![]() |
||
![]() |
Citaat:
Nee, het klinkt heel spannend, maar na teveel blauwe plekken, builen en zere knieen, een wastafel op half zeven en een uitgescheurd douchgordijn doen wij het maar niet meer in de badkamer.
||
![]() |
Citaat:
|
heb je niet iets van een krukje ofzo. ik neem tenminste aan dat zij kleiner is? of anders moet je iets door je knieen zakken zeg maar. t kan wel. mijn ex en ik scheelden ook zeker 10cm.... maar vonnet geen succes. op het bed, bank of waasmachine gaat tcoh beterr
||
![]() |
Citaat:
*hapt naar adem*
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Het punt is dat al het natuurlijke glijmiddel door het water wordt weggespoeld, en dan gaat het veel stroever. Bovendien spant het meisje haar bekkenbodemspieren automatisch aan als ze staat en probeert om niet om te vallen in de douchebak, en dan krijg je hem er ook moeilijker in.
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
hmmz ik heb t dit weekend ook gedaan en t werkt gewoon niet..
op een gegeven moment ook zo van "hej, waar issie nou gebleven dat condoom??" wij zoeken... nix op de vloer of bodem.. in t putje... ook niet... zat dat klote ding met sperma nog in me.. was afgegleden....hmzzz.. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dan doe jij het nie goed of je vriend pakt je te hard 1 van de 2
|
Damn! heeft niemand hiero zon uber handig anitslip matjuh in de douche?!
![]() ![]() Ben in iedergeval nog nooit uitgegleduh....weleens zittuh klotuh okeej...maar tis tog ook gewoon vooral leuk......twas elke keer weer goed voor heel wat lach salvo's hoor! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
ik had ook voorgesteld om in de slaapkamer verder te gaan maar hij riep: nee! t gaat gewoon lukken nou... ![]() ok.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
*vertaalt*
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Nou ik denk dat ik na 1,7 ook wel weet dat je onder de douche nie zomaar uitglijt hoor ![]() ![]() ![]() ANTI SLIP MATJES ![]()
|
|