doe jij het nie goed of je vriend pakt je te hard 1 van de 2 |
Citaat:
puber. Ik denk dat ik het na 1,5 jaar ervaring met hem wel weet, lieve schat. Het is gewoon zo dat je vrij gauw uitglijdt. Ik lig liever in bed. |
Citaat:
16V - Lid puber? |
Citaat:
17M - Lid volwassen? :confused: :p |
Damn! heeft niemand hiero zon uber handig anitslip matjuh in de douche?! :P egt... het werkt! :D
Ben in iedergeval nog nooit uitgegleduh....weleens zittuh klotuh okeej...maar tis tog ook gewoon vooral leuk......twas elke keer weer goed voor heel wat lach salvo's hoor! :D:D Vin dat juh sex oowk niet altijd zo serieus moet nemuh soms kan het zelfs heel amusant zijn alst niet goed gaat! :D:D en lukt ut niej nou dan ga juh in bed verder! :D |
Citaat:
ik had ook voorgesteld om in de slaapkamer verder te gaan maar hij riep: nee! t gaat gewoon lukken nou... :rolleyes: ok.. |
getupkids , Jij bent zeker het broertje van Wanda (Idols de Voorrondes) :rolleyes:
|
Citaat:
Citaat:
|
*vertaalt*
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nou ik denk dat ik na 1,7 ook wel weet dat je onder de douche nie zomaar uitglijt hoor :) moe je minder zeep gebruike :P grin ... maar jah ach jah als je nou blijft uitglijde heb ik wel wat voor je :) ANTI SLIP MATJES :P |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:43. |