![]() |
Verliefd op mijn leraar
Hey,
Ik heb een groot probleem ik ben verliefd op een leraar. Hij is 22 en hij is mijn gymleraar.. Niemand weet het behalve 1 meisje maar die zit niet bij mij op school... Ik durf het niemand te vertellen maar ik ben bang dat iemand erachter komt wie heeft dit ook eens meegemaakt?!?! Help ik weet niet wat ik moet doen. Kusjes Anna HElp!!! :confused: |
Typisch.
Probeer hem te vergeten, want het wordt namelijk 3x niks. Ripper |
Citaat:
|
Je bent niet verliefd maar je wil gewoon je gevoelens kwijt. Zoek net als andere meisjes een niet te bereiken persoon om geöbsedeert op te raken, Jamai ofzo.
|
Citaat:
Ripper |
je meot het idd uit je hoofd zetten. met een leraar kan je niet gelukkig worden (okeej dit meen ik niet, maar ik weet wel zeker dat het vroeg of laat zijn consekwenties zou hebben).
verkering krijgen/zoenen oid is meer als/dan alleen de vlinders in je buik achterna lopen..... |
Haha, typisch :D
Jij bent 14, jij 22.... het zal nix worden. En zeker niet omdat hij je leraar is. Hij ziet jou gewoon als een leerling. Onbereikbare liefde! Zet hem uit je hoofd! Ga op zoek naar jongens van je eigen leeftijd! |
Hmmm....ik begin me toch af te vragen wat die jonge leraren hebben tegenwoordig.
|
moeilijk.. je moet hem vergeten, het kan namelijk echt nooooit iets worden tussen jullie (of pas als jij eindexamen gedaan hebt en hij niet meer je leraar is).. Een leraar en een leerling dat kan nu eenmaal niet, dat is strafbaar..
Maar goed, lekker zwijmelen kan wel.. ;) had ik maar een leuke gymleraar gehad :( heb je tenminste wat om te kijken tijdens de gymles ;) ajjj met tentamen wiskunde was er trouwens bij ons een erg leuke surveillant.. :eek: niet echt goed voor mijn tentamen, maarja :D |
Citaat:
|
Citaat:
Toch is dat zo. |
Citaat:
Bij ons op school is er ook eentje, geeft aardrijkskunde geloof ik, en die ziet er echt wel leuk uit.. Maar goed dat ik daar geen les van heb want dan zou er niet veel van mn examen terecht komen zal ik maar zeggen ;) hihi, nee hoor zo ernstig is het nou ook niet weer bij me.. hahah maar ja het is natuurlijk nooit weg als een leraar er leuk uit ziet, heb je iig iets als hij een saai verhaal aan het vertellen is... |
jaa...inderdaad jammer dat ik maar 1x in de week gym heb....!!!!!!
En dat ie op maandag en woensdag niet werkt..want ik zie hem bijna elke dag...*let er ook wel een beetje op :( * |
De kans dat dit gaan lukken is theoretisch 0. Hij is je leraar, je bent 8 jaar jonger, (hij heeft misschien al een relatie?)..
De enige optie is inderdaad wacht tot na je examen, als hij tenminste ook zoveel gevoelens voor jou heeft... Mijn advies: zet van je af en zoek leuke jongen uit je klas, of 3 klassen hoger/lager voor mijn part, DAT kan namelijk wel lukken. Succes nog.. |
Citaat:
Het is trouwens ook zou dat een meisje bij mij op school ook verliefd was op een leraar, ze hebben alleen maar geemaild en gewandeld en het is allemaal behoorlijk dramatisch afgelopen |
Ik zou hem uit je hoofd zetten, ik had vorig jaar een hele hechte vriendschap met mn lerares, zo hecht dat mensen dachten dat we een relatie hadden. Andere leraren hebben zovaak tegen ons allebei gezegt dat het niet kon, niet mocht bla bla dat het uiteindelijk ook kapot ging. Het kan denk ik wel, maar dan pas als een van jullie van school is. Op dit moment niet echt denk ik.
|
Zet hem maar uit je hoofd...het gaat niks worden tussen jullie en als je een beetje logisch nadenkt weet je dat zelf ook wel.
|
ik weet het ook eigenlijk wel maar ja...het is toch best moeilijk..en zeker iemand uit je hoofd zetten lukt NIET?? als iemand dat wel weet???
maar ff een foto: http://www.webpiraat.nl/uploads/post-18-1048875487.jpg |
Houd je gewoon wat meer met jim en anna bezig zou ik willen adviseren
|
Citaat:
|
nee....*zucht*
|
Meid, jij bent 14 en hij 22. Wat moet hij nou met een onervaren tienermeidje van 14, dat pas nét begint te puberen? Je leeft in een droomwereldje als je denkt dat hij wel iets met je wil. Het zou zijn carričre als leraar schaden, bovendien heeft hij wel wat anders aan z'n hoofd dan voor pedo uitgemaakt te worden.
Zet die vent uit je kop, ook al is hij nog zo lekker. Het kan *never nooit* wat worden met hem. Ripper (Typisch, dat meiden van 14 op hun leraar vallen... en dan zijn het nog bijna altijd gymleraren... (n) Stereotiep zeg... (n)) |
hij heeft inderdaad een leuk koppie..
maar ja, het kan niks worden dat weet jij zelf ook.. En als uit je hoofd zetten niet lukt, kun je toch gewoon lekker blijven zwijmelen over zn lekkere kontje, zn lieve oogjes, what so ever.. Ik bedoel er zijn zoveel meisjes die posters van onbereikbare sterren onderkwijlen, dus waarom zou jij niet een beetje mogen zwijmelen over die onbereikbare leraar.. maar toch, vergeten en verder kijken naar andere jongens is toch het beste, maarja best moeilijk als je elke week les van hem hebt.. :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vraag me trouwens af of iemand van 14 echt oprecht verliefd kan zijn, en echt oprecht van iemand kan houden. Is dit misschien niet gewoon lust? Of misschien ben je een beetje in de war en dénk je dat je verliefd op hem bent, terwijl dat helemaal niet zo is. In ieder geval vind ik dit een beetje een nutteloos topic... irriteert me ook een beetje... Forumbazen, misschien kan er een slotje op, a.u.b.? Ripper |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:49. |