![]() |
Ben jij weleens bang dat mensen van internet erachter komen wie je bent?
Ik las net toevallig die announcement over dat mensen te makkelijk hun gegevens op internet laten rondslingeren. Nu denk ik bij mezelf natuurlijk, wat boeit het nou als mensen weten waar ik woon, maarja
Zijn er mensen die bang worden als mensen achter hun echte naam, adres of wat dan ook komen en vertel je belevenissen ofzo |
Ik heb het betreffende document geschreven .. maar voornamelijk voor anderen en naar aanleiding van die topic op feedback.
Als je achter mijn gegevens komt, boeit me dat tamelijk weinig. Wat wou je ermee doen? :) |
ik kreeg overlaatst een meel van iemand die bij hoog en laag beweerd dat ik de vrouw van zijn leven was, nouja dat was eigenlijk best wel zielig. het feit alleen al dat ik de voruw van iemands leven ben :rolleyes: iemand die van autotuning houdt dan nog wel :eek:
maar wat als zo iemand ineens voor mijn deur staat, hopelijk zijn die zeven stoere gozers hier dan thuis om me te beschermen. |
Ach ja, het is al eens voorgekomen. Ik ben er op zich wel bang voor, maar wat wil je doen?
|
Ni bang, Maar als ik iemand zwaar loop te fucken, Dan wil ik ni weet dat die gene weet wie ik ben :p
|
ik hou dr niet zo van als mensen m'n telefoonnummer weten, of mn adres :eek: als ik die mensen vertrouw ist natuurlijk niet erg, maar je hebt zoveel gekken op het internet!Mensen die beweren dat ik de liefde van hun leven ben etc :rolleyes: das toch diep triest. Mooi niet dat ik mijn achternaam geef :p kep geen zin in stalkers, laat mij maar mooi anoniem blijven.
|
ik weet niet eens hoeveel gegevens ik geef...
toch eens een keer kijken... niet dat ik bang ben, want wat moeten ze van mij?! |
ik ben altijd bang dat iemand van m'n school zou teweten komen dat ik op et forum zit,en dat ie dan sommige dingen tegen me zou gebruiken.:(
|
jah, daarom verander ik zo af en toe eens van naam, E-mail adres en al die zooi.
|
Nee... maar ik ben (hier tenminste) dan ook redelijk anoniem, dus niemand komt er ook achter wie ik ben.
|
der is hier (en ergens anders) toch niks over me bekent
|
ach je kan mij zo gaan stalken als je wil.. ga je gang maar :p je kan ook iemand gaan stalken zonder dat je daar via internet toe komt.
|
nee hoor...
ik houd van stalkers... die strelen alleen maar mijn ego... |
mijn gegevens (adres/telefoonnr) zijn binnen een minuut te achterhalen.. en een hoop persoonlijke zooi ook wel... privacy heb je toch al niet meer tegenwoordig en als iemand echt wil komt ie er toch wel achter op één of andere manier.
|
Waarom denk je dat ik zeg dat ik in Tilburg woon :D
|
Och..ik laat essentiële gegevens echt niet rondslingeren. Als ik zeg in welke plaats ik woon, dan vind ik dat niet onvoorzichtig. Wat maakt mij het nou uit, als men mijn positie kan pinpointen tot een gebied van tien vierkante kilometer? Daar hebben ze nog niks aan. Dingen als het telefoonnummer van mijn GSM of mijn exacte adres en postcode zal ik natuurlijk niet publiceren, maar dat is ook wel oerstom.
|
Citaat:
|
Nee...
|
De dingen die iedereen in m'n profiel kan zien zeggen op zich niet zoveel, dus daar maak ik me geen zorgen om. M'n telefoonnummer en adres geef ik wel alleen aan mensen waarvan ik sowieso 99% zeker weet dat ze er geen gekke dingen mee gaan doen
|
het andere uiterste:
ga je chatten vraag je, hoe heet je: zeg ik niet waar woon je; zeg ik niet begint leuk zo :p |
Bij 't bewerken van m'n ICQ-profiel:
Citaat:
|
neuj niet echt eigenlijk
gebruik ook gewoon m'n naam |
Mn voornaam mogen ze weten, mn doopnamen... Ik geef ook vrij snel mensen mn mobiele nummer. Niet mn thuisnummer. En ik zeg ook gewoon in welke stad ik woon. Mensen die ik al wat langer 'ken' geef ik best mn adres. Maar mn achternaam zeg ik niet:D
Nah, ik zit der eigenlijk niet zo mee.. Bij mij komen toch geen mensen die zeggen dat ik de liefde van hun leven ben of mensen die me willen stalken.. |
Nou ja ligt eraan wat je allemaal zegt en doet.
