![]() |
Wel eens vastgezeten,verhoord,of wat dan ook op het politiebureau ? * * ONTHULLEND**
dat jij het niet was,dat weten we nu wel ;) maar uhh heb je wel eens op het bureau gezeten ? en als je mischien ook wil vertellen waarom ? ;)
|
nog nooit, hoewel ik al tig keer aangeklaagd zou kunnen zijn....
|
Nee, niet vastgezeten :)
|
Een x verhoord omdat een professionele boxer me tegen mn kaak aan had geslagen. Hij had ook nog in onze auto zitten rommelen terwijl wij erin zaten. Hiervan hebben we dus aangifte gedaan.
|
Nee, nog nooit.
|
Uhm...eigenlijk nooit.
Ja 1x.Was nog maar n klein kind,vent had me geprobeerd mee te lokken. Toen hadden ze 'm opgepakt en moest ik kijken of hij het was,vond het echt eng toen :o Maar nooit dat ik heb vastgezeten nee,ik ben zo braaf :p |
Ja :o ...voor make-upjes joepen :o
|
ja , ik heb er verdomme 6 uur gezeten ofzo
|
Ehm, nee, nog nooit vast gezeten en dat was ik eigenlijk ook niet van plan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben wel eens verhoord. Ben getuige op het moment voor een rechtszaak die waarschijnlijk wel doorgaat.
|
Alleen voor aangifte van een gestolen fiets van me.. "Heb je nog behoefte aan slachtofferhulp ?"
|
Citaat:
Nou als die rotzak die m'n gele loekie fiets in 1986 jatte zich nog even wil melden ... " Ben je even zand halen voor de taart " zucht... :rolleyes: |
Citaat:
Aahh.. Bij mij was t vorig jaar :/ |
alleen voor aangiften van een potloodventer en een aanranding
|
nee nog niet had wel gekund maar nog niet!
|
neej, ben braaf :p
|
ik heb er gewerkt, mag dat ook?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nee.
|
1 keer wanneer m'n fiets was gestolen en ik hem moest gaan angeven
en dan nog een keer wanneer een vriendin van me wat had getjoept waar ik bij stond in de hema(die tijd kreeg ik verdacht veel kadootjes van haar),toen moesten we naar het bureau mee en toevallig was een van de kadootjes die ik van haar had gekregen daar gestolen en zat et in m'n boekentas en dachten ze dat ik het gedaan had,en nu kan ik nooit meer een job in de hema krijgen(oh wat jammer nou...niet alsof ik dat zou willen),maar da was nie opt politiebureau maar in de winkel zelf,maar t'was ook een hele ondervraging... |
hahahaha hoe kun je nou gepakt worden in de Hema ? :D
|
1 keer omdat me fiets was gejat, en een andere keer omdak een tas was kwijtgeraakt met 300 piek erin, telefoon, sleutels en creditcards etc, gelukkig had een oud vrouwtje m gevonde:) en die fiets hek nooit weer gezien:p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nevah...
|
mwah.. kben er geweest om te kijken of me sleutels er waren.. maar neej hoor . :)
|
nooit
|
nooit.
|
neej ik niet
ik ben braaf :) |
nope nog nooit maar het lijkt me wel cool om ns onschuldig te zijn en toch verhoord te worden etc. tja ms ben ik gewoon wel raar...:confused:
|
1 x was m'n fiets gejat :mad: en heb ik aangifte gedaan en 1 x heb ik sleutelbos die ik gevonden had, afgegeven.
fiets is nooit gevonden :( :) |
In mijn wilde jaren één keertje meegegaan naar het bureau vanwege openbare dronkenschap in combinatie met belediging van een agent in functie.
