![]() |
belasting terugvragen
weet iemand hoe dat zit, als je belasting terug kunt vragen???
ik weet niet waar ik moetbeginnen met zoeken naar zo'n tj-biljet en al helemaal niet wat ik dan moet invullen...... |
Citaat:
|
Je hebt nodig: het jaaroverzicht van je werkgever(s).
En dit programma: http://download.belastingdienst.nl/p...2/setup_ib.exe De dingen die je in moet vullen voor je aangifte komen overeen met de gegevens op het jaaroverzicht. Gewoon rustig kijken en invullen, dan kan er weinig fout gaan. Kom je er niet uit, druk dan op help. De electronische handtekening waaorm gevraagd wordt, zit in het afdrukmenu, wat onder een knop zit die verschijnt als je de hele aangifte helemaal hebt ingevuld. |
Voor wanneer moest dat eigenlijk opgestuurd worden??? Ik heb vandaag namelijk pas een T-biljet aangevraagd. Vorig jaar moest t voor 1 april, maar dit jaar heb ik daar nog niks van gehoord.
|
Citaat:
|
je kan het nu indd nog inleveren,..."officieel" ben je te laat, maar zoals Matrix21 al zei kan je het nog gewoon inleveren,...ik werk nl nu voor een tijdje bij de belastingdienst en daar krijgen we dus ook gewoon aangiften van 2001,...
*ziet soms wel hele rijke mensen daar*:) |
als je terug krijgt ben je nog niet te laat hoor alleen als je moet betalen had het voor 1 april gemoeten.
|
Citaat:
Zou nathalie wel moeten weten als ze bij de belastingsdienst werkt :o |
Citaat:
ik snap dus echt nie hoe dat zit met teruggeven etc,...zal ik wel te blond voor zijn;) |
Citaat:
En dat je blond bent kan je ook nix aan doen, als je maar lief bent :D |
Citaat:
ennuh,...of ik lief ben? hahah geen idee,...dat ga ik nie van mezelf zeggen,.. |
En hoelang duurt het ongeveer voor dat je het geld op je rekening krijgt? Ik heb nu al een tijd terug dat T-Biljet verstuurd
|
Maar moet je eigenlijk een T-biljet of een Tj-biljet invullen, ik heb namelijk een T-biljet aangevraagd, maar sommigen hebben het nu over Tj-biljet.....
|
jaa ik krijg veel geld terug! lalalalala! (niet echt een nuttige reply maar toch......lalalala)
|
Citaat:
Beter is gewoon het computerprogramma, dat alle formulieren vervangt. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:43. |