![]() |
Zonder reden
Zonder reden,
Laat je niks van je horen. Zonder reden, Ging jij mijn leven verstoren. Zonder reden, Kwam er een eind aan. Zonder een reden, Laat je me hier staan. Zonder reden, Zit ik hier nu te wachten, op antwoord van jou. Zonder reden, Is het de vraag of ik het je vergeven zou. Nu nog zonder reden, Zit ik te denken, hoe jij je voelt. En met een reden, Had je het misschien wel anders bedoelt. |
'k vind het een beetje te gerijmd...er is duidelijk naar rijmwoorden gezocht, daardoor zijn sommige regels te standaard (vind ik) en loopt het niet overal even mooi. Zonde, want het zou best een goed gedicht kunnen zijn, denk ik. Het aantal 'zonder rede' is ook wat teveel van het goede, het kan mooi staan, maar ik vind het hier een beetje storend, sorry. Je hebt ook 5 keer 'zonder rede' en dan opeens één keer 'zonder een rede', misschien heeft het een reden...maar misschien ook niet... De laatste strofe vind ik wel een mooie en goede afsluiting van het gedicht. Misschien kun je eens proberen een gedicht te schrijven dat niet rijmt? Of minder? Een gedicht hoeft nl niet per se te rijmen. Laat je ajb niet ontmoedigen door mijn reply. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:07. |