![]() |
|
![]() |
heb streepje, vind et toch et mooiste denk ik...maar et vergt wel ff wat werk om et goed bij te houden...
bij een jongen maakt et me trouwens nix uit hoe ie et heeft en sowieso, je neemt toch iemand hoe hij/zij is ![]() ![]()
|
![]() |
Ik vind denk ik een streepje ook het mooiste, maar tis moeilijk om dat goed bij te houden, aangezien je snel stoppeltjes krijgt, of is dat niet erg jongens????
Bij jongens vind ik het niet erg, schaamhaar. Volgens mij is het gewoon voor jongens sexier als een meisje niet zo'n bos heeft... Toch? |
![]() |
|
t zal mij eerlijk gezegd aan mijn reet roesten, bos of niks, zolang de dame in kwestie er tevreden mee is vinnik het prima! en ja, dat klinkt cliché enzo, maar ik meen het wel.
|
Verwijderd
|
hahha morgan dat is idd waar.
zelf vind ik het bij jongens niet zo veel uitmaken. Als dr maar nix vies in zit en alles maar schoon is. Soms baal ik er wel van tijdens het pijpen dat ik met mn neus is het haar zit.maar het valt meestal wel mee. Bij mij vind ik het voor mezelf beter kort.niet kaal maar kort. vooral met ongesteldheid is dat makkelijk en mn vriend zit dan tijdens het beffen niet met zn neus in de haar. suusjuhh |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Voor mannen kan het me echt helemaal niets schelen. Het gaat toch wel vrijwel naadloos over in het beenhaar
![]() ![]() Als je schaamhaar onhygienisch vindt, dan is het misschien een idee om eens te gaan douchen. Daar wordt het namelijk schoon van, en als je geen héle rare dingen doet (en als je niet ongesteld bent ![]() Laatst gewijzigd op 18-03-2003 om 18:45. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Helemaal kaal vind ik onnatuurlijk. En onnatuurlijk vind ik niet mooi. Klein beetje bijwerken idd, meer hoeft van mij niet. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() En dan mogen ZIJ het eens een keer knippen/scheren/whatever in een mooi figuurtje, ja in een ruitje ofzo. Kijken hoeveel mannen werkelijk aan de heggeschaar gaan als wij meisjes/vrouwen ook leuk eisen gaan stellen. Jullie snappen vast wel wat ik hiermee wil zeggen Trouwens, ik heb t wel es geprobeerd maar ik kan er toch geen bal van, als er nou een perfect ontharingsmiddel bestaat vind ik t best, maar anders ga ik net zo vervelend doen bij degenen die dat van mij eisen. Ik kaal? Hij/zij ook kaal. Ik gladde benen? Hij/zij ook gladde benen (en neej, dat hoeft van mij dus niet echt, maar dan ervaart die ander ook eens hoe irri dat is). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Voor meisjes: hoe minder/korter, hoe beter ![]() Voor jongens: niet kaal, maar bijwerken mag (is wel hygienisch lijkt me...) ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je hoeft bij het oraal bevredigen echt geen haar in je mond te némen. Ik kan me goed voorstellen dat er wel eens een haartje bij zit, maar haar smaakt nog altijd nergens naar, het kriebelt hoogstens een beetje en daar valt toch best mee te leven? Als jij je hele mond vol schaamhaar hebt, dan doe je misschien iets verkeerd. *HAP* in het schaamhaar valt namelijk nauwelijks onder orale seks. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En dat beffen kun je ook achterwege laten. Stel nou dat dat meisje dat helemaal niet wilt. Stel nou dat het meisje jou helemaal niet wilt pijpen. Het ligt aan het 'ideaal'. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
schaamhaar scheren ~Shadow~ | 21 | 10-02-2002 03:29 |