![]() |
Vorig jaar gezakt en nu?
wie is er vorig jaar nog meer gezakt en hoe sta je er nu voor?
|
Ik ben twee jaar geleden blijven zitten en toen gestopt met de havo, en toen dhbo gaan doen. dat zijn 4 vakken havo en spw...Nu gaat t keigoed, en heb in dze afgelopen 2 jaar nog nooit zo weinig gedaan voor school!
|
Ik ben blijven zitten in 4gym, nie omdat ik t nie kon maar omdat ik halverwege t jaar van profiel ben gewisseld (van N&G naar C&M) en dat ging nie. Bovendien had ik nie zoveel zin om moeite te doen voor school (wat ik nog nooit had gedaan daarvoor) en dus ben ik naar 4havo gegaan het jaar daarop. Nu zit ik in 5havo :)
Maar dat heeft dus nie zo veel met t topic te maken want dat gaat vast over gezakt zijn voor je eindexamen.. |
Ik ben vorig jaar gezakt op 5 havo... Helemaal niet leuk nee. Maarja nu ben ik er wel achter dat ik beter in de vierde had blijven kunnen zitten. Toen hebben ze me maar net over laten gaan, en toen zat ik in de vijfde nog steeds met die slechte punten uit de vierde. En die heb ik nu voor het tweede jaar dus nog steeds!! Maar het gaat nu iig wel beter als vorig jaar, nog steeds niet echt goed.... Als ik het maar haal dit jaar :o :)
|
Citaat:
ik had dus ook liever in de 4de blijven zitten maarja, niks meer aan te doen nu. wat ga jij doen als je weer zakt? |
Citaat:
Maar als ik het nou weer niet zou halen.... zou het niet zo weten eigenlijk. Ik denk een mbo opleiding of de vakken waarvoor ik gezakt ben over doen. |
Ik ben juist blij dat ik niet ben blijven zitten maar gezakt ben... Dit jaar sta ik er gelukkig een stuk beter voor. Volgende week laatste toetsweek, en ik ben echt zowat de enigste die een beetje snapt waar het over gaat enzo... Maar goed... 17 lesdagen nog voordat het examen begint is toch wel kort.... :rolleyes:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:17. |