Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   De Kantine (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=15)
-   -   steek je rechterhand omhoog, steek je linkerhand omhoog (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=427570)

italianboy 11-04-2002 18:59

steek je rechterhand omhoog, steek je linkerhand omhoog

daar sta je dan, idioot; kijk hoe je erbij staat ! :eek:

hoe ver ga jij met publiek om je heen?

ik wil anekdotes :D

Paige 11-04-2002 19:02

uh ja? :confused:
hoe ver ik ga met het publiek?
ooh jee, ik voel me dom.. :o

italianboy 11-04-2002 19:03

ik heb een keer als obelix rodgelopen :o

gelukkig herkende niemand me :D

Roos 11-04-2002 19:03

Hou iemands ene hand vast en vraag of diegene met de buitenkant van de andere hand de grond aan wil raken. En dan keihard roepen: Kom maar aapje!

Die is mooiiii

miro 11-04-2002 19:04

ehm, kan wel ver gaan, ik hou van aandacht. Kan alleen even geen anekdote verzinnen. Alleen dat ik om 2 uur s nachts een hele bus vol mensen zo ver heb gekregen om het Nederlandse Volkslied te zingen ( ik had de microfoon :o)

italianboy 11-04-2002 19:06

Citaat:

miro schreef:
ehm, kan wel ver gaan, ik hou van aandacht. Kan alleen even geen anekdote verzinnen. Alleen dat ik om 2 uur s nachts een hele bus vol mensen zo ver heb gekregen om het Nederlandse Volkslied te zingen ( ik had de microfoon :o)
mensen zoals jij kots ik uit :o

GA ZITTEN, TROEL(voor t forum gebruik ik dit woord maar:p) zou ik door de bus hebben geroepen

miro 11-04-2002 19:13

Citaat:

italianboy schreef:

Dank je :rolleyes:, ach je soms doe je rare dingen.

Jones 11-04-2002 19:14

als ik in een stad ben waar niemand me kent maakt het me echt helemaal nix uit...in me woonplaats een stuk rustiger...krijg je meteen weer gezeur de volgende dag..op school juist weer erg raar...daar boeit het me weinig wat ze van me denken..
en ja..me school staat wel in me woonplaats...wazig he :)

Michael 11-04-2002 19:15

jaah

Shock 11-04-2002 19:42

Nah zoals iedereen inmiddels wel weet ben ik dus roadie bij BurnWood (rockbandje). De bandleden zelf doen altijd rare kleding aan en aparte haardracht enzo, dus ik moet ook altijd gek doen (ik heb bijvoorbeeld eens een pippi langkous kapsel gehad, of een soort van teletubbie antenne op m'n hoofd... iedereen vond het wel leuk :))

Sjied No Clue 11-04-2002 19:55

Ehh, ik let meestal niet zo op de mensen om me heen.. Ik doe wat ik wil. Dus gewoon lol maken tijdens het uitgaan. En dus echt dansen (niet zo van mijn ene been op mijn ander huppen). EN soms stampen:o

En als ik de behoefte voel om te gaan huppelen of schreeuwen, dan doe ik dat. En als ik ongesteld ben en ik wil er over praten en er zit een jongen bij dan schaam ik me daar niet voor. Ik doe wat ik wil, met en zonder publiek.

Wat ik niet zou doen is zonder kleertjes :o:o:o

(maar dat is het denk ik wel)

Onlyme 11-04-2002 19:56

Citaat:

italianboy schreef:

ik als wereldbol :D

KazzZ 11-04-2002 19:57

Citaat:

italianboy schreef:

GA ZITTEN, TROEL(voor t forum gebruik ik dit woord maar:p) zou ik door de bus hebben geroepen

:D joh, leuk toch :p

Monica 11-04-2002 20:14

In de stad langs de kant van de winkelstraat met een paar vriendinnen onze kindersurprise-eieren opeten en de surprises in elkaar zetten.. maar ja das nog niet zo wereldvreemd :)

Luca 11-04-2002 20:25

Bellen blazen en liedjes zingen midden op het marktplein, of midden op dat zelfde marktplein lichamen tekenen met stoepkrijt of huppelen en zingen door de aula van school. :D :)

bubbeltjes 11-04-2002 20:40

Citaat:

italianboy schreef:

Ze heeft anders wel die hele bus zo ver gekregen :p

Says enough :D

Xia 12-04-2002 13:48

whaaa een keer waren we met school naar Keulen, en we hadden allemaal kerstmutsen gekocht en we zaten daar in die drukke winkelstraat allemaal liedjes over straat te gillen en keivaag te doen:D

(et leuke waz dat er toen een vent aankwam van de krant diej ons op de foto wilde hebben:D)

Methuselah 12-04-2002 13:51

niet ver, maak me niet graag belachelijk, kwacht eerst af wat de rest doet, en dan zie ik wel :)

*ilon@* 13-04-2002 12:37

Mmmh.. midden in de aula op un tafel staan ruziej maken omdat me "vriendin" vreemd gegaan was met un ander meissiej :D :p

Offuhm.. De lap kiss dansuh over de muurtjuz in de aula.. :o :p

Midden in de stad mensen de klompendans proberen te leren.. :o :D :p

Dronken lopen te doewn op de kermis omdat we teveel oliebolluh ophadden.. MET SUIKER :eek: :rolleyes:

:rolleyes: :o

Scarlett 13-04-2002 12:47

Citaat:

Monica schreef:
In de stad langs de kant van de winkelstraat met een paar vriendinnen onze kindersurprise-eieren opeten en de surprises in elkaar zetten.. maar ja das nog niet zo wereldvreemd :)
Dat doe ik dagelijks. :|

Nahja, publiek interesseert me bar weinig, of eigenlijk heel veel, want ik vind het wel leuk om in de aandacht te staan. Maar ik ga niet verder dan ik zelf zou willen, omdat er toevallig mensen om me heen staan.. En meestal gedraag ik me ook wel redelijk normaal; niet iedereen waardeert het altijd als je ontzettend druk staat te doen. ;)

Als ik dronken/aangeschoten ben is het trouwens een ander verhaal. :|

Piccola 13-04-2002 18:47

Citaat:

italianboy schreef:

Lekker aardig! :eek: :D :p

slisje 14-04-2002 00:07

ik doe niet gek...
ik ben gewoon gek!
ohnee omdat ik anders ben dan jou woord ik gek genoemt,
maar stel dat er meer mensen zoals mij zijn dan jou...
dan ben jij gek!

slisje 14-04-2002 00:08

Citaat:

*ilon@* schreef:
:D :p

.. :o :p

.. :o :D :p

.. :eek: :rolleyes:

:rolleyes: :o

mallerd :p

rockyj 14-04-2002 00:19

Ik heb ooit een grote groep mensen zover gekregen om achter mij aan te rennen.
Gelukkig was ik sneller

Dutchy15 14-04-2002 01:00

Citaat:

italianboy schreef:
daar sta je dan, idioot; kijk hoe je erbij staat ! :eek:

''Ik dacht eerder van: wat een idioot topic dit, wat zal er achter zitten, ff kijken//'' :p

Ow, en ik ga niet echt ver, ben een beetje normaal :|

Talon 14-04-2002 01:43

Citaat:

italianboy schreef:

ik denk dat ook ja, dat niemand wist dat je obelix was..
heb je ooit een bruine obelix gezien? :rolleyes:

katrientjuh 14-04-2002 17:40

-ballonnen uitdelen op cafe
-over het schoolplein lopen terwijl ik heel stoer de nesquick rap aan het zingen was
-voorbij de ruiten van de restaurants lopen en doen alsof ik aan het zwemmen ben(dan heel dom kijken naar de mensen,ze moeten altijd lachen)
-heel opgewekt vreemde mensen groeten
-heel paniekerig vragen aan de mensen 'of ze nergens m'n eend hebben zien lopen omdat ik hem kwijt ben geraakt'(hierin kun je nog verder gaan door een 'vermist' bericht te maken op de computer met een foto van een eend erop en dan in de winkels vragen als je't aan de ruit of toonbank mag hangen)
-al huppelend kinderen voor kinderen liedjes zingen

Mr.Oizo 15-04-2002 14:09

Ik wil nie op de voorgrond maar ik sta bij het uitgaan of zo niet als een paal erbij die niet beweegt (als er tenminste leuke muziek wordt gedraaid).

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:33.