![]() |
wat is het gaafste instrument volgens JOU
hey veel mensen spele wel wat maar wat eigenlijk?
wat vind jij het leukste om te spelen en waarom? zal ffies met mezelf beginnen: ik speel bas(gitaar) en het is echt helemaal top gewoon. lekker je buren uit hun huis trillen...heerlijk :D en klinkt gewoon mooi die lage tonen :eek: En ook cool je bent zo heel anders met muziek bezig vroeger ach luyisterde je een muziekje was grappig om te horen maja nu luister ik echt hoe de baslijn word gespeeld. masssssssssssssssssol |
nou kijk, ik speel zelf dus hobo, wat ik er leuk vind
maar als ik over een poosje geld en tijd heb ga ik cello spelen, zooooooooo geweldig instrument :) |
ik vind een cello idd een geweldig instrument, maar zelf heb ik daar het geduld niet voor.. en synthesizers vind ik koel, en euhm.. vanalles :) alles heeft wel zo z'n charme, i guess.
|
Ik speel al zo'n 8 jaar saxofoon, maar das dus echt niet mijn favoriet. Ben 2 jaar geleden begonnen met gitaar. Is erg leuk, maar 't wil niet echt vlotten. Mijn favo instrument is nog altijd mn stem (mag dat ook?). Zingen dus.
|
Ik vind eigenlijk een contrabas het gaafste instrument van de wereld, maar aangezien dat zo'n groot ding is, ga ik volgend jaar maar cello spelen.
Ja, mn stem was ik eigenlijk vergeten. Ik vind zingen zo fijn omdat je je emoties goed kunt laten merken met je stem en je manier van zingen. Zingen is echt top is mijn mening. |
Elektrische gitaar vind ik het mooist om naar te luisteren. En 'gewone' ook wel..
|
ik denk ik ook bas en piano, als je het kan.. :D
|
dan blijft viool toch wel mijn favoriet, hoewel cello prettiger speelt, en piano is ook prettig, en gitaar heeft ook weer veel voordelen, is dus moeilijk, maar toch wel viool denk ik
|
de 303 :)
|
Elektrische gitaar. Nothing compares....nuff said :D
|
de saxaboom of hoe dat dign ook heette waar Jack Black van Tenacious D donderdag ff op speelde :d geweldig ding :D
|
electrische gitaar man :p
(mischien ook een banjo , lekker een boerenklank)(natuurlijk is een banjo niet zo "cool") |
Basgitaar.
Maar ik de 1e post wat zielig hoor: 'de buren uit hun huis trillen'. En alleen de lage tonen? Worden eigenlijk alleen in metal gebruikt. En dan staat er in je profiel een link naar een Di-Rect site? :D |
man, ik wil zo fucking graag basgitaar leren spelen
:( mag alleen niet van mn pa, kost teveel, en met mezelf kom ik nergens. Maar basgitaar is dus definitely het gaafste instrument speel trouwens zelf gitaar, en dat is wel leuk (schrijf zelf liedjes en shit) |
Basgitaar en drum dat vind ik de prachtigste instrumenten ...
|
tsja dat van het uit hun huis trillen was mischien een beedje overdreven maar ze horen me wel.
en tis niet dak alleen di-rect speel hoor! ook red hot chillipeppers, queen, kane, blink 182 enzo. maar wel een leuk instrument! En ik denk dat als het je niet zo goed gaat je het beste les kunt nemen ik zit nu ook een half jaar op les en ik leer het heel snel mijn boek is over een paar weken uit en ik kan al een stel nummers en doe er om de week 1 bij. nadeel van les is wel dat je b.v noten moet lezen ik heb d'r geen moeite mee maar je kunt op i-net weinig bladmuziek vinden en al helemaal moeilijk voor bas thuis haal ik dus ook tabs eraf. en ook zingen ook leuk.. of ik het kan is een 2e haha masssol Jacqueline |
hmmm clavecimbel rules ;) met viool harhar... mja drum-bas-gitaar blijft natuurlijk de het :confused:
|
een cello-hype! Ik ga ook al cello spelen en daarmee beantwoord ik deze vraag ook meteen.
|
dit is al 8 jaar mn favoriete instrument:
http://www.chadashclarinet.com/image...ock%20ii_s.jpg natuurlijk wél met mondstuk :D:D http://www.artdolls.com/images/catalog/clarinet.jpg en sopraansax vind ik ook geweldig http://www.elis.rug.ac.be/rb/ie/images/sax.gif |
Citaat:
http://www.fanfare-kehlen.lu/images/...sax_sopran.gif De saxofoons op het plaatje zijn een tenor en een alt. |
lol :)
drums trouwens |
saxofoon, drums, electrische gitaar, piano
|
Didgeridoo
Djembe |
mijn 12" K Splash :P
|
Basgitaar
|
mijn favo:
http://user.tninet.se/~koj144w/Yamaha1430.jpg staat thuis in mijn slaapkamer geparkeerd Cello, hobo en synths vind ik ook erg gaaf |
definitely elektrische gitaar!!
om te spelen & om naar te luisteren :D |
Piano's. Zoveel stijl, klasse...
Triangels. Sorry, maar die dingen zijn gewoon cool. Iedereen vind het wel lam als je triangelist bent, maar kom op, je bent wel helemaal de man als je zo af en toe op een ijzeren driehoekje slaat, en evenveel verdient als ieder ander persoon in een orkest. 1337|\|355... :) En, als je het een instrument kan noemen, de microfoon. Zangers moet je gewoon respect voor hebben. IMHO... |
Citaat:
|
ik speel gitaar (akoestisch, elektrisch en bas)
mooiste instrument vind ik de piano |
Mooiste :gitaar en piano.
Phatste : drums (speel ik :p). |
een PC
|
vintage synthesizers, electrische gitaar
|
Basgitaar is geweldig, vooral als iemand het echt goed kanLuister maar es naar Les Claypool
Verder zijn drums ook erg fijn :D |
hmm ik heb ook paar jaar sax gespeeld :P dat dat zo in is zeg haha
|
Ik plingel af en toe wat op m'n bas. niet dat ik 't kan, maar 't geluid klinkt gewoon lekker. Mensen als Les Claypool en Flea zijn idd. geweldig. Verder luister ik gewoon alles. Bij alle muziek probeer ik naar alle instrumenten apart te luisteren...vooral drums vind ik nu erg interessant.
|
Citaat:
|
lekkere elecktrische gitaar met 500watt boxies en 1 humbucker!!
dan krijgen je buren gegarandeerd koppijn :D kheb zelf maar 50watt |
viool
|
ik speel zelf niet, maar ik vind violen en cello's heerlijk om naar te luisteren
|
Drums
|
Hooi,
Ik speel zelf Alt en Tenor Sax, vind dat ook eruug mooi en verder vind ik cello en viool ook heel mooi, ik heb ook een viool maar heb geen les ofzo wil nog wel les nemen, maar geen geld helaas : ( *zwaai* marleen |
Citaat:
|
Citaat:
Op het plaatje staan een tenor en een alt, terwijl je het over een sopraan had... |
Een gitaar...heeeeel wreed, k wou dat ik het zelf kon bespelen!
|
Volgens mij is iedereen wel enorm into de cello... ikzelf vind cello ook super, maar zit nu op de leeftijd dat zoiets wel moeilijk is om nog helemaal aan te leren. Het wordt tenslotte niet meer je 'moedertaal', weet je.
Ook een superinstrument vind ik de saxofoon. Daar kan ik enorm van genieten in een beetje jazzy nummers... een goeie saxofonist kan zo ontzettend veel doen met die toon.. ik kan het niet goed uitleggen, maar het gaat door merg en been, heerlijk! Zelf speel ik 12 jaar piano, ben geen supertalent, maar voor m'n hobby vind ik het geweldig. Ik heb jaren vooral impressionistische muziek gespeeld, maar ben nu ook bezig met barok. Ok ik loop een beetje te zeuren, maar het is geweldig in ieder geval. |
gitaar heerst !!!!!!
|
een contrabas..die dingen heerschen echt zwaar de pan uit.
|
Speel zelf drums ... het instrument voor een goede work-out :).
Electrische Gitaar en Bass zijn ook wel kewl alleen het enige nadeel is dat je regelmatig zn vernaait piep geluid krijgt. |
Drums. (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:51. |