Maar ik ben niet zo gauw bang ik heb toch al me hele gegevens op de internet staan. Ben alleen bang voor god Met vr mazzels PeaCe:d |
Citaat:
|
Zieke persoon die mij gaat stalken...
ik sta soweieso onder de naam van mijn ma in het telefoonboek trouwens. Dus aan mijn naam (Grange) heb je ngog niets... al kun je het eventueel opzoeken op de site van de uva... En daar staat vast een adres... Nou boeiend!! Heb ik ook eens telefoon... en post |
Citaat:
|
Ik geef mijn telefoonnummer, adres of iets dergelijks nooit! Maar goed, genoeg mensen weten mijn achternaam en in welke stad ik woon, dusss als ze willen kunnen ze toch wel achter mijn adres komen. Maar ik heb nog nooit ergens echt last van gehad ofzo. Ow, wel 1 keer maar dat hield al heel snel op nadat mijn vader even een keer gezellig met hem gechat heeft! :o :D :eek: :p
|
t maakt mij echt niet uit. Als iemand anhter mn gegevens wil komen lukt dat ook wel, maar mn telefoonnumer zet ik nooit op internet omdat dat een geheim nr is
|
Boeit me geen moer.
|
Citaat:
ach... tampert@scholieren.com is toch maar forward... en ik krijg op dat e-mailadrs zo'n 5 virussen per week (leve questor die een virusscanner op de mailserver hgeeft geïnstalleerd!!!) |
niet dat het gevoelige informatie is, maar je uva adres ook
|
nee. Ik ben soms wel bang dat iemand die ik hier op het forum heel stomme dingen vind zeggen, dat dat bijv. m'n beste vriendin blijkt te zijn, irl, ofzow... :D (kans is klein, I know.)
|
ik???? bang???
ik denk dat mensen ZELF eerder bang moeten zijn als ze erahcter komen wie ik ben.. ze zullen zich iig DIEP schamen |
Citaat:
|
stalkers? kom maar op :o :p
neej, iedereen die wil weten waar ik woon, mag t weten, maar vraag t dan wel gewoon .. ok? :D |
Citaat:
|
Citaat:
Nee daar ben ik niet bang voor. Ik doe me ook niet anders voor dus daar is geen reden voor |
Ach van mij mag iedereen alles weten( zelfs mijn pincodes), zolang ze maar niet voor de deur staan en ik ze niet hoef te meeten... waarom niet? als mensen me willen stalken doen ze dat toch. (je moet wel heel erg zielig zijn om MIJ te gaan stalken)
|
kan mn adres en telefoonnummer hier gewoon posten, alsof ze me helemaal hier gaan bezoeken of zo duur gaan bellen :rolleyes:
|
Citaat:
|
Er stond een tijd geleden 's een keer iemand van 't internet voor m'n deur :eek: dan schrik je pas!
|
Citaat:
Het lukt me nog niet jou te lokaliseren, maar van een aantal anderen heb ik het adres *evil grin* ;) |
Vullen jullie wel gegevens bij het registreren?
Ik bedoel, via jullie profiel (en 't mijne) kan ik zó zien waar iedereen woont... Goed, postcode en telefoonnummer staan er niet in, maar bij sommige site (zoals studenten.net) is dat vereist. |
Een persoon noemde mij ooit letterlijk, ipv "Reie" En dat tast de integriteit aan.
REIE |
Citaat:
En tja, wat maakt mij het uit als ze weten waar ik woon. Er valt hier niets te halen en ik ben de moeite van het eventuele stalken niet waard. Al krijg ik maandag wel weer een forummer op de stoep :eek: :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
[oftopic] doet msn het bij jou? [/oftopic] |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:06. |