![]() |
voor wie zou je doodgaan?
:D
|
voor niemand op dit moment :confused:
|
niemand
ik ben zo egoistisch dat ik alleen aan mezelf denk :p |
HET WERKT NIET!
ik probeer die kutsmiley te wijzigen en het lukt niet!!!!! WAAAAAAAAAAH! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dankjewel:) |
Citaat:
whoooooeiii hahaha |
Pas op, straks stik je nog.
Nee, seriously though, doodgaan voor anderen schiet echt niet op. Ik zou het mezelf niet aandoen en degene voor wie ik dood zou gaan ook niet. |
Doodgaan voor anderen heeft geen zin, je leeft voor jezelf.
|
ogenblikkelijk zou ik doodgaan voor een pizza van de pizzahut.,daar heb ik nu echt zin in:D
|
Maar als je dood bent heb je er weinig aan :D
|
Citaat:
|
ik weet het niet,zal es bellen om het te vragen.:D
|
als ik voor die persoon zou dood gaan heeft die persoon er weinig aan...
Ik maak ff een andere stelling Stel dat jij je leven kon geven om een ander leven te spraren, zou jij dat dan doen, en voor wie Ik voor mijn vriendin op dit moment... |
Citaat:
|
wat heeft het voor nut om voor ee nander te sterven?
als je sterft voor een ander, heb je toch geen profijt meer van dat die ander leeft.. stel bv je hebt een supergeile vriendin, en iemand wil dr neersteken en je springt er tussen... dan heb je er niks meer aan als je dood bent.. zij neukt daarna vrolijk verder als jij in je kist ligt weg te rotten... |
Citaat:
|
Niemand
|
Citaat:
|
voor mn echte vrienden
|
mn broertje, mn ouders en 1 of 2 goeie vrienden
|
De mensen die bij hun afscheid een onverwerkbare kilte achterlaten...
; echte vrienden ... |
Dat kan ik echt niet zeggen..ben veel te veel aan mn leven gehecht om dat voor iemand te beëindigen!
|
Ik heb voor een aantal mensen echt super veel over! Maar ik zal voor niemand doodgaan!
|
voor mijn ouders of broer en sussen en vrienden
|
Als later mijn kinderen problemen hebben en dat de enige oplossing is..Tja..
|
Voor paul, ik ga liever zelf dood, dan dat ik zijn door zou moeten verwerken denk ik...
|
Net heb ik weer iemand moeten schrappen, die wilde zijn leven niet voor mij geven. Van je naasten moet je het maar net hebben.. :rolleyes: ;)
Ikzelf? Voor mn beste vriendinnen en mn moeder. Volgens mij beland ik in een diep dal als ik een van hen zou moeten missen en dat doe ik dan liever niet.. |
Dwayne
|
Citaat:
:confused: vanwaar deze omslag? |
Citaat:
Ik denk sowieso dat je hier heel moeilijk antwoord op kunt geven omdat je als de situatie zich werkelijk voordoet toch vaak anders reageert dan je je voorgenomen had. |
Secreet das m'n zus remember
en m,n ouders en oma enzo en broertje |
wat een 'gezellige' topics weer vandaag!
maarem.. geen idee. zou het ook niet willen beantwoorden. |
eh, nobody? maar als het dan toch zou moeten kiezen, als ik daarmee de mensheid een dienst kan bewijzen
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:48. |