![]() |
Meisjes en jongens ---> schaamhaar?
Ik wee tniet of dit wel onder echte sexualiteit valt, maar denk het wel.
Ik had een vraagje aan de jongens, meisjes kunnen natuurlijk ook reageren als ze hier een idee over hebben. Vinden jongens het nou sexier als een meisje kaal is of een streepje heeft, of gewoon nog al het schaamhaar? En vind je het niet erg als er stoppeltjes zitten? en meisjes: wat hebben jullie??? Dit is een serieuze vraag, want ik zou niet weten wat jongens nou beter vinden?! Hoop op veel reacties, bedankt Robin (V) |
tzjaah, tis n goeie vraag! Ikkuh heb geen id wa de jongens beter vinden duzz k hoop da ze heel snel antwoord gaan geven!
byezz, M |
Ik heb zelf een streepje, erg kort, ongeveer halve cm denk ik.
Dat vind ik ook het mooist staan bij meisjes, heb het ook een poosje kaal gehad maar dat vond ik erg lastig bijwerken steeds, en stukken minder mooi. Toch is het misschien wel praktischer, maar die paar haartjes in z'n mond moet hij dan ook maar voor lief nemen. Overigens vind ik het bij een jongen ook mooier als hij het bijwerkt. Hoeft niet direct kaal (alhoewel dat er ook helemaal niet slecht uitziet :D ) maar gewoon bijknippen. Een stuk frisser imo. Het enige nadeel is dat je er dan niet meer met je vingers doorheen kunt kroelen.:D |
Ik vind mooi ->
Bij meiden : weinig tot geen schaamhaar Bij jongens : weinig tot geen schaamhaar |
Als het maar geen bos is...
|
Ben ik nou werkelijk de enige die schaamhaar beschouwt als een teken van jeugd, van rijpheid, van vruchtbaarheid?
Beetje bijwerken langs de randjes, beetje korter knippen, maar zo'n kaal kinderkutje...Brr! En een bloot zakje/piemeltje vind ik te lachwekkend om opgewonden van te kunnen worden. Dan krijg ik neigingen om flink te gaan poeieren, en zinkzalven en een lekker schone luier om te doen. Voor de frissigheid hoef je het echt niet te doen, zolang je je maar goed wast. En niet van dat strakke synthetische ondergoed draagt.(=zweterig) |
liever niet teveel.
anders krijg je dat het nogal gaat schuimen als het nat wordt anders krijg je dat het als een bos bloemen uit de mouw van een clown tevoorschijn komt als je je slipje sexy uit beweegt. |
Het maakt mij niet zoveel uit, maar als ik een meisje bef vind ik het wel aangenaam als het flink is bijgewerkt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb een streepje.
vind ik persoonlijk mooier |
ja ook een streepje vind het zoiezo schoner dan zo een hele bos haar !
en tja bij een jongen?... liever ook een beetje netjes bijgewekt maar niet helemaal kaal ofzo |
heb streepje, vind et toch et mooiste denk ik...maar et vergt wel ff wat werk om et goed bij te houden...
bij een jongen maakt et me trouwens nix uit hoe ie et heeft en sowieso, je neemt toch iemand hoe hij/zij is :confused: dan maakt et toch ook helemaal nix uit :) |
Ik vind denk ik een streepje ook het mooiste, maar tis moeilijk om dat goed bij te houden, aangezien je snel stoppeltjes krijgt, of is dat niet erg jongens????
Bij jongens vind ik het niet erg, schaamhaar. Volgens mij is het gewoon voor jongens sexier als een meisje niet zo'n bos heeft... Toch? |
t zal mij eerlijk gezegd aan mijn reet roesten, bos of niks, zolang de dame in kwestie er tevreden mee is vinnik het prima! en ja, dat klinkt cliché enzo, maar ik meen het wel.
|
bos en ben er tevreden mee :D
|
Citaat:
|
dit is t zoveelste topic over schaamhaar
|
Citaat:
|
Ik vind dat iedereen niet zo moet zeuren. Wij meiden kunnen alles maar bijwerken en die jongens maar eisen stellen. *gromt* Het is al erg genoeg dat wij tijd moeten verspillen aan oksels en benen scheren, kunnen we ook nog eens al ons schaamhaar wegwerken....
