Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ripper
|
![]() |
je meot het idd uit je hoofd zetten. met een leraar kan je niet gelukkig worden (okeej dit meen ik niet, maar ik weet wel zeker dat het vroeg of laat zijn consekwenties zou hebben).
verkering krijgen/zoenen oid is meer als/dan alleen de vlinders in je buik achterna lopen.....
|
moeilijk.. je moet hem vergeten, het kan namelijk echt nooooit iets worden tussen jullie (of pas als jij eindexamen gedaan hebt en hij niet meer je leraar is).. Een leraar en een leerling dat kan nu eenmaal niet, dat is strafbaar..
Maar goed, lekker zwijmelen kan wel.. ![]() had ik maar een leuke gymleraar gehad ![]() ![]() ajjj met tentamen wiskunde was er trouwens bij ons een erg leuke surveillant.. ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Bij ons op school is er ook eentje, geeft aardrijkskunde geloof ik, en die ziet er echt wel leuk uit.. Maar goed dat ik daar geen les van heb want dan zou er niet veel van mn examen terecht komen zal ik maar zeggen ![]() hihi, nee hoor zo ernstig is het nou ook niet weer bij me.. hahah maar ja het is natuurlijk nooit weg als een leraar er leuk uit ziet, heb je iig iets als hij een saai verhaal aan het vertellen is...
|
![]() |
De kans dat dit gaan lukken is theoretisch 0. Hij is je leraar, je bent 8 jaar jonger, (hij heeft misschien al een relatie?)..
De enige optie is inderdaad wacht tot na je examen, als hij tenminste ook zoveel gevoelens voor jou heeft... Mijn advies: zet van je af en zoek leuke jongen uit je klas, of 3 klassen hoger/lager voor mijn part, DAT kan namelijk wel lukken. Succes nog.. |
![]() |
||
Citaat:
Het is trouwens ook zou dat een meisje bij mij op school ook verliefd was op een leraar, ze hebben alleen maar geemaild en gewandeld en het is allemaal behoorlijk dramatisch afgelopen |
![]() |
|
Ik zou hem uit je hoofd zetten, ik had vorig jaar een hele hechte vriendschap met mn lerares, zo hecht dat mensen dachten dat we een relatie hadden. Andere leraren hebben zovaak tegen ons allebei gezegt dat het niet kon, niet mocht bla bla dat het uiteindelijk ook kapot ging. Het kan denk ik wel, maar dan pas als een van jullie van school is. Op dit moment niet echt denk ik.
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Meid, jij bent 14 en hij 22. Wat moet hij nou met een onervaren tienermeidje van 14, dat pas nét begint te puberen? Je leeft in een droomwereldje als je denkt dat hij wel iets met je wil. Het zou zijn carrière als leraar schaden, bovendien heeft hij wel wat anders aan z'n hoofd dan voor pedo uitgemaakt te worden.
Zet die vent uit je kop, ook al is hij nog zo lekker. Het kan *never nooit* wat worden met hem. Ripper (Typisch, dat meiden van 14 op hun leraar vallen... en dan zijn het nog bijna altijd gymleraren... ![]() ![]()
|
hij heeft inderdaad een leuk koppie..
maar ja, het kan niks worden dat weet jij zelf ook.. En als uit je hoofd zetten niet lukt, kun je toch gewoon lekker blijven zwijmelen over zn lekkere kontje, zn lieve oogjes, what so ever.. Ik bedoel er zijn zoveel meisjes die posters van onbereikbare sterren onderkwijlen, dus waarom zou jij niet een beetje mogen zwijmelen over die onbereikbare leraar.. maar toch, vergeten en verder kijken naar andere jongens is toch het beste, maarja best moeilijk als je elke week les van hem hebt.. ![]()
||
Citaat:
Ik vraag me trouwens af of iemand van 14 echt oprecht verliefd kan zijn, en echt oprecht van iemand kan houden. Is dit misschien niet gewoon lust? Of misschien ben je een beetje in de war en dénk je dat je verliefd op hem bent, terwijl dat helemaal niet zo is. In ieder geval vind ik dit een beetje een nutteloos topic... irriteert me ook een beetje... Forumbazen, misschien kan er een slotje op, a.u.b.? Ripper
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||