Maar ik was met vrienden, dus zo erg was het niet. Nu drink ik overigens niet meer; agenten uitschelden doe ik nog wel :P |
nog nooit *ben brave burger*
|
Nee, gelukkig nog nooit!
|
Citaat:
Dat vroegen ze mij bij 'n poging tot inbraak in m'n auto (was nie gelukt). en 1 keer zelf voor verhoor, was betrapt terwijl 'k met een blauw zwaailicht reed. Die dingen kan je bij verschillende autozaken halen, en zet je dan met een magneet op je dak. en 'k had ook nog eens 't politie sirene geluid (van internet downgeload op cd, heb veel boxen + versterker in m'n auto dus was super goed te horen). Maar 'k reed toen dus met zwaailicht en sirene rondt en iedereen ging voor me opzij (echt gaaf!) totdat 'r opeens een auto níet opzij ging en zo'n irritant bordje omhoog deed. "STOP POLITIE" "POLITIE VOLGEN" en toen was 'k me lichie ook kwijt :( |
Citaat:
|
Citaat:
420 Euro ja! voor het rijden met zwaailicht en eentje voor het in gevaar brengen van de medeweggebruiker. Al vondt 'k zelf dat 'k niemand in gevaar bracht, oke die bus moest de stoep op omdat er iets met zwaailicht en sirene langskwam (ik dus) en zo'n beetje al 't andere verkeer ging ook opzij. Maar als 'n ambulance langskomt is 'r toch ook geen gevaar (maar toen kwamen ze met 't verhaal van, jaaa en die hebben een speciale training en bla bla bla). Maar was wel ff vet balen! en had paar weken daarvoor al ook al zo'n leuk briefje van 't CJIB gehad van 92 Euro omdat 'k 123 reed waar 100 was toegestaan. :mad: |
1 x openbare dronkenschap in Amsterdam. :(
1 x rellen van AZ'ers op waagplein in Alkmaar, (had ik overigens nix mee te maken, maar ze pakten iedereen gewoon maar op) 2 x al omdateen malloot mij en nog iemand heeft aangeklaagd wegens een gebroken neus. Naar aanleiding van vechtpartij in Bob's 1 x in politiebureau van Heiloo wegens niet goed gedrag ofzo. 1 x wegens mollenklemmen jatten (was ik een jaar of 11) 1 x aangifte van me fiets |
1x aangifte gedaan
en heb verklaring af moeten leggen aan politie, maar dat was gewoon hier thuis... |
aangifte gedaan van mn verloren paspoort die ik bij thuiskomst weer vond :o
|
Ik heb een keer getuige van een vriendin moeten zijn dus gingen ze verhoren enzow .
Een man op straat op sceelers viel haar aan toen heb ik haar pa gebeld enzo. Hij had pols beschermers om en daar sloeg ie mee..... ze had dus mooi een gekneusd gezicht. denk je ff een dagje lekker naar de tsda te gaan zit je de hele dag op het politie bureau:( |
ik ben een aantal keer aangehouden;
toy`s R us voor 4000gulden opgelicht in de boekhouding Bekende supermarkt voor 23 000 gulden gefraudeerd nix terug hoeven te betalen wegens onvoeldoende bewijs bekende It waren huis opgelicht, door bestellingen te maken en dan te zeggen dat de bestelling er niet tussen zat.Daarna de handel door verkopen Tijdens een ruzie een rascist door een glazen deur geslagen. aabgehouden in de trein wegens verdacht zijn van een misdrijf enz enz Hellaas betrokken bij de chat sessie van maxima en alexander samen met enne LUUK .( zwollenaar) leuke dingen gedaan Betrokken bij een steekpartij Carjakking (ofzo) konnog niet autorijden Me hoogte punt : Burgemeester huis leeghalen inclu alle pc`s:D |
Nog nooit :o Heb zelfs me verkrachtingen, aanrandingen mishandelingen nooit aangegeven :o
|
Kben alleen geinformeerd op het politieburo...
Ik is toch zoooow braaf..:D Wel met politie gesproken, want toen ik in groep 4 zat ofzo gingen we sint maarten lopen, en een jongen van een jaar of 16 op een fiets had me een trap gegeven en mijn snoep en spulletjes gejat:mad: Keb toen nog een beer gekregen (vond ik toen mooier als dat snoep:D ) |
Citaat:
|
Nee, niet op het bureau maar gewoon op straat.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:35. |