|
hahha morgan dat is idd waar.
zelf vind ik het bij jongens niet zo veel uitmaken. Als dr maar nix vies in zit en alles maar schoon is. Soms baal ik er wel van tijdens het pijpen dat ik met mn neus is het haar zit.maar het valt meestal wel mee. Bij mij vind ik het voor mezelf beter kort.niet kaal maar kort. vooral met ongesteldheid is dat makkelijk en mn vriend zit dan tijdens het beffen niet met zn neus in de haar. suusjuhh |
Citaat:
|
Jongens: netjes bijwerken
Meisjes: een net streepje |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
bijgewerkt en kort, soms kaal als ik de smaak te pakken heb :cool:
voor mannen, beetje bijgewerkt |
Voor mannen kan het me echt helemaal niets schelen. Het gaat toch wel vrijwel naadloos over in het beenhaar:P. Mooiste bij vrouwen vind ik als het zo bijgewerkt is dat het allemaal netjes onder slipje/bikini zit, en daarbuiten niet, dus heb zelf keurig zacht schoon driehoekje:). Als mijn vriend graag een meisje zonder schaamhaar zou willen, dat had-ie maar een vriendin van twaalf moeten nemen.
Als je schaamhaar onhygienisch vindt, dan is het misschien een idee om eens te gaan douchen. Daar wordt het namelijk schoon van, en als je geen héle rare dingen doet (en als je niet ongesteld bent:P) dan is 1 x per dag douchen echt wel genoeg om het schoon te houden. Bovendien, als je geen schaamhaar hebt, dan komt al het vuil dat anders daarin terecht zou komen, in je vagina terecht - dat lijkt me nog véél minder hygiënisch. |
Citaat:
Helemaal kaal vind ik onnatuurlijk. En onnatuurlijk vind ik niet mooi. Klein beetje bijwerken idd, meer hoeft van mij niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
het is persoonlijk! Ik vind kaal fris bij een meisje! Bij een jongen is het een afkanpper, veelzzzz te homoachtig! :eek: :D
|
Citaat:
Citaat:
En dan mogen ZIJ het eens een keer knippen/scheren/whatever in een mooi figuurtje, ja in een ruitje ofzo. Kijken hoeveel mannen werkelijk aan de heggeschaar gaan als wij meisjes/vrouwen ook leuk eisen gaan stellen. Jullie snappen vast wel wat ik hiermee wil zeggen Trouwens, ik heb t wel es geprobeerd maar ik kan er toch geen bal van, als er nou een perfect ontharingsmiddel bestaat vind ik t best, maar anders ga ik net zo vervelend doen bij degenen die dat van mij eisen. Ik kaal? Hij/zij ook kaal. Ik gladde benen? Hij/zij ook gladde benen (en neej, dat hoeft van mij dus niet echt, maar dan ervaart die ander ook eens hoe irri dat is). |
Citaat:
|
Ik heb zelf kaal, vind ik bij een meisje veel mooier
|
Citaat:
|
Citaat:
(y) (y) (y) |
Citaat:
Voor meisjes: hoe minder/korter, hoe beter :D Voor jongens: niet kaal, maar bijwerken mag (is wel hygienisch lijkt me...) :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
Je hoeft bij het oraal bevredigen echt geen haar in je mond te némen. Ik kan me goed voorstellen dat er wel eens een haartje bij zit, maar haar smaakt nog altijd nergens naar, het kriebelt hoogstens een beetje en daar valt toch best mee te leven? Als jij je hele mond vol schaamhaar hebt, dan doe je misschien iets verkeerd. *HAP* in het schaamhaar valt namelijk nauwelijks onder orale seks. |
minder is mooier, maar ik kan me er eigenlijk ook niet zo druk om maken, ik ben geen moeilijk mens :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar tis nou eenmaal een feit dat je er bij een vrouw dichter op zit dan bij een man? |
Citaat:
|
Citaat:
*getting funny visual.....* hihi :) |
Een beetje schaamhaar is geil. Veel schaamhaar is nog geiler!!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En dat beffen kun je ook achterwege laten. Stel nou dat dat meisje dat helemaal niet wilt. Stel nou dat het meisje jou helemaal niet wilt pijpen. Het ligt aan het 'ideaal'. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:37. |