Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-03-2003, 18:53
Jim+AnnaFan
Jim+AnnaFan is offline
Hey,
Ik heb een groot probleem ik ben verliefd op een leraar.
Hij is 22 en hij is mijn gymleraar..
Niemand weet het behalve 1 meisje maar die zit niet bij mij op school... Ik durf het niemand te vertellen maar ik ben bang dat iemand erachter komt wie heeft dit ook eens meegemaakt?!?!
Help ik weet niet wat ik moet doen.
Kusjes Anna HElp!!!
Oud 27-03-2003, 19:46
Severus
Severus is offline
Typisch.

Probeer hem te vergeten, want het wordt namelijk 3x niks.

Ripper
Oud 27-03-2003, 19:48
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Ripper schreef op 27-03-2003 @ 20:46:
Typisch.

Probeer hem te vergeten, want het wordt namelijk 3x niks.

Ripper
Behalve dat zou het, mocht je evt zoenen oid, strafbaar zijn en kan hij in behoorlijke problemen komen, en jij ook als het geen goede vent blijkt te zijn...
Oud 27-03-2003, 21:01
AtHell
AtHell is offline
Je bent niet verliefd maar je wil gewoon je gevoelens kwijt. Zoek net als andere meisjes een niet te bereiken persoon om geöbsedeert op te raken, Jamai ofzo.
Oud 27-03-2003, 21:05
Severus
Severus is offline
Citaat:
AtHell schreef op 27-03-2003 @ 22:01:
Zoek net als andere meisjes een niet te bereiken persoon om geöbsedeert op te raken, Jamai ofzo.
Nee, niet Jamai, man, je ziet toch dat ze wild van Jim is!

Ripper
Oud 27-03-2003, 21:54
load_harmony
load_harmony is offline
je meot het idd uit je hoofd zetten. met een leraar kan je niet gelukkig worden (okeej dit meen ik niet, maar ik weet wel zeker dat het vroeg of laat zijn consekwenties zou hebben).

verkering krijgen/zoenen oid is meer als/dan alleen de vlinders in je buik achterna lopen.....
Oud 28-03-2003, 09:46
Loezzel
Loezzel is offline
Haha, typisch
Jij bent 14, jij 22.... het zal nix worden. En zeker niet omdat hij je leraar is. Hij ziet jou gewoon als een leerling.
Onbereikbare liefde!