![]() |
Beroemdheden
Ok, hij is alweer een tijd niet geweest, en iedereen wil er graag over vertellen, dus:
wat voor beroemdheden wonen er in jouw buurt? of welke beroemdheden heb jij weleens ontmoet? Vertel vertel !! ;) |
Marianne Timmer woont hier in de buurt, maar ik heb haar nog nooit gezien.
|
Ludo en Janine zijn de buren van goede vrienden van ons..wel grappig
Ryan van den Acker (musicalster, speelt hoofdrol in REX, alternate van Pia Douwes in Elisabeth etc.) In mijn buurt? Irene Moors dacht ik en Judith de Klein ofzo... |
Stevie Brown
die ene Heineken ontvoerder Sem Klepper (naja woondé) |
Bij ons woont niemand. En het maakt mij weinig uit.
|
willeke alberti ! die woont een paar huizen verderop zie haar alleen nooit
en die shit allemaal tja ik woon in 't Gooi:rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb Malcolm van Malcolm in the middle ontmoet en Carmen Electra gezien. Guus Meeuwis, Xander de Buisonje en Pieter van den Hoogenband gezien.. |
De zanger van BurnWood woont een paar straten verderop :D:D:D
|
Van Anita Witzier (van de tv-programma's "Hints" en "Memories" bijvoorbeeld) en Hans Smit (van het jeugdjournaal) weet ik dat ze in dezelfde woonplaats als ik wonen.
Welke beroemdheden ik heb ontmoet laat ik hier maar even achterwege, dat zijn er vrij veel namelijk. |
HARRY VERKAMPEN meesterfraudeur eerste kalsse
en een of ander gokautomaten maffioso |
BRITNEY SPEARS!!
na jah, eigenlijk een slap aftreksel daarvan (buurmeisje) uhmmmmm eigenlijk wonen er geen bekende mensen hier in de buurt.. dat zal dan wel komen omdat aalsmeer zo ver weg is ;) |
Citaat:
|
niemand.. welke beroemdheid gaat er nou in Vorden wonen? :p
ow wacht.. de maakster van Zwiebertje woont hier :D maar das van vroeger.. En de zangeres van Within Temptation woont in Zutphen.. maar kzou niet weten waar. |
frank boeijen en willebrord frequin kwamen uit nijmegen...
*trots*... :rolleyes: |
Citaat:
|
Ow ik haat deze opschep topics :rolleyes:
|
Citaat:
En hoe dat komt? 1) mijn vader werkt bij de televisie 2) heb in de PC hoofdstraat gewerkt. Heb ook Wesley Snipes gezien, Brad Pitt, en nog wel een paar, Wesley is trouwens een zeer releaxte gozer! |
heerlijk toch? een keer kijken hoe iedereen opschept:D
Ik ga zelf ook meedoen trouwens ik heb zaterdag Pim Fortuyn gezien, in z'n huis. Leuk hè? ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Jij woont in landsmeer???? |
ik heb ontmoet:
Ruud van Nistelrooy Ankie van Grunsven Robbie Wieleart Mark Huizinga Blof die boxer met die dikke neus |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
gezien: willem wever en johnny kraaikamp
gesproken:nance en anouk, guus meeuwis en die 2 valse dozen van het songfestival uuuh die dikke gast van de bol reclame familie: klazien uit zalk (dat ouwe vrouwtje met haar kruiden en haar katten) :D :D |
Citaat:
|
ze zeggen dat silvanna ex-tmf hier woont
maar ik heb haar nog niet gezien woon hier nog maar net |
Citaat:
|
Citaat:
|
regillio tuur
|
Citaat:
|
Citaat:
Verder Within Temptation, al hoor ik nu weer dat dat in de buurt van zit.. Nou ja.. |
Danielle Overgaag heeft twee dorpen verderop gewoond (zo het schijnt), de zus van nico (eigen huis en tuin) schijnt een straat verderop te wonen, Monica ("bekend" van vroeger (80s, had een hitje of 2 ofzo)) is nederlands lerares bij mij op school..
Verder... Weet ik het neit echt :confused: |
Citaat:
Zeg me waar je woont, dan koop ik daar meteen een huis! De zus van Nico, echt helemaal te gek!!! WOW!! |
Citaat:
Ja euh.. Familie van mocht toch ook? |
Tuurlijk, jij wel hoor..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
emile ratelband:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
en daar ben ik zeker niet blij mee :mad: :mad: |
Citaat:
Maar het leuke was dat ik daardoor wel in de krant en op tv was :D Heb ik lekker opgeschept over dat ik Adje heb gesproken :rolleyes:, of je dat opscheppen kunt noemen... meer heel zielig voor mij ...:D |
best wel bekende film geworden in het buitenland;
la fabuleux destin de amelie poulin met die poster van dat hele witte meisje met kort zwart haar. Zij woont verderop bij me in de straat, ben haar al vaker tegengekomen en ze is onwijs aardig! Kan heel goed engels:) ze woont het trouwens niet altijd, 4 maanden in het jaar ofzo. Maar er lopen hier telkens touristen bij ons rond omdat ze haar huis willen zien... ik heb marco borsato en zijn vrouw, linda de mol, frank de boer, natalie portman, en dat meisje van the beach (damn, ben vergeten hoe ze heet...iets met een L) wel eens ontmoet! Alleen met frank de boer en natalie portman, gepraat...verder alleen gezien. |
Gerard Cox woont hier vlakbij, zomers rij ik er altijd langs als ik naar het zwembad fiets :)
|
marc overmars heeft hier gewoont en zn ouders wonen hier nog steeds.
Hoe heet die schaatser, gerard van velde woont in Heerde waar ik op school zit. |
Citaat:
verder ken ik of heb ik ontmoet: Marco van Basten Johan Cruiff Ronald Koeman Renée van tmf Jeroen Post Birgit Schuurman Tiger Woods Bruni Heineken (Helen Helmink vroeger uit goede tijden) Manuela Kemp Robert ten Brink Ruud Gullit vast nog wel een paar...:rolleyes: |
mijn stiefoom woont tegenover madonna
en karen venhuizen zit bij mij op school |
Citaat:
Het is Bruni Heinke hoor, alcoholist... :D |
Citaat:
|
Citaat:
ach we bedoelen dezelfde nietwaar?;) |
Citaat:
Verder geloof ik niet dat hier nog ergens BNers wonen... ja, Willy Batenburg schuifelde hier wel eens rond, maar die is ook al dood :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:38. |