Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Sommige lifestyles dragen niks bij, breken eerder iets af. Bijvoorbeeld asociale 'swa'-gozertjes van 14 die met hun leipe gangstakleertjes proberen het boefje uit te hangen.
Hoewel, die zorgen natuurlijk later ook nog voor werk, omdat ze delicten gaan plegen en dan moet ik ze weer vervolgen aangezien ik dan officier van justitie ben. |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar goed, ik ben geen gothicfan (vind het lelijk en word er zo triestig van), maar ik vind dat je in principe elke levenswijze moet accepteren als er geen schade toegebracht word aan anderen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Omdat ik gewoon vind dat je niet moet zeiken op anders mans lifestyle, dus op andermans LEVEN, ben ik meteen een 13jarig jochie? :r |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar onderbouw het met iets zinnigs, en hoe je het zegt.. Er zit veel verschil tussen: "Wat voor positieve werking hebben gothics op de samenleving?" en "ik vind gothic niks" het eerste stamp je gewoon iest de grond in met een misselijke opmerking alsof het ene ziekte is.. dat tweede geef je meer een mening.. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
't is trouwens wel een vrij achterlijke vraag 'wat voor positieve werking hebben gothics' maar ja ik neem aan dat het niet echt serieus bedoeld is |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|