Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2003

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-03-2003, 12:34
Multilot
Multilot is offline
wie is er vorig jaar nog meer gezakt en hoe sta je er nu voor?
Oud 19-03-2003, 15:26
Verwijderd
Ik ben twee jaar geleden blijven zitten en toen gestopt met de havo, en toen dhbo gaan doen. dat zijn 4 vakken havo en spw...Nu gaat t keigoed, en heb in dze afgelopen 2 jaar nog nooit zo weinig gedaan voor school!
Oud 19-03-2003, 16:03
KiMZz
KiMZz is offline
Ik ben blijven zitten in 4gym, nie omdat ik t nie kon maar omdat ik halverwege t jaar van profiel ben gewisseld (van N&G naar C&M) en dat ging nie. Bovendien had ik nie zoveel zin om moeite te doen voor school (wat ik nog nooit had gedaan daarvoor) en dus ben ik naar 4havo gegaan het jaar daarop. Nu zit ik in 5havo

Maar dat heeft dus nie zo veel met t topic te maken want dat gaat vast over gezakt zijn voor je eindexamen..
Oud 19-03-2003, 18:01
Miss Crazy
Miss Crazy is offline
Ik ben vorig jaar gezakt op 5 havo... Helemaal niet leuk nee. Maarja nu ben ik er wel achter dat ik beter in de vierde had blijven kunnen zitten. Toen hebben ze me maar net over laten gaan, en toen zat ik in de vijfde nog steeds met die slechte punten uit de vierde. En die heb ik nu voor het tweede jaar dus nog steeds!! Maar het gaat nu iig wel beter als vorig jaar, nog steeds niet echt goed.... Als ik het maar haal dit jaar
Oud 19-03-2003, 19:52
mariekegirl
mariekegirl is offline
Citaat:
Miss Crazy schreef op 19-03-2003 @ 19:01:
Ik ben vorig jaar gezakt op 5 havo... Helemaal niet leuk nee. Maarja nu ben ik er wel achter dat ik beter in de vierde had blijven kunnen zitten. Toen hebben ze me maar net over laten gaan, en toen zat ik in de vijfde nog steeds met die slechte punten uit de vierde. En die heb ik nu voor het tweede jaar dus nog steeds!! Maar het gaat nu iig wel beter als vorig jaar, nog steeds niet echt goed.... Als ik het maar haal dit jaar
ik heb hetzelfde als jou, ook vorig jaar gezakt....gaat nu wel beter alleen die kutcijfers van de vierde staan er nog.
ik had dus ook liever in de 4de blijven zitten maarja, niks meer aan te doen nu.
wat ga jij doen als je weer zakt?
Oud 19-03-2003, 20:37
Miss Crazy
Miss Crazy is offline
Citaat:
mariekegirl schreef op 19-03-2003 @ 20:52:
ik heb hetzelfde als jou, ook vorig jaar gezakt....gaat nu wel beter alleen die kutcijfers van de vierde staan er nog.
ik had dus ook liever in de 4de blijven zitten maarja, niks meer aan te doen nu.
wat ga jij doen als je weer zakt?
Ja gelukkig wordt er bij mij op school wel nog wat aan die punten uit de vierde gedaan... In plaats van die slechte punten mag ik dan bijvoorbeeld een werkstuk maken!
Maar als ik het nou weer niet zou halen.... zou het niet zo weten eigenlijk. Ik denk een mbo opleiding of de vakken waarvoor ik gezakt ben over doen.
Oud 19-03-2003, 21:30
Multilot
Multilot is offline
Ik ben juist blij dat ik niet ben blijven zitten maar gezakt ben... Dit jaar sta ik er gelukkig een stuk beter voor. Volgende week laatste toetsweek, en ik ben echt zowat de enigste die een beetje snapt waar het over gaat enzo... Maar goed... 17 lesdagen nog voordat het examen begint is toch wel kort....

Regels voor berichten