Advertentie | |
|
![]() |
|
als ik in een stad ben waar niemand me kent maakt het me echt helemaal nix uit...in me woonplaats een stuk rustiger...krijg je meteen weer gezeur de volgende dag..op school juist weer erg raar...daar boeit het me weinig wat ze van me denken..
en ja..me school staat wel in me woonplaats...wazig he ![]() |
![]() |
|
Nah zoals iedereen inmiddels wel weet ben ik dus roadie bij BurnWood (rockbandje). De bandleden zelf doen altijd rare kleding aan en aparte haardracht enzo, dus ik moet ook altijd gek doen (ik heb bijvoorbeeld eens een pippi langkous kapsel gehad, of een soort van teletubbie antenne op m'n hoofd... iedereen vond het wel leuk
![]()
|
Ehh, ik let meestal niet zo op de mensen om me heen.. Ik doe wat ik wil. Dus gewoon lol maken tijdens het uitgaan. En dus echt dansen (niet zo van mijn ene been op mijn ander huppen). EN soms stampen
![]() En als ik de behoefte voel om te gaan huppelen of schreeuwen, dan doe ik dat. En als ik ongesteld ben en ik wil er over praten en er zit een jongen bij dan schaam ik me daar niet voor. Ik doe wat ik wil, met en zonder publiek. Wat ik niet zou doen is zonder kleertjes ![]() ![]() ![]() (maar dat is het denk ik wel)
|
Bellen blazen en liedjes zingen midden op het marktplein, of midden op dat zelfde marktplein lichamen tekenen met stoepkrijt of huppelen en zingen door de aula van school.
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
whaaa een keer waren we met school naar Keulen, en we hadden allemaal kerstmutsen gekocht en we zaten daar in die drukke winkelstraat allemaal liedjes over straat te gillen en keivaag te doen
![]() (et leuke waz dat er toen een vent aankwam van de krant diej ons op de foto wilde hebben ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mmmh.. midden in de aula op un tafel staan ruziej maken omdat me "vriendin" vreemd gegaan was met un ander meissiej
![]() ![]() Offuhm.. De lap kiss dansuh over de muurtjuz in de aula.. ![]() ![]() Midden in de stad mensen de klompendans proberen te leren.. ![]() ![]() ![]() Dronken lopen te doewn op de kermis omdat we teveel oliebolluh ophadden.. MET SUIKER ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nahja, publiek interesseert me bar weinig, of eigenlijk heel veel, want ik vind het wel leuk om in de aandacht te staan. Maar ik ga niet verder dan ik zelf zou willen, omdat er toevallig mensen om me heen staan.. En meestal gedraag ik me ook wel redelijk normaal; niet iedereen waardeert het altijd als je ontzettend druk staat te doen. ![]() Als ik dronken/aangeschoten ben is het trouwens een ander verhaal. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
heb je ooit een bruine obelix gezien? ![]()
|
![]() |
-ballonnen uitdelen op cafe
-over het schoolplein lopen terwijl ik heel stoer de nesquick rap aan het zingen was -voorbij de ruiten van de restaurants lopen en doen alsof ik aan het zwemmen ben(dan heel dom kijken naar de mensen,ze moeten altijd lachen) -heel opgewekt vreemde mensen groeten -heel paniekerig vragen aan de mensen 'of ze nergens m'n eend hebben zien lopen omdat ik hem kwijt ben geraakt'(hierin kun je nog verder gaan door een 'vermist' bericht te maken op de computer met een foto van een eend erop en dan in de winkels vragen als je't aan de ruit of toonbank mag hangen) -al huppelend kinderen voor kinderen liedjes zingen |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
hoe masturbeer jij + heb (of wil) je nog tips m.b.t. masturberen frieslandboy | 39 | 05-10-2011 19:55 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Games |
mario en luigi superstar saga voor gba flappie2003 | 23 | 27-10-2004 14:23 | |
Verhalen & Gedichten |
Beetje dagboek Vlooienband | 30 | 29-06-2003 18:25 |