Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik hou er wel rekening mee om 20:00, maar ik vind het hypocriet dat je er op 1 dag, 2 minuutjes aan MOET denken.. Zoiets hoort je het hele jaar bij je te blijven.. Vind IK hoor..
Enneuh.. We hebben geen vlag.. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
waarom zouden we 1 dag per jaar er aan moeten denken is het zo onbelangrijk dat we op 4 mei allemaal er aan herrinerd moeten worden ? ik ga verder me leven ... |
![]() |
|
![]() |
wij hebben geen vlag buiten hangen. die gaat alleen naar buiten als dr iemand is geslaagd.
en nee, ik vind het niet belangrijk om zo'n vlag buiten te hangen. dat vind ik echt nergens op slaan. ik denk dat je beter op je eigen manier kunt herdenken, ipv massaal zo'n vlaggetje buiten hangen. ik vind het nergens op slaan.
|
Ik woon in belgie... Als je hier de NL vlag uithangt kan je hem niet meer binnenhalen want dan is ie weg
![]() Nee geintje ok. Maar nee, we hebben hem niet uitgehangen.
|
![]() |
Nee, niet gedaan. Maar we zijn wel 2 minuten stil geweest. Ik vind het wel belangrijk dat dodenherdenking blijft bestaan, zolang oorlogen ook blijven bestaan. En in Nederland zeker nu nog, want veel mensen (oude mensen) hebben echt nog een familielid te herdenken
|
![]() |
|
![]() |
Tijdens het koninklijk huwelijk had ik 6x de driekleur(rood,wit,blauw)en oranje vlaggen.
achterkant van het huis,op de 3 ramen aan de voorkant en op de voordeur. nu had ik op koninginnedag ook de driekleur en vandaag ook natuurlijk. Ik vind het jammer dat er zoweinig patriotten zijn. Iedereen is maar met zichzelf bezig. Ik vind het een schande dat sommige niks hebben met hun eigen vlag. Maarja ik ben nationalist en ik zou vroeger zeker in het verzet gezeten hebben voor mijn vaderland. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
|