Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
1 keer wanneer m'n fiets was gestolen en ik hem moest gaan angeven
en dan nog een keer wanneer een vriendin van me wat had getjoept waar ik bij stond in de hema(die tijd kreeg ik verdacht veel kadootjes van haar),toen moesten we naar het bureau mee en toevallig was een van de kadootjes die ik van haar had gekregen daar gestolen en zat et in m'n boekentas en dachten ze dat ik het gedaan had,en nu kan ik nooit meer een job in de hema krijgen(oh wat jammer nou...niet alsof ik dat zou willen),maar da was nie opt politiebureau maar in de winkel zelf,maar t'was ook een hele ondervraging... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
In mijn wilde jaren één keertje meegegaan naar het bureau vanwege openbare dronkenschap in combinatie met belediging van een agent in functie.
Maar ik was met vrienden, dus zo erg was het niet. Nu drink ik overigens niet meer; agenten uitschelden doe ik nog wel ![]()
||
Citaat:
Dat vroegen ze mij bij 'n poging tot inbraak in m'n auto (was nie gelukt). en 1 keer zelf voor verhoor, was betrapt terwijl 'k met een blauw zwaailicht reed. Die dingen kan je bij verschillende autozaken halen, en zet je dan met een magneet op je dak. en 'k had ook nog eens 't politie sirene geluid (van internet downgeload op cd, heb veel boxen + versterker in m'n auto dus was super goed te horen). Maar 'k reed toen dus met zwaailicht en sirene rondt en iedereen ging voor me opzij (echt gaaf!) totdat 'r opeens een auto níet opzij ging en zo'n irritant bordje omhoog deed. "STOP POLITIE" "POLITIE VOLGEN" en toen was 'k me lichie ook kwijt ![]()
||
Citaat:
420 Euro ja! voor het rijden met zwaailicht en eentje voor het in gevaar brengen van de medeweggebruiker. Al vondt 'k zelf dat 'k niemand in gevaar bracht, oke die bus moest de stoep op omdat er iets met zwaailicht en sirene langskwam (ik dus) en zo'n beetje al 't andere verkeer ging ook opzij. Maar als 'n ambulance langskomt is 'r toch ook geen gevaar (maar toen kwamen ze met 't verhaal van, jaaa en die hebben een speciale training en bla bla bla). Maar was wel ff vet balen! en had paar weken daarvoor al ook al zo'n leuk briefje van 't CJIB gehad van 92 Euro omdat 'k 123 reed waar 100 was toegestaan. ![]()
|
1 x openbare dronkenschap in Amsterdam.
![]() 1 x rellen van AZ'ers op waagplein in Alkmaar, (had ik overigens nix mee te maken, maar ze pakten iedereen gewoon maar op) 2 x al omdateen malloot mij en nog iemand heeft aangeklaagd wegens een gebroken neus. Naar aanleiding van vechtpartij in Bob's 1 x in politiebureau van Heiloo wegens niet goed gedrag ofzo. 1 x wegens mollenklemmen jatten (was ik een jaar of 11) 1 x aangifte van me fiets |
![]() |
|
![]() |
Ik heb een keer getuige van een vriendin moeten zijn dus gingen ze verhoren enzow .
Een man op straat op sceelers viel haar aan toen heb ik haar pa gebeld enzo. Hij had pols beschermers om en daar sloeg ie mee..... ze had dus mooi een gekneusd gezicht. denk je ff een dagje lekker naar de tsda te gaan zit je de hele dag op het politie bureau ![]()
|
Verwijderd
|
ik ben een aantal keer aangehouden;
toy`s R us voor 4000gulden opgelicht in de boekhouding Bekende supermarkt voor 23 000 gulden gefraudeerd nix terug hoeven te betalen wegens onvoeldoende bewijs bekende It waren huis opgelicht, door bestellingen te maken en dan te zeggen dat de bestelling er niet tussen zat.Daarna de handel door verkopen Tijdens een ruzie een rascist door een glazen deur geslagen. aabgehouden in de trein wegens verdacht zijn van een misdrijf enz enz Hellaas betrokken bij de chat sessie van maxima en alexander samen met enne LUUK .( zwollenaar) leuke dingen gedaan Betrokken bij een steekpartij Carjakking (ofzo) konnog niet autorijden Me hoogte punt : Burgemeester huis leeghalen inclu alle pc`s ![]() |
![]() |
|
![]() |
Kben alleen geinformeerd op het politieburo...
Ik is toch zoooow braaf.. ![]() Wel met politie gesproken, want toen ik in groep 4 zat ofzo gingen we sint maarten lopen, en een jongen van een jaar of 16 op een fiets had me een trap gegeven en mijn snoep en spulletjes gejat ![]() Keb toen nog een beer gekregen (vond ik toen mooier als dat snoep ![]() |
![]() |
|
|