Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() antwoorden hebbik nie. |
![]() |
|
![]() |
Tja, eerst had je de oerknal. Toen kwam er uit niets iets.
Toen kreeg je de aarde, en met wat sterrenspul enzo kwam daar leven uit. Weer een tijdje later kwam ik. En jij. En de rest. En over weer een tijdje zijn jij en ik en de rest weer weg. En is een deeltje van mij weer een deeltje van een plant. Of een koe. of een hond. of een kip. of een worm. of een bacterie.
||
Citaat:
Weet iemand het adres van de dichtsbijzijnde gevallen engel? misschien kan die me een lift teruggeven. ![]()
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
Over de dood: na de dood is er niets, ik zie het als een lange slaap.
||
Citaat:
Hoe kunnen er atomen uit het niets ontstaan als er nu is bewezen dat bij scheikundige reacties de hoeveelheid atomen niet veranderd? Waardoor ontstaat er zomaar een cel? Voor mij is de Bijbel de Waarheid, God was er altijd al, van voordat Hij de aarde maakte, was er nog geen tijd. Hij heeft mij op de wereld gezet. Ik geloof dat er na de dood de Hemel is, de Eeuwigheid bij God!
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn verhaal, Vriendschap tot de dood xLittlemissamx | 9 | 18-10-2012 15:55 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhalenwedstrijd] De wereld van glas Verwijderd | 0 | 12-04-2007 17:37 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Psychologie |
Vertel je wens(en), droom(-o+en) en hoe denk je die te kunnen realiseren? iamre18 | 27 | 19-12-2002 15:35 | |
ARTistiek |
De Rots Hannibal | 11 | 21-09-2001 20:52 |