Citaat:
Nothing schreef op 29-03-2003 @ 10:45:
Nee doe ik ook niet. Mijn andere gedichten de meeste ervan rijmen ook niet maar dit hele gedicht heeft ook een reden (maar das persoonlijk) Maar daarom heb ik ook die laatste strofe zo gedaan. Kijk het is wat ik er van maak en ik vind uhm (doordat ik de reden weet) heel goed maar ik snap wat je bedoelt, iedereen maakt gedichten op zijn/haar manier...
|
Hmm, tuurlijk maakt iedereen gedichten op zijn/haar manier. Alleen je post je gedicht hier om meningen van anderen te horen, lijkt me, en dus geef ik mijn mening. Als jij denkt 'hij is perfect, enz.' dan zou je hem eigenlijk niet eens hoeven posten, alleen om hem aan anderen te laten lezen, maar verder niet. Ik vind dat gedichten ook zonder de reden te weten mooi 'moeten' zijn...zodat niet alleen de persoon die hem geschreven heeft hem mooi vindt ed, maar anderen ook. Maar dat is mijn mening.

Natuurlijk kun en mag jij er anders over denken. Het is jouw gedicht en je moet het doen zoals jij het wilt, ik geef alleen mijn mening, want oa daarvoor is het forum.