Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
En hoe dat komt? 1) mijn vader werkt bij de televisie 2) heb in de PC hoofdstraat gewerkt. Heb ook Wesley Snipes gezien, Brad Pitt, en nog wel een paar, Wesley is trouwens een zeer releaxte gozer!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Danielle Overgaag heeft twee dorpen verderop gewoond (zo het schijnt), de zus van nico (eigen huis en tuin) schijnt een straat verderop te wonen, Monica ("bekend" van vroeger (80s, had een hitje of 2 ofzo)) is nederlands lerares bij mij op school..
Verder... Weet ik het neit echt ![]()
||
Citaat:
Zeg me waar je woont, dan koop ik daar meteen een huis! De zus van Nico, echt helemaal te gek!!! WOW!!
||
Citaat:
Ja euh.. Familie van mocht toch ook?
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Maar het leuke was dat ik daardoor wel in de krant en op tv was ![]() Heb ik lekker opgeschept over dat ik Adje heb gesproken ![]() ![]()
|
best wel bekende film geworden in het buitenland;
la fabuleux destin de amelie poulin met die poster van dat hele witte meisje met kort zwart haar. Zij woont verderop bij me in de straat, ben haar al vaker tegengekomen en ze is onwijs aardig! Kan heel goed engels ![]() ik heb marco borsato en zijn vrouw, linda de mol, frank de boer, natalie portman, en dat meisje van the beach (damn, ben vergeten hoe ze heet...iets met een L) wel eens ontmoet! Alleen met frank de boer en natalie portman, gepraat...verder alleen gezien.
||
Citaat:
![]() verder ken ik of heb ik ontmoet: Marco van Basten Johan Cruiff Ronald Koeman Renée van tmf Jeroen Post Birgit Schuurman Tiger Woods Bruni Heineken (Helen Helmink vroeger uit goede tijden) Manuela Kemp Robert ten Brink Ruud Gullit vast nog wel een paar... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het is Bruni Heinke hoor, alcoholist... ![]()
||
Citaat:
![]() Verder geloof ik niet dat hier nog ergens BNers wonen... ja, Willy Batenburg schuifelde hier wel eens rond, maar die is ook al dood ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Je wordt morgen wakker en je bent beroemd. Missy | 39 | 07-09-2008 04:50 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Engelse schrijfopdr. wat is er vervelend aan beroemd zijn? Vlinderr | 13 | 16-11-2004 21:23 | |
Lifestyle |
Kleding van beroemdheden. Verwijderd | 53 | 20-12-2003 20:52 | |
De Kantine |
beroemd/bekend SQUARE | 23 | 20-12-2002 22:26 | |
De Kantine |
Beroemdheden spotten Amidala | 13 | 30-06-2002 11:34 | |
De Kantine |
Vind jij dat beroemdheden recht op privacy hebben? Verwijderd | 26 | 24-05-2002 03:03 |