![]() |
tussendoortje
Wat vind jij nou echt het ideale tussendoortje?
ik heb nooit zin om iets klaar te maken, dus wordt het meestal gewoon chips of snoep. Als ik wat meer zin heb om iets klaar te maken wordt het een tosti of een broodje bapau (hoe schrijf je het?). |
Een cup-a-soupje ;)
Een saucijzenbroodje (of een Hawaiïbol van Bakker Bart in Groningen) gaat er ook wel in. |
mwaaa ben ook zo lui
dusss, idd chips of snoep of voorgesneden kaas of worst af en toe is wel beetje duur maar je hoeft dan ook geen moeite meer te doen. Voor de afwisseling andere chips en soms dipsaus. |
koek, sultana, fruit
of een broodje lekkers op het staion natuurlijk :p |
Citaat:
Meestal wordt het...euh...ligt er aan wat er in huis is, zoutenstengels, nu mini-tucjes, soms een boterham, soms een ijsje of een appel of druiven enz. |
Citaat:
Verder vind ik fruit en Cup-A-soup wel lekkere tussendoortjes |
Ik probeer geen tussendoortjes te eten. Alleen dat lukt niet erg, dus meestal neem ik snoep, fruit, crackertjes of plakken kaas.
|
Hmm appels, thee en cup-a-soup.. en op 'slechte' dagen koekjes, vooral met chocola:o.
|
|
Bapao, noodles/instant bami(en niet die van unox, jak, gewoon van de toko), chips, wat er in huis is.
|
poffertjes :cool:
|
een boterham
|
magnetronpatat (y)
|
Fruit of groente ... maar ik ben een beetje verslaafd :p
|
Een blik fruit.
|
chocola.
|
muesli-reep, fruit, chocola.....
|
een lekkere kitkat of een space.....
|
Muesli-repen!!!! Als ik intussen ergens verslaafd aan ben geworden... :) :o
|
ontbijtkoek, boterham, mueslireep
|
Chocola. Of course
|
pasta
een ei pasta soep pasta koek en natuurlijk pasta |
tosti, chips, rijstewafel (met pindakaas, jum :o) of gewoon een boterham (y)
|
chips. koekjes.
maar als ik origineel ben: een zoute tonijnsandwich :) en als ik lui ben laat ik popcorn bakken. ideale snack voor in de stad blijft natuurlijk de vietnamese loempia. |
noodles van de xenos...mjam :D
|
Broodje gezond (y)
|
uhm.....
wat in de kast ligt... chips koekjes blokjes kaas snoepjes en als ik op school ben... iets uit de automaat : snikker ofzo of ff milo: pak koeken,of chocola of chips, lolly's nou ja zoiets dus |
chips :)
|
BUMP!
ik heb een paar lekkere tussendoortjes ontdekt: - loempia! (zo`n grote van Mora voor de grote tussendoor-trek of zo`n kleinere van Beckers voor de gemiddelde tussendoor-trek) - ontbijtkoek met boter - mini-pizzaatje - kant_en_klare pannenkoekjes/poffertjes van de supermarkt - unox stevige soep voor 1 persoon - tosti! - rijstewafel - speculaas Iemand nog op originelere ideeën gekomen?:) |
ik pak altijd cream crackers met salami
of wat yoghurt |
oh ja, yoghurt ben ik ook een tijdje verslaafd aan geweest :S
|
cup-a-soep en veel fruit en dan die sultana of crackers..
|
Cup a soep
Appel En die pizza broodjes van bakkerij bart. |
brood (incl tosti's), fruit of vruchtgroenten, cupasoup
|
1 jaar en 7 maanden geleden had ik hier ook al gepost. :eek:
|
Citaat:
Maar ok, ik antwoord wel: Doordeweeks moet ik als ik trek heb fruit eten, een granaatappel, een kiwi, een mango... zoiets. Als ik dan nog steeds trek heb, vind ik dat het betekent dat ik honger heb en eet ik brood of crackers met iets. Op zaterdag geldt dit ook. Op zondag mag ik iets met chocolade of gezouten nootjes :) |
Wat een gigantische up.
|
jep.. ik had inspiratie :)
|
wat een up :s
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:30. |