![]() |
Hnagen jullie de vlag halfstok vanwege dodenherdenking?
wij hebben hem wel hangen
en is het belangrijk te blijven herdenken?? |
Wij ook
Ik vind het wel belangrijk, ja. Er zijn nog steeds mensen die de oorlog hebben meegemaakt en afschaffing van de herdenking kan een klap recht in hun gezicht zijn. |
ik ben jarig ! gee n half stokse vlaggen!
BIER ! COLA! BREEZERS! EN FEESTEN! |
ik niet
...alsof ze wat aan al die kutvlaggen hebben :rolleyes: |
Citaat:
|
Ik vind het natuurlijk verschrikkelijk wat er meer dan 45 jaar geleden is gebeurt,
maar ik ben ook zo van okey we hebben van onze fout geleerd, we hebben de doden gerespecteerd, nu moet het maar eens voorbij zijn (de vakantie mag blijven) |
Geen vlag hier maar sta wel ff stil om 20:00 altijd al gedaan en zal ik altijd wel blijven doen
|
Citaat:
:) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wij doen dat wel.
|
om 20:00 stap ik de videotheek in, lekker rustig, al die malloten voor de tv...
|
Ik hou er wel rekening mee om 20:00, maar ik vind het hypocriet dat je er op 1 dag, 2 minuutjes aan MOET denken.. Zoiets hoort je het hele jaar bij je te blijven.. Vind IK hoor..
Enneuh.. We hebben geen vlag.. :D |
Citaat:
waarom zouden we 1 dag per jaar er aan moeten denken is het zo onbelangrijk dat we op 4 mei allemaal er aan herrinerd moeten worden ? ik ga verder me leven ... |
nee... maar we staan wel 2 min stil om 20:00:)
|
ik heb hem net opgehangen
|
we hebben geen vlag :p
|
Neej, al dat herdenking-gedoe iz ook bullshit. Wat heb je nou aan gezeik over het verleden..
Je kunt wel zeggen dat mensen dr van leren, maar dat is niet zo. In een oorlogssituatie laten mensen zich heus niet weerhouden door 2 minuten stilte. |
me vader heeft um opgehangen
op koninginnedag niet :) |
Nope
Om 20:00 zat ik mn LAN te fiksen, en we hebben geen vlaggenstok, althans niet buiten hangend. |
wij hebben geen vlag. Mijn buren wel maar die zijn achterlijk:
koninginnedag wel een vlag, dodenherdenking niet en nu vandaag wel. stomme lui. |
wij hadden gister ook hangen jah.. wel zo netjes vinnik
|
wij hebben geen vlag buiten hangen. die gaat alleen naar buiten als dr iemand is geslaagd.
en nee, ik vind het niet belangrijk om zo'n vlag buiten te hangen. dat vind ik echt nergens op slaan. ik denk dat je beter op je eigen manier kunt herdenken, ipv massaal zo'n vlaggetje buiten hangen. ik vind het nergens op slaan. |
Ik woon in belgie... Als je hier de NL vlag uithangt kan je hem niet meer binnenhalen want dan is ie weg :D
Nee geintje ok. Maar nee, we hebben hem niet uitgehangen. |
Nee, niet gedaan. Maar we zijn wel 2 minuten stil geweest. Ik vind het wel belangrijk dat dodenherdenking blijft bestaan, zolang oorlogen ook blijven bestaan. En in Nederland zeker nu nog, want veel mensen (oude mensen) hebben echt nog een familielid te herdenken
|
Tijdens het koninklijk huwelijk had ik 6x de driekleur(rood,wit,blauw)en oranje vlaggen.
achterkant van het huis,op de 3 ramen aan de voorkant en op de voordeur. nu had ik op koninginnedag ook de driekleur en vandaag ook natuurlijk. Ik vind het jammer dat er zoweinig patriotten zijn. Iedereen is maar met zichzelf bezig. Ik vind het een schande dat sommige niks hebben met hun eigen vlag. Maarja ik ben nationalist en ik zou vroeger zeker in het verzet gezeten hebben voor mijn vaderland. |
Citaat:
|
Citaat:
|
wij hebben niet eens een vlag :o
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:51. |