![]() |
stelling: alle lifestyles zijn een verrijking
Alle lifestyles (of hokjes) zijn een verrijking voor de samenleving. Door die verschillende stijlen heb je alle variatie die je maar wensen kan. Wie kijkt er wel eens die serie met de mall rats enzo ? :o
Of is er hier iemand die weet hoe iedereen zich moet gedragen en wie moeten we dan als voorbeeld zien? Foto's mogen.. |
Wat voor positieve werking hebben gothics op de samenleving?
|
Citaat:
(en dan kan je komen met 't feit dat ze later financieel bijdragen, maar op het sociale vlak zijn 't vaak lui met 'n elitaire kijk op 't leven en met de manieren van 'n boer tegenover een ieder die anders is. generaliseren is leuk :p) |
:d
|
ja
tis geweldig |
Citaat:
|
Sommige lifestyles dragen niks bij, breken eerder iets af. Bijvoorbeeld asociale 'swa'-gozertjes van 14 die met hun leipe gangstakleertjes proberen het boefje uit te hangen.
Hoewel, die zorgen natuurlijk later ook nog voor werk, omdat ze delicten gaan plegen en dan moet ik ze weer vervolgen aangezien ik dan officier van justitie ben. |
Citaat:
|
Citaat:
maar dit wilde ik gewoon even zeggen, het brandde al een tijdje op mn lippen namelijk.. :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Jeugddelinquent. :p
|
Citaat:
|
vOoRaL DaH oMmIn BoEhMlAuWaH tSjIlLlAh tRaNgA nIeUwE tAaL iS eEeN eEeN vErRriJkKinG
Hoe houden mensen dat vol!? |
Citaat:
Respect voor een ander is weer lekker ver te zoeken :r |
Citaat:
|
Citaat:
maar goed, ik ben geen gothicfan (vind het lelijk en word er zo triestig van), maar ik vind dat je in principe elke levenswijze moet accepteren als er geen schade toegebracht word aan anderen. |
Citaat:
|
hahaha wat een mensen hier...
|
Citaat:
Omdat ik gewoon vind dat je niet moet zeiken op anders mans lifestyle, dus op andermans LEVEN, ben ik meteen een 13jarig jochie? :r |
Citaat:
:D |
Citaat:
:r |
Citaat:
maar onderbouw het met iets zinnigs, en hoe je het zegt.. Er zit veel verschil tussen: "Wat voor positieve werking hebben gothics op de samenleving?" en "ik vind gothic niks" het eerste stamp je gewoon iest de grond in met een misselijke opmerking alsof het ene ziekte is.. dat tweede geef je meer een mening.. |
je hebt nix aan emo.. die lui doen nix en janken alleen.. we leven al in zon waterland :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
tja, jullie zullen het ook een keer niet allemaal eens zijn...
:rolleyes: |
Citaat:
janken?? ehh, juist... :confused: |
Ik vind het wel een verrijking. Heb je tenminste wat om naar te kijken (bedoel... ben vast niet de enige die om zich heen kijkt). Als er geen verschillende lifestyles zouden zijn zou t denk behoorlijk saai zijn...
|
Citaat:
't is trouwens wel een vrij achterlijke vraag 'wat voor positieve werking hebben gothics' maar ja ik neem aan dat het niet echt serieus bedoeld is |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:12. |