Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Basgitaar is geweldig, vooral als iemand het echt goed kanLuister maar es naar Les Claypool
Verder zijn drums ook erg fijn ![]() |
![]() |
|
Ik plingel af en toe wat op m'n bas. niet dat ik 't kan, maar 't geluid klinkt gewoon lekker. Mensen als Les Claypool en Flea zijn idd. geweldig. Verder luister ik gewoon alles. Bij alle muziek probeer ik naar alle instrumenten apart te luisteren...vooral drums vind ik nu erg interessant.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Volgens mij is iedereen wel enorm into de cello... ikzelf vind cello ook super, maar zit nu op de leeftijd dat zoiets wel moeilijk is om nog helemaal aan te leren. Het wordt tenslotte niet meer je 'moedertaal', weet je.
Ook een superinstrument vind ik de saxofoon. Daar kan ik enorm van genieten in een beetje jazzy nummers... een goeie saxofonist kan zo ontzettend veel doen met die toon.. ik kan het niet goed uitleggen, maar het gaat door merg en been, heerlijk! Zelf speel ik 12 jaar piano, ben geen supertalent, maar voor m'n hobby vind ik het geweldig. Ik heb jaren vooral impressionistische muziek gespeeld, maar ben nu ook bezig met barok. Ok ik loop een beetje te zeuren, maar het is geweldig in ieder geval. |
![]() |
|
|