![]() |
hoe ben je op de wereld gekomen?
gebeurd alles echt altijd voor een reden?
waar kom je vandaan??? echt gewoon door dat je ouders ''ge...'' hebben? wat maakt jouw zo? wat denk je dat er na de dood komt.. wie weet gaan we nooit dood.. zit er een wereld onder deze??? of boven of recht of.... wat is de wereld.. ??? zou graag antw willen op alles, maar waarom?? heeft geen zin.. je moet nu maar denken.. je leeft 1 keer geniet er zoveel mogelijk van..toch? |
Mag dat ook één tegelijk?
|
make up your mind..
wat wil je nou weten? |
Citaat:
and I dont care.. ik vroeg me wel af.. hoe andere hierover denken |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
antwoorden hebbik nie. |
mijn pa en ma hadden een feestelijk onderonsje... nouja resultaat: --> me <--
|
Tja, eerst had je de oerknal. Toen kwam er uit niets iets.
Toen kreeg je de aarde, en met wat sterrenspul enzo kwam daar leven uit. Weer een tijdje later kwam ik. En jij. En de rest. En over weer een tijdje zijn jij en ik en de rest weer weg. En is een deeltje van mij weer een deeltje van een plant. Of een koe. of een hond. of een kip. of een worm. of een bacterie. |
Je moet maar zo denken, wie een kuil graaft voor een ander valt er alleen zelf in als ie een achterlijke idioot is
juist, ok? |
Citaat:
Weet iemand het adres van de dichtsbijzijnde gevallen engel? misschien kan die me een lift teruggeven. :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Over de dood: na de dood is er niets, ik zie het als een lange slaap. |
Je vraagt te veel dingen die je een mens niet hoort te weten. Ga gewoon lekker naief lol maken. Huppel met je blote kont en je dikboezemige vriendin door het fluitekruid en doe eens wat meer dan denk.
|
Citaat:
Hoe kunnen er atomen uit het niets ontstaan als er nu is bewezen dat bij scheikundige reacties de hoeveelheid atomen niet veranderd? Waardoor ontstaat er zomaar een cel? Voor mij is de Bijbel de Waarheid, God was er altijd al, van voordat Hij de aarde maakte, was er nog geen tijd. Hij heeft mij op de wereld gezet. Ik geloof dat er na de dood de Hemel is, de Eeuwigheid bij God! |
Eeuwigheid is enorm saai, "zelfs" bij god.
btw waarom zou god wel altijd bestaan kunnen hebben en hetgeen er voor de oerknal was niet? |
tsjah, me ouders hadden gewoon lol, en ja dat ik het gevolg er van was waren ze ff vergeten :p :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:38. |