Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-03-2003, 18:53
Jim+AnnaFan
Jim+AnnaFan is offline
Hey,
Ik heb een groot probleem ik ben verliefd op een leraar.
Hij is 22 en hij is mijn gymleraar..
Niemand weet het behalve 1 meisje maar die zit niet bij mij op school... Ik durf het niemand te vertellen maar ik ben bang dat iemand erachter komt wie heeft dit ook eens meegemaakt?!?!
Help ik weet niet wat ik moet doen.
Kusjes Anna HElp!!!
Oud 27-03-2003, 19:46
Severus
Severus is offline
Typisch.

Probeer hem te vergeten, want het wordt namelijk 3x niks.

Ripper
Oud 27-03-2003, 19:48
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Ripper schreef op 27-03-2003 @ 20:46:
Typisch.

Probeer hem te vergeten, want het wordt namelijk 3x niks.

Ripper
Behalve dat zou het, mocht je evt zoenen oid, strafbaar zijn en kan hij in behoorlijke problemen komen, en jij ook als het geen goede vent blijkt te zijn...
Oud 27-03-2003, 21:01
AtHell
AtHell is offline
Je bent niet verliefd maar je wil gewoon je gevoelens kwijt. Zoek net als andere meisjes een niet te bereiken persoon om geöbsedeert op te raken, Jamai ofzo.
Oud 27-03-2003, 21:05
Severus
Severus is offline
Citaat:
AtHell schreef op 27-03-2003 @ 22:01:
Zoek net als andere meisjes een niet te bereiken persoon om geöbsedeert op te raken, Jamai ofzo.
Nee, niet Jamai, man, je ziet toch dat ze wild van Jim is!

Ripper
Oud 27-03-2003, 21:54
load_harmony
load_harmony is offline
je meot het idd uit je hoofd zetten. met een leraar kan je niet gelukkig worden (okeej dit meen ik niet, maar ik weet wel zeker dat het vroeg of laat zijn consekwenties zou hebben).

verkering krijgen/zoenen oid is meer als/dan alleen de vlinders in je buik achterna lopen.....
Oud 28-03-2003, 09:46
Loezzel
Loezzel is offline
Haha, typisch
Jij bent 14, jij 22.... het zal nix worden. En zeker niet omdat hij je leraar is. Hij ziet jou gewoon als een leerling.
Onbereikbare liefde!
Zet hem uit je hoofd!
Ga op zoek naar jongens van je eigen leeftijd!
Oud 28-03-2003, 11:01
japie
japie is offline
Hmmm....ik begin me toch af te vragen wat die jonge leraren hebben tegenwoordig.
Oud 28-03-2003, 13:02
PardonMe
PardonMe is offline
moeilijk.. je moet hem vergeten, het kan namelijk echt nooooit iets worden tussen jullie (of pas als jij eindexamen gedaan hebt en hij niet meer je leraar is).. Een leraar en een leerling dat kan nu eenmaal niet, dat is strafbaar..
Maar goed, lekker zwijmelen kan wel..

had ik maar een leuke gymleraar gehad heb je tenminste wat om te kijken tijdens de gymles

ajjj met tentamen wiskunde was er trouwens bij ons een erg leuke surveillant.. niet echt goed voor mijn tentamen, maarja
Oud 28-03-2003, 13:04
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 27-03-2003 @ 20:48:
Behalve dat zou het, mocht je evt zoenen oid, strafbaar zijn en kan hij in behoorlijke problemen komen, en jij ook als het geen goede vent blijkt te zijn...
Zoenen al strafbaar? je kan het ook overdrijven... maar als ik jou was zou ik hem idd vergeten....
Met citaat reageren
Oud 28-03-2003, 13:11
Verwijderd
Citaat:
Alex schreef op 28-03-2003 @ 14:04:
Zoenen al strafbaar? je kan het ook overdrijven...

Toch is dat zo.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2003, 13:16
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
japie schreef op 28-03-2003 @ 12:01:
Hmmm....ik begin me toch af te vragen wat die jonge leraren hebben tegenwoordig.
tja dr zitten best leuke jongens bij hoor
Bij ons op school is er ook eentje, geeft aardrijkskunde geloof ik, en die ziet er echt wel leuk uit..
Maar goed dat ik daar geen les van heb want dan zou er niet veel van mn examen terecht komen zal ik maar zeggen

hihi, nee hoor zo ernstig is het nou ook niet weer bij me.. hahah maar ja het is natuurlijk nooit weg als een leraar er leuk uit ziet, heb je iig iets als hij een saai verhaal aan het vertellen is...
Oud 28-03-2003, 13:36
Jim+AnnaFan
Jim+AnnaFan is offline
jaa...inderdaad jammer dat ik maar 1x in de week gym heb....!!!!!!
En dat ie op maandag en woensdag niet werkt..want ik zie hem bijna elke dag...*let er ook wel een beetje op *

Laatst gewijzigd op 28-03-2003 om 21:06.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2003, 13:40
The0
The0 is offline
De kans dat dit gaan lukken is theoretisch 0. Hij is je leraar, je bent 8 jaar jonger, (hij heeft misschien al een relatie?)..

De enige optie is inderdaad wacht tot na je examen, als hij tenminste ook zoveel gevoelens voor jou heeft...

Mijn advies: zet van je af en zoek leuke jongen uit je klas, of 3 klassen hoger/lager voor mijn part, DAT kan namelijk wel lukken.

Succes nog..
Met citaat reageren
Oud 28-03-2003, 14:47
lucy48
lucy48 is offline
Citaat:
Jim+AnnaFan schreef op 27-03-2003 @ 19:53:
Hey,
Ik heb een groot probleem ik ben verliefd op een leraar.
Hij is 22 en hij is mijn gymleraar..
Niemand weet het behalve 1 meisje maar die zit niet bij mij op school... Ik durf het niemand te vertellen maar ik ben bang dat iemand erachter komt wie heeft dit ook eens meegemaakt?!?!
Help ik weet niet wat ik moet doen.
Kusjes Anna HElp!!!
Ik ken een leraar bij ons op school die vroeger les heeft gegeven aan zijn vrouw. Ze zijn verliefd op elkaar geworden terwijl hij haar les gaf. Zij is toch heel wat jaartjes jonger dan hij. Het kán dus wel, maar zij was toen al minstens een jaar of 17. Ik denk dat het van jou maar tijdelijk is aangezien je pas 14 bent, Ik denk dat je hem het beste kunt zien als een acteur/zanger die je toch nooit kunt bereiken, leuk om naar te kijken, maar wordt verder niets. Zou je wat met hem willen hebben eigelijk, want het lijkt me toch vreemd, een meisje van 14 met een jongen van 22. Op latere leeftijd is dit niet zo'n groot leeftijsverschil, maar nu lijkt me het niet dat een jongen van 22 met een meisje van 14 zou willen/kunnen gaan.
Het is trouwens ook zou dat een meisje bij mij op school ook verliefd was op een leraar, ze hebben alleen maar geemaild en gewandeld en het is allemaal behoorlijk dramatisch afgelopen
Met citaat reageren
Oud 28-03-2003, 15:01
Anouk4life
Anouk4life is offline
Ik zou hem uit je hoofd zetten, ik had vorig jaar een hele hechte vriendschap met mn lerares, zo hecht dat mensen dachten dat we een relatie hadden. Andere leraren hebben zovaak tegen ons allebei gezegt dat het niet kon, niet mocht bla bla dat het uiteindelijk ook kapot ging. Het kan denk ik wel, maar dan pas als een van jullie van school is. Op dit moment niet echt denk ik.
Oud 28-03-2003, 16:49
soffietje
soffietje is offline
Zet hem maar uit je hoofd...het gaat niks worden tussen jullie en als je een beetje logisch nadenkt weet je dat zelf ook wel.
Oud 28-03-2003, 20:53
Jim+AnnaFan
Jim+AnnaFan is offline
ik weet het ook eigenlijk wel maar ja...het is toch best moeilijk..en zeker iemand uit je hoofd zetten lukt NIET?? als iemand dat wel weet???
maar ff een foto:
Oud 28-03-2003, 23:25
lucy48
lucy48 is offline
Houd je gewoon wat meer met jim en anna bezig zou ik willen adviseren
Met citaat reageren
Oud 29-03-2003, 02:32
soffietje
soffietje is offline
Citaat:
Jim+AnnaFan schreef op 28-03-2003 @ 21:53:
ik weet het ook eigenlijk wel maar ja...het is toch best moeilijk..en zeker iemand uit je hoofd zetten lukt NIET?? als iemand dat wel weet???
maar ff een foto:
[afbeelding]
is dat hem? hij heeft echt een leuk koppie maar toch...niet aan beginnen
Oud 29-03-2003, 07:52
Jim+AnnaFan
Jim+AnnaFan is offline
nee....*zucht*
Oud 29-03-2003, 09:52
Severus
Severus is offline
Meid, jij bent 14 en hij 22. Wat moet hij nou met een onervaren tienermeidje van 14, dat pas nét begint te puberen? Je leeft in een droomwereldje als je denkt dat hij wel iets met je wil. Het zou zijn carrière als leraar schaden, bovendien heeft hij wel wat anders aan z'n hoofd dan voor pedo uitgemaakt te worden.

Zet die vent uit je kop, ook al is hij nog zo lekker. Het kan *never nooit* wat worden met hem.

Ripper

(Typisch, dat meiden van 14 op hun leraar vallen... en dan zijn het nog bijna altijd gymleraren... Stereotiep zeg... )
Oud 29-03-2003, 13:12
PardonMe
PardonMe is offline
hij heeft inderdaad een leuk koppie..
maar ja, het kan niks worden dat weet jij zelf ook.. En als uit je hoofd zetten niet lukt, kun je toch gewoon lekker blijven zwijmelen over zn lekkere kontje, zn lieve oogjes, what so ever..
Ik bedoel er zijn zoveel meisjes die posters van onbereikbare sterren onderkwijlen, dus waarom zou jij niet een beetje mogen zwijmelen over die onbereikbare leraar..

maar toch, vergeten en verder kijken naar andere jongens is toch het beste, maarja best moeilijk als je elke week les van hem hebt..
Oud 29-03-2003, 17:30
Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Ripper scheef:
Je leeft in een droomwereldje als je denkt dat hij wel iets met je wil .
Aaaah, helemaal goed verwoord
Oud 29-03-2003, 18:40
Jim+AnnaFan
Jim+AnnaFan is offline
Citaat:
Loezzel schreef op 29-03-2003 @ 18:30:
Aaaah, helemaal goed verwoord
ik denk helemaal niet dat ie iets met mij wil!!!
Oud 29-03-2003, 22:37
Severus
Severus is offline
Citaat:
Jim+AnnaFan schreef op 29-03-2003 @ 19:40:
ik denk helemaal niet dat ie iets met mij wil!!!
Nou, wat zit je hier dan nog te zeuren?! Het lijkt namelijk wel dat je op zoiets zit te hopen... nogmaals, vergeet hem. Het is vast niet makkelijk, maar je komt er wel overheen. Je gaat niet dood, hoor, je wereld eindigt heus niet bij hem.

Ik vraag me trouwens af of iemand van 14 echt oprecht verliefd kan zijn, en echt oprecht van iemand kan houden. Is dit misschien niet gewoon lust? Of misschien ben je een beetje in de war en dénk je dat je verliefd op hem bent, terwijl dat helemaal niet zo is.

In ieder geval vind ik dit een beetje een nutteloos topic... irriteert me ook een beetje... Forumbazen, misschien kan er een slotje op, a.u.b.?

Ripper
Oud 29-03-2003, 23:20
Verwijderd
Citaat:
Ripper schreef op 29-03-2003 @ 23:37:
Nou, wat zit je hier dan nog te zeuren?! Het lijkt namelijk wel dat je op zoiets zit te hopen... nogmaals, vergeet hem. Het is vast niet makkelijk, maar je komt er wel overheen. Je gaat niet dood, hoor, je wereld eindigt heus niet bij hem.

Ik vraag me trouwens af of iemand van 14 echt oprecht verliefd kan zijn, en echt oprecht van iemand kan houden. Is dit misschien niet gewoon lust? Of misschien ben je een beetje in de war en dénk je dat je verliefd op hem bent, terwijl dat helemaal niet zo is.

In ieder geval vind ik dit een beetje een nutteloos topic... irriteert me ook een beetje... Forumbazen, misschien kan er een slotje op, a.u.b.?

Ripper
Op je veertiende kun je wel verliefd zijn, zelfs zonder lust *kende lust pas tegen haar vijftiende* En ik wás me toch verliefd